Huvila ja Huussi-asiakas nieleskelee itkua
Kommentit (466)
No mut kerran oli joku sisustusohjelma, missä asukas ei tykännyt remontin yllätystuloksesta ja kertoi sen ihan suoraan. "Siis tää on hirvee. Siis tää ei oo yhtään mun näköinen." On tosta varmaan tuubissa pätkä kun vaan tietäis mikä ohjelma.
Ja ne julkkisten hääohjelmat (joissa järkkäävät taviksille häitä)! En ole itse katsonut kuin pari pätkää lehtien nettisivuilta, toisessa julkkis halusi puvun itselleen, kokeilikin sitä, ja pakotti morsiamen ottamaan sen. Toisessa Martina antoi oman pukunsa. Kumpikaan ei ihan ollut "asiakkaan" mieleen.
Onhan noita, välillä menee aika pahasti vituralleen.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:59"]
Tuo tuotesijijoittelu on viety kyllä aika pitkälle tässä ohjelmassa. Mukaan saattavat lähteä kuvausten loputtua mm. pihakivet:D. Onhan sekin sitten muutos:D
[/quote]
Ai mitä tarkoitat? Että tekevät pihakivetyksen ohjelmaa varten ohi budjetin ja purkavat sen ennen lähtöä?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:30"]
tossa joku luukusta lukaali pätkä :D
[/quote]
Apua! Mäkin alkaisin itkeä jos mun asunnon seinälle olis laitettu joku manganaama ja aikuiselle ihmiselle olisi laitettu joku parvisänky katonrajaan! Mutta jos tuo asunto oli tosiaan hirveä läävä ennen tuota remppaa, niin onhan toi parannus. Siirtää kirjahyllyn peittämään sen naaman ja hommaa normaalin sängyn tilalle...
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:59"]
Tuo tuotesijijoittelu on viety kyllä aika pitkälle tässä ohjelmassa. Mukaan saattavat lähteä kuvausten loputtua mm. pihakivet:D. Onhan sekin sitten muutos:D
[/quote]
Ai mitä tarkoitat? Että tekevät pihakivetyksen ohjelmaa varten ohi budjetin ja purkavat sen ennen lähtöä?
Juuri näin.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:30"]
tossa joku luukusta lukaali pätkä :D
[/quote]
Apua! Mäkin alkaisin itkeä jos mun asunnon seinälle olis laitettu joku manganaama ja aikuiselle ihmiselle olisi laitettu joku parvisänky katonrajaan! Mutta jos tuo asunto oli tosiaan hirveä läävä ennen tuota remppaa, niin onhan toi parannus. Siirtää kirjahyllyn peittämään sen naaman ja hommaa normaalin sängyn tilalle...
[/quote]
No ei tuo nyt niin KAUHEE ollu, ettei voisi esittää kameroiden edessä tykkäävänsä?! Tulee mieleen että feikkaa tos? Ja varsinkin jos on vuokrakämppä ja saanu ilmasen remontin, niin en ymmärrä mikä tossa on NIIN hirveetä...
Kuka enää on niin vitun tyhmä, että menee noihin ohjelmiin, kun "sisustajat" ja "remontoijat" on ihan selkeästi reväisty pystymetsästä, eikä oikeaa ammattitaitoa löydy pätkän vertaa?
Kenen muun mielestä tuo meri-tuuli on ihan älyttömän hyvän näköinen?
Huh, olen vieläkin järkyttynyt nähtyäni ko. ohjelman. Ja pahalta tuntuu, että niin hieno ja ihana siirtolapuutarhapiha komeine kasveineen tuhottiin ja muutettiin kliiniseksi pakettitalopihaksi, jollaisia on kolmetoista tusinassa uusilla omakotitaloalueilla. :( Olisi kiintoisaa, jos se ohjelmassa mukana ollut sattumalta törmäisi av-palstaan ja kommentoisi itse tilannetta.
Katselin ohjelman lopun ilman ääntä (muut nukkuvat) ja kyllä mielestäni asiakas oli lopputulokseen pettynyt. Ilmeet kertovat kaiken.
Huomioni kiinnittyi myös puutarhasuunnittelijan elekieleen; hän näytti puhuvan asiakkaalle kuin pikku lapselle ja vakuuttelevan kokoajan. Mies sensijaan näytti olevan hiukan pihalla, ei oikein tiennyt, miten päin olisi.
Lopputuloksesta voisi sanoa, että olisi ehkes kannattanut tutustua siirtolapuutarhojen ideaan. Tuo avara nurmikenttä ei ole sen mukainen. Puutarha on kadonnut. Vanhat kauniit perennat olisi pitänyt säästää ja karsia vain osittain.
Myös yrttipenkki kyltteineen oli naurettava, samoin yksi mansikantaimi (!) sekä rumat ja epäkäytännölliset huonekalut, kaikki tämä näytti ihan pilipali-meiningille, ei laadukkaalle jäljelle, jota voisi ammattisuunnittelijalta odottaa.
Olen ohjelmaa katsonut aiemminkin, ja usein muutokset ovat onneistuneitakin. Vastikään katsoin kylläkin jakson, joka sai karvani pystyyn. Tämä samainen suunnittelija toteutti erään pariskunnan, jolla useita pieniä lapsenlapsia, pihan lammikon saneerauksen ja lopulta siihen rakennettiin valtava terassi, jolta oli kunnon pudotus altaaseen, eikä mihinkään tullut kaidetta suojaamaan lapsia! Suunnittelijamamma oli oikein ideoinut pienen hiekkarannan terassin toiseen päähän, jonne pääsee vain kulkemalla altaan viertä! Allas syvyydeltään 2,5m.
Eikä tässä vielä kaikki. Hiekkarannalle hän oli asettanut laakean padan, jonne saa laitettua nuotion. Mihinköhän lapset haluavat mennä leikkimään, kun aikuiset istuksivat tällä isolla ja hienolla terassilla??? Aivan järkyttävän vaarallinen paikka oleskella pienten lasten kanssa!!
Turvallisuusasiat tulisi aina ottaa ensisijaisesti huomioon.
Onko se juontajanainen virolainen? Se puhuu mun mielestä vähän hassusti suomea.
Siirtonurmi tulee yhteistyökumppanilta (VihervakkaOy) eikä maksa mitään!! :)
Meillä on 100-vuotias talo jota remontoimme kesäasunnoksi. Okei, homma alkoi 2011 mutta kolmatta vuotta nyt remontoimme ja vielä on paljon tekemistä! Pelkkää purkutyötä tehtiin viikkotolkulla ja useampi siirtolava meni romua jäteasemalle. Rahaa on palanut nyt yli 35 tonnia ja loppua ei näy. Itse tehtiin kaikki purkutyö, osa talkoovoimin ja siihen olisi kahdelta mieheltä mennyt kokopäiväisesti varmasti 4-5 viikkoa.kokopäiväisesti rempaten olisi tuohon meidän taloon mennyt takuulla kuukausia.
No juu, rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta jossain H ja H:ssa meidän remppa olisi maksanut maltaita. Valmista olisi toki tullut nopeassa aikataulussa, mutta itse toisaalta olen iloinen että rempan edetessä on moni asia valjennut ja olen keksinyt mitä tapetteja yms. ratkaisuja haluan... ei niin että muutamassa päivässä pitää tehdä päätökset tai antaa ne jonkun toisen käsiin.
Traagista.
First World Problems.
ihmettelen negatiivisiä palautteita ohjelmasta,parhainmpia ohjelmia mitä tiedän,toivottavasti ei lopu koskaan.Huippu porukat ollut joka kaudella ,itse kyllä ottaisin suunnitteliat ja kokkaaja tytön suunnitelemaan minulle
Meidän tuttavilla tehtiin huvila ja huussi remontti mökillä. Ihan itse valitsivat kaiken ja olivat mukana hommissa. Pari viimeistä päivää isosta urakasta olivat poissa ja pienet sisustusjutut olivat ainoat mitä eivät itse valinneet. Kuvatessa sitten esittivät yllättyneitä. Jos asukkaat laittavat tuhansia euroja remonttiin, eiköhän heitä myös kuunnella silloin??
Noniin, porua herättävä jakso nähty ja eipä voisi ap olla enempää väärässä :D Asiakashan oli aivan liekeissä ja sanoi ettei olisi itse osannut ikinä tehdä mitään näin hienoa, ja hyvin oli Eva lukenut ajatuksia ja toiveita. Varsin onnistunut muutos, ja merkittävä parannus entiseen.
Tuo jakso oli muistaakseni TV2:n Muuttohaukantiessä - ohjelman sivusto löytyy vielä Ylen arkistoista.