Huvila ja Huussi-asiakas nieleskelee itkua
Kommentit (466)
Voi kamalaa! Ahdisti ohjelman katsominenkin.... Miksi tällaista pitää tehdä?
Sattuu ihan sydämeen kun tuon tuhon näki.
Hahhah joo juuri toi Luukusta lukaalin Kamilla! Meni sisustus sitten vähän virveliin 😂 Huomattavasti jäätävämpää katsottavaa kun tää H&H-jakso 😆
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa nyt oli ihmeellistä? Siisti lopputulos, joka voi toki olla järkytys sellaiselle, joka on päästänyt koko alueen täyttymään kasveista. Olihan siellä vielä puita aika montakin ja muutakin istutusta.
Miten niin "päästänyt alueen täyttymään kasveista". Siirtolapuutarhapihojen ja -palstojen on tarkoituskin olla runsaita ja reheviä (moni kasvattaa siellä itselleen mm. perunoita ja marjoja) eikä mökinkään ole tarkoitus olla ympärivuotinen asunto kaikilla mukavuuksilla. Jos haluaa "siistin" ja persoonattoman kynsisaksilla nyrhittävän nurmikentän niin pientaloalueen omakotitalot ja rivarit ovat sellaista varten.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah joo juuri toi Luukusta lukaalin Kamilla! Meni sisustus sitten vähän virveliin 😂 Huomattavasti jäätävämpää katsottavaa kun tää H&H-jakso 😆
Rempan lopputulos oli aivan karsea. Youtubessa urpot kommentoivat että Kamilla oli kiittämätön jne, mutta kuka aikuinen ihminen haluaa asua joku ruma mangakuva seinälle präntättynä vaikka mangasta muuten tykkäisikin. Ja vaikka siellä oli monta lamppua, yleisvalaistus oli ankea.
Osaisiko joku kertoa mikä jakso ja tuotantokausi tuo on Huvilasta ja huussista, josta alussa puhuttiin? En jaksa koko keskustelua selata, joten pahoittelut, jos tähän olisikin vastaus jo jossain...
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku kertoa mikä jakso ja tuotantokausi tuo on Huvilasta ja huussista, josta alussa puhuttiin? En jaksa koko keskustelua selata, joten pahoittelut, jos tähän olisikin vastaus jo jossain...
Kausi 6, jakso 6. Näkyy parhaillaan taas ruutu.fi:stä!
Vierailija kirjoitti:
http://www.ruutu.fi/video/3040388
Täältä näkee vielä pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
minä muistan kerran nähneeni sisustusohjelmassa, kun muutos oli kaikkea muuta kuin mieleinen. En muista, mikä ohjelma se oli, mutta siinä sisustettiin ja remontoitiin nuoren naisen/tytön huone tai asunto, en muista tarkkaan, mutta asiakkaan kommentti oli jotain sellaista kuin "tää on ihan kamala, Siis ihan hirveä. Ei yhtään mun tyylinen." Seinillä oli jotain manga- tms.piirroksia. Olen aina luullut, että kaikki sisustusohjelmat on kuitenkin aika pitkälle ennalta suunniteltuja ja sovittuja, mutta tuo oli aika yllättävä juttu joten jäi mieleen. :)
Tämä oli siinä gay-ohjelmassa, muistan myös
En käsitä miksi ne itse kohkasi siirtolapuutarhan perinteistä, säännöistä ja historiasta, kävivät siellä museossakin kuikuilemassa...Ja sitten systemaattisesti kynivät kaiken siirtolapuutarhalle ominaisen pois, mukaan lukien perennat, perunat ja pionit, roudasivat tilalle kaamean punaisen fatboyn, muovisen kastelusysteemin ja ruukkukasveja. Kas kun eivät pistäneet vielä trampoliinia ja muovista lasten liukumäkeä.
Toisaalta ymmärrän, että lähtökohdat olivat hankalat: asukas/asiakashan ei oikein konkreettisesti osannut sanoa kovinkaan selkeitä toiveita, vaan ne oli niitä "tykkään väreistä, en jaksais kauheesti kitkeä mut kyl mä voin kitkee tarvittaessa, ei mitään lastenleikkipaikkaa, mut lapset on täällä kuitenkin aina välillä jne." Mutta kyllä toi lopputulos silti oli aika kamala...ehkä sitten kun noi taimet ja perennat tuosta kasvaa isoiksi, niin ei näytä niin kynityltä mutta....ei siltikään ollut hyvä lopputulos.
Katsoin eilen illalla tuon ruutu.fi:stä ja alkoi siinä lopussa naurattaa ihan hulluna, kun oli se "niin tässä sulla oli se perunamaa, mut potaatit kuule lähti! Siinä on nyt muutamat yrtit ja tässä on sulle yks mansikantaimi, sehän sulle varmaan riittää kun täällä yksinäs oot!" :,D
Nurmikonleikkuussa on paljon enemmän hommaa kuin mitä olisi ollut sellaisessa puutarhassa, missä on paljon kestäviä pensaita jne. Kun niitä olisi vain vähän karsittu ja leikattu.
Melkeen itkin ton tyypin kanssa, en siis ymmärrä ollenkaan logiikkaa siinä että viedään kaikki jo valmiiksi kasvava ja rehevä ja laitetaan tilalle uudet pienet kasvit? Siis ne vei tyttöraukan perunatkin maasta ja laittoivat tilalle ruukullisen kaupan yrttejä ja yhden mansikkapuskan josta saa ehkä kourallisen marjoja! :D Ja sit vielä viedään omenaa kantava puu pois ja laitetaan uusi, pikku taimi toiseen paikkaan koska onhan se nyt pakko vaan olla juuri tässä perkele. Siinäkin menee vuosia kun siitä saa mitään. En vaan ymmärrä! Ja nauroin sen juontajan käsityksestä et mikä mukamas ei oo sellasta "viivaviivaa pihaa" ku "me vähän laitettiin tähän tällasta pientä kaaretta mut muuten kaikki on laatikkomaisesti reunoilla ja pihan keskellä ei kasva mitään muuta ku nurmea". Just joo. Harmittaa kyllä tytön puolesta.
Olen suunnitellut noin 100 pihaa.
Tässä ilmainen vinkki kaikille, myös idiootti Ewalle: Epämääräinenkin Istutus ja pöheikkö näyttää särmältä jos se on rajattu selkeästi omaksi kokonaisuudekseen muusta ympäristöstä. Tässä tulee käyttää mieluiten graniittikiviä (huom, upotettuna! Ei tätimäisesti nurmikon päälle tai käytävän reunan päälle asetettuna!)
t.
mies 35v.
Mä katoin varmaan huonosti..., ehdin nähdä ohjelmasta juuri sen lopun. Asiakas näytti ilahtuneelta ja ymmärsin , että itki ilosta. Lopputulos näytti minusta sadunomaiselta, kuin Onneli ja Anneli-elokuvasta...LEIKKIMÖKILTÄ!
Mielipiteitä on monia ja tyylejä ihmisillä monia. Mielestäni kohteet ovat onnistuneet hienosti ja enemmän olen ihastellut kuin kauhistellut. Itse repisin pelihousuni, jos minun mökkini sisustettaisiin merelliseen teemaan sinivalkoiseksi siniraitaisine tekstiileineen. Argh ja yäk!
Ihan järkyttävää. Joutuiko asiakas oikeasti vielä maksamaan puutarhan tuhoamisesta? Tuon jälkeen tuskin on myydessä saanut omiaan takaisin, siirtolapuutarhassahan maksaa se puutarha ja nyt siitä ei jäänyt mitään jäljelle. Totta sekin, että asiakkaan toiveista oli vähän vaikea saada käsitystä, mutta pitäsi olla sanomattakin selvää, että siirtolaPUUTARHASSA säilytetään se puutarha. Asiakashan puhui nurmikosta, mutta tuskin tarkoitti, että koko tontti muutettaisiin nurmikentäksi. Ainut onnistunut asia oli mielestäni laatoitus. Senhän piti olla betonilaattaa määräysten vuoksi ja uusi laatta oli mielestäni ihan hyvännäköinen.
Minulle tuli yllätyksenä että asiakkaat maksavat noinkin paljon projektista. Tuohan on aika surkea diili. He kuitenkin osallistuvat ohjelman tekoon ja luovuttavat omaisuuttaan ohjelmassa käytettäväksi ja kuvattavaksi, ilman mitään tyytyväisyystakuuta tai sananvaltaa lopputulokseen. Toki ymmärrän että isoja remontteja ei aivan ilmaiseksi voi tehdä, mutta olettaisi että osallistujille se olisi huomattavasti alle markkinahinnan, kun sponssitahojakin on noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Piilee kirjoitti:
Luukusta lukaali oli se ohjelma missä nuori nainen sanoi suoraan että ihan hirvee :) olisko naisen nimi ollu kamilla.
Hahhahhhah...eeppinen jakso! Löytyy muuten tuo loppu youtubesta.
Naisen puolustukseksi täytyy kyllä myöntää että se lopputulos oli ihan helvetin ruma 😂
Tämä H&H, kausi 6, jakso 6 oli kyllä traumatisoivaa katsottavaa.
Ihailin alussa sitä omenapuuta, pionien ohella, sitäkökään ei säilytetty? En pystynyt yhdessä vaiheessa enää kovin tarkkaan katsomaan tuota täystuhoa, joten meni ohi omenapuun kohtalo. Perunatkin vietiin.
Olisin itse varmaan tehnyt rikosilmoituksen, ryöstöstä ja omaisuuden tuhoamisesta ( en tosin tiedä onnistuisiko, mutta vihainen olisin).
Ihan kamalaa, jos tuosta vielä 14 000€ joutui maksamaankin :O
Hyvä jos on saanut mökin myytyä, mutta todella sääli, että kiva paikka pilattiin häneltä.