Aikuinen ihminen näki luikertelevia toukkia, soitti itkuisena äidille!
"Olin ihan shokissa. Soitin äidille ja itkin, Larissa kertoo tilanteesta."
https://www.iltalehti.fi/iltv-lukijan-videot/a/a056a17d-c92f-480a-a4f7-…
Kommentit (39)
Nykyään kolmekymppisetkin on ihan keskenkasvuisia kakaroita.
Se ei sitten ollutkaan vegaanisuklaata.
Oisko sulle ap kelvannut jos se olisi soittanut poikaystävälle?
Olisin mennyt takaisin kauppaan ja reklamoinut asiasta. Yököttävää tuo olisi muttei itkettävää.
Mun työkaveri (aikuinen mies) jähmettyi kauhusta ja meinasi pyörtyä kun näki verta.
Mä olen jo nelikymppinen. Vieläkin soitan äidille. Tai isälle.
Se on normaalia, kannattaa soittaa äidille. Kyllä aikuinen tai nuori voi säikähtää. Ällötys on niin suuri ja ehkä luotti että prosessissa varmistetaan, ettei ole elävää sisällä. Hyvä että tulee lehtiartikkeli myös, että muutkin osaavat katsoa.
Pikemminkin olisi outoa jos EI järkyttyisi, että syömässään ruoassa on ELÄVIÄ TOUKKIA!!!
Pienestä se itku tulee toisilla 🙄
Ihan vain tiedoksi että suklaissa voi olla muutenkin muutama murskattu mato... niitä voi tulla valmistuksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kolmekymppisetkin on ihan keskenkasvuisia kakaroita.
Niin olen minäkin vaikka olen jo viisikymppinen.
Mummoni sanoi osuvasti, että vanhana tuntuu samalta kuin nuorena, kasvot peilissä vain vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
Se on normaalia, kannattaa soittaa äidille. Kyllä aikuinen tai nuori voi säikähtää. Ällötys on niin suuri ja ehkä luotti että prosessissa varmistetaan, ettei ole elävää sisällä. Hyvä että tulee lehtiartikkeli myös, että muutkin osaavat katsoa.
Tämä. Itse en olisi soittanut ihan vain siksi, etten tykkää puhua puhelimessa (enkä haluaisi säikäyttää äitiä yllättävällä puhelinsoitolla), mutta satavarmasti olisin itkenyt ja oksentanut. Ja sitten tekstannut äidille.
N30v
Uutinen selvästi jotenkin järkytti Ap:ta, kun siitä piti laatia tänne oma postaus. Vai eikö sinulla ole ketään, jonka kanssa voisit keskustella? Siksikö postailet? Yksinäisyys on monelle iso ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain tiedoksi että suklaissa voi olla muutenkin muutama murskattu mato... niitä voi tulla valmistuksen aikana.
Kunhan ei enää lisäänny ihmisen elimistössä tai tuo tauteja. Mikä kaakaopavuissa nyt on. Kahvipavuissa riehuu myös koppakuoriaisia pahimmillaan, luin artikkelin.
Mekin oikeesti naurettiin tätä.
Mutta olen törmännyt aikuisiin miehiin jotka menevät hämähäkistä ihan sekaisin. Eivät tosin avaudu lehdessä aiheesta.
Mua pisti amppari just alle 4kymppisenä. Soitin äidille ja itkin kun olin niin kipeä. En tiedä mitä tehdä kun äitiä jossain vaiheessa ei enää ole😥
Reaktio ampui yli. Ihmiset ovat henkisesti heikkoja nykyään jos toukan näkeminen saa itkemään. Varmaan itkee sitäkin kun näkee madon linnun nokassa. Nöösiä.
Vierailija kirjoitti:
Oisko sulle ap kelvannut jos se olisi soittanut poikaystävälle?
Minulle vihervassuna olisi kelvannut jos se olisi soittanut tyttöystävälleen.
Kaakaossa, suklaassa ja kahvissa on aina tietty osa hyönteisiä, sitä ei voi välttää. Mutta laboratoriossa välillä tutkitaan ettei hyönteisten määrä ylitä sallittuja rajoja myytävissä tuotteissa.
Harmi ettei sulla ole ketään läheistä jolle soittaa