Oletteko nähneet youtubessa videon yrjöävästä ruotsalaisesta tv-chat-juontajasta!?
:DDD
Kommentit (7)
Minustakin oli hauskaa se kun se pomppasi takaisin hommiin ihan pokkana. :D
Oliskohan kuitenkin kannattanut ottaa saikkua ja hankkia tuuraaja? Ja miten se laatta lensi niin yllättäen, kun muuten tyttö näyttää kuitenkin voivan ihan hyvin? Aika moni kyllä rekisteröi oksun tulon ennakkoon ja ehtii vessaan...Tai ainakin pois tv-kameroiden edestä.
mentsut :DDD. Ja yrjö johtuu siitä. Tooooosi paljon parantaa tilannetta.
sen jatkamisen hoitaa tuollaisella pepsodent-hymyllä, ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut. Minusta siis olisi tyylikkäämpää reagoida jotenkin vakavammin, eikä yrittää naureskella.
No joo, perustasolla myötätuntoni on toki sen juotaja-raasun puolella. Hemmetin nolo tilanne ja kurjaa, että nyt hänelle naureskellaan ympäri maailmaa.
Kun mä olin raskaana, niin mulla tuli se huono olo kuin salama kirkkaalta taivaalta, eli iski ihan yht' äkkiä. Mun oli pakko töissä kertoa raskaudesta ajoissa, ettei tarvinnut nököttää siinä kassalla kun mun täytyi yht' äkkiä häipyä...
leyhytteli päälle aanelosilla :D. Olis vaan ollu huomaamatta koko juttua niin kukaan muukaan ei olis huomannu.