Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten tehdään onnistunut iltameikki pikkujouluihin?
02.11.2007 |
ja värit? Silmäni ovat sinivihreät.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
1) kosteuta iho hyvin ja ajan kanssa,eli perusvoide on mun mielestä tähän paras (aqualan L) pitää vaan laittaa reilusti ennen meikkivoidetta
2) kun kosteusvoide on imetynyt laita ihon heleyttäjää (esim Lumene) tai sit tehotippoja/tuhkimotippoja
(anna imeytyä,vaikuttaa)
3) tee meikkipohja,eli hyvä meikkivoide jonka annat imeytyä,pohjostu luometkin meikkivoiteella,lisää puuteri sekä luomille,että kasvojen t-alueelle ja poskiin,lisää poskipunaa niin et levität (hymyile leveästi laitettaessa) poskien korkeimmasta kohdasta " ylös" päin,hiuksiin päin (käytä valeahkoa sävyä,ei mitään omenaposkilookkia)
4) Rajaa yläripsen tyvi nestemäisellä rajausvärillä tai kynällä. Itse teen niin et rajaan ensin nestemäisellä,laitan sitten luomiväriä ja lopuksi rajaan luomivärin päälle kynällä kevyesti
Itsellä on sinivihreät silmät ja mulle paras väri on violetti,vaaleanpunertavaa valkoista kulmaluulle ja silmäkulman sisänurkkaan,sit keskikohdasta liikkuvaa luomea luomen ulkonurkkaan asti tummaa violettia. Toinen toimiva väriyhdistelmä on vaalea kulta-tumma ruskea
5) Ripsiväri ylä- ja alaripsiin saa silmät avautumaan kauniisti. Käytä ripsen taivuttajia ennen ripsivärin levitystä,alaripsiin kannattaa laittaa tiheämmällä ja pienemmällä harjalla,mulla on alaripsiä varten maybellinen se pinkki (vihree korkki,apua,nimi unohtui) ja yläripsiin Lorealin Longitude
Kulmat mulla on itsellä tummat joten niihin en osaa neuvoa