Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskollinen isä , 4 lapsen isä hairahtuu pikkujouluissa työtoveriin

Vierailija
02.11.2007 |

Miksi , miksi???? Olen vaimo pukeudun hyvin, huolehdin itsestäni. Seksi on hyvää , joskus lapsen itku keskeyttää. Onko kohtalotovereita ?

Ja toinen osapuolikin oli perheellinen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kai siihen mitään ylevää syytä tarvita

Vierailija
2/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties mones kerta tämä viimeisin oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin paljastaa kaikille, että pilkkuvirheen tilanne ei oikeasti ole tuo. Tai sitten yhdellä naisella on miljoona eri sivupersoonaa.

Näin , ei kirjoiteta vaan näin

näin, se kirjoitetaan. EI VÄLIÄ PILKUN MOLEMMIN PUOLIN.

Huomautin sulle samasta asiasta jo vuosia sitten.

Vierailija
4/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei pakotakaan mutta aika monelta vie estot ja edesauttaa tilanteiden kehittymistä. Et voi kieltäää. -2-

Vierailija
5/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voinu kun ihmetellä, miten kiihkeässti henkilöt hakeutuivat seuraan ja sit kähmivät toisiaan siinä ihan kun ei olisi koskaan saaneet.

Vierailija
6/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUST JUST!!

Vierailija
7/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tälle voi? pitäskö luopua " uskollisuus myytistä" ? siitä ei tule kuin mielipahaa kun ei se onnistu näköjään.

Vierailija
8/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilu ja puuhailu lasten kanssa.

Vierailija
9/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä olisi uskonut miehestäni. Kaikkea ei voi saada elämältä. Olemme eronneet 6kk sitten, en voinut koskaan antaa anteeksi.

Olimme valat vannoneet. Ajattelin lastemme etua, mitä iloa perheestä jossa osapuolet eivät voi luottaa, eivätkä voi hyvin.

Vierailija
10/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkavereita katselemaan, että vapaa-ajalla se olis suorastaan kidutusta :)

mutta taitaa olla todella yleistä tuo pikkujouluissa pettäminen, ja se on kyllä ikävä homma :/

Vierailija
11/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans tuli vikittelee itteeni 15vee vanhempi mies, olin työharjoittelijana. Olin jo siel duunis huomannut et ukko on selkeesti kiinniostunut, tarjoili ruokia ja muuta, hakeutui aina seuraan, ja sellasii ihan selkeitä rivienvälistä juttuja, ja vihjailuja.

Kiusaus oli tosi kova, koska oli mahtavaa tuntea ittensä halutuksi, ihan hyvännäkönen ja kroppanen se mies oli. Itse olin silloin siis yhden lapsen äiti jakihloissa, ukolla oli kaksi lasta ja aviossa. Pikkujouluissa sitten mies hakeuti seuaani ja koitti suudella. Mä peräännyin ja sanoin et en aio missään tilanteessa loukata miestäni. Olin siel selvin päin ja juuri saanut tietää ododttavani toista lastamme. Ukko yritti viel taivutella puhumalla, yms, mut sanon vaan et oon tosi pahoillani,mut mä en vaan voi. Eli oikeesti voi myös sanoa EI!!!!

Vierailija
12/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet työkaverit kuitenkin tuntevat ainakin jossain määrin toisten perheitä. Ja jos se miehillä vielä menisi rehvastelun ja maineen keruun piikkiin (mitä en kyllä tosiaankaan kaikista miehistä usko) niin entä sitten naiset? Onko kiva mennä seuraavalla viikolla töihin ja kertoilla taas vanhaan tapaan mitä on viikonloppuna perheen kanssa tehnyt, kun on ensin käynyt sekoilemassa toisten nähden (ainakin se alku on toisten nähtävissä)?

Vierailija
13/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himassa veti roolinsa mallikelpoisesti hyvänä miehenä ja isänä läpi, no hyvä isä on kyllä edelleen.

Mä olen kaunis, hoikka mukava, seksiä oli ja meillä oli keskenään samanlainen huumorintaju, naurettiin paljon.

Sen luonteeseen kuului vaan pettää, jossain vaiheessa jäi kiinni. Yritettiin, mutta erottiin lopulta. Jälkeenpäin olen kuullut hänen nusaisseen jopa viiskymppisiä naisia!? ihan ketä vaan, kunhan siltä vaan sai!

Säälittävää ja selkärangatonta toimintaa!

Vierailija
14/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tein sen yhden perheellisen isän kanssa, oli mahtavaa

Vierailija
15/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo taitaa olla aika yleistä tuo pikkujouluissa pettäminen?

Vierailija
16/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vai mies? Oliko se molemmista mukavaa. Niin, ja oletko muuten itse mies vai nainen?

Vierailija
17/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monet raskaudet ovat tuolloin saanut aikansa juuri työpaikan pikkujouluista..hah onneksi me emme vietä joulua, emmekä muitakaan ryyppyjuhlia

Vierailija
18/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja monet raskaudet ovat tuolloin saanut aikansa juuri työpaikan pikkujouluista..hah onneksi me emme vietä joulua, emmekä muitakaan ryyppyjuhlia

Vierailija
19/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mukana juhlimassa...ja eipä oo tullut tarvetta pettää kummallakaan:)

Vierailija
20/21 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva ilta molemmilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä