Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä Tuulia. Luulisi hävettävän.

Vierailija
01.11.2008 |

Ihme tyyppi. Oikea sellaisen "naisen" perikuva. Mitä siis vitsimielessä naisen kuvataan olevan. Kiukuttele, vaihtaa mileipidettä, mustsukkainen, omistushaluinen jne.

Ja esittää niin siveää. Viime yönä ihan kaiken kansan nähden harrasti seksiä. Tänään "ei muista", eikä myönnä kaikkea.

Ja kiukuttelee Terolle kaikesta, mitä Tero on ja mitä ei ole. Ja sitten kuitenkin antaa.

En ymmärrä. Varmaan Tuulin äiti ja isä ylpeänä katselee lapsensa sekstausta 24/7:sta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kyllä harrastaisi seksiä talossa ja vielä Teron kanssa...

Vierailija
2/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuuli eilen Teron kanssa? Tuleeko se tänään telkkarista? Pitkästä aikaa kunnon sutinaa ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää esim. täältä:

http://subject.sub.fi/forum/bb-2008-talossa-tapahtuu/talossa-1-11/

Lue muutama viesti eteenpäin.En tiedä näytetäänkö tv:ssä, koska BB:n uutissivuillakin ihan pieni maininta ohimennen. -ap

Vierailija
4/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt se ja Tero taas luulevat olevansa jotain spesiaalia, kun panivat ja kieltävät sitten tirskuen kaiken.

Vierailija
6/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten toi Tero on päässyt näin pitkälle?! Se olis saanu lähteä jo ajat sitte! Tosi ällöttävä tyyppi!

Vierailija
7/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmisen päässä liikuu kun ryhtyy tuollaiseen. Ja vielä Teron kanssa, ewwww.

Vierailija
8/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero on aivan sairaan ärsyttävä. Tyhmä mumisija, joka ei saa ainuttakaan järkeävää lausetta suusta. Eipä Tuulikaan mikään ruudinkeksijä vaikuta olevan, joten sopivat ihan hyvin yhteen.

Vierailija
9/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7-päivittäjät pitävät ajan tasalla :) Alasti ja lähes ilman peittoa, ei jäänyt kyseenalaiseksi.

Vierailija
10/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ole mikään nero, vaikka olen akateeminen, mutta yritän kuitenkin käyttäytyä tittelini mukaisesti, arvokkaasti. Me akateemiset edustamme kuitenkin sivistystä. Tuulin, Sorellan jne kaltaiset typerästi käyttäytyvät akateemiset pilaavat mainettamme.

Vierailija
11/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ekana yönään talossa se yritti lämmitellä Johaniakin, joka ei innostunut. Sen jälkeen Tuuli on anatanut aina nimeämispisteitä Johanille =D

Ja vasta vähän aikaa sitten se suuteli Jari-Mattiakin ja antoi sen vähän hipelöidä ennen kuin siirtyi Teron puoleen.

Niin ja jos joku ei vielä tiennyt, Johanilla ja Tuulilla on ollut jonkinlainen panosuhde ennen Big Brotheria.

Vierailija
12/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin kertoa että opiskeluaika oli aika villiä, sanoisin että akateemiset ne vasta osaa juhlia.

En itsekään ole mikään nero, vaikka olen akateeminen, mutta yritän kuitenkin käyttäytyä tittelini mukaisesti, arvokkaasti. Me akateemiset edustamme kuitenkin sivistystä. Tuulin, Sorellan jne kaltaiset typerästi käyttäytyvät akateemiset pilaavat mainettamme.

Vierailija
13/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se paneskelukin peiton alla pimeessä ihan normaalia on. Tero ja Tuuli on sinkkuja ja selvästi ihastuneita toisiinsa, joten lopettakaa toi rutina.

Minusta ne ovat ihana pari ja Tero tuolla olevista (ja olleista) miehistä ehdoton suosikkini.

Vierailija
14/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin omana opiskeluaikana tiedekuntien ja osakuntien bileet olivat kaikkea muuta kuin kesyjä ja sivistyneitä, arvokkuudesta puhumattakaan.

Ja ehkä tuo ajatusmaailma "akateemisen tulee käyttäytyä tittelinsä mukaisesti" kuuluu enemmän tuonne 1900-luvun alkupuolelle. Nimittäin vanhempieni kertomusten mukaan osakuntabileet 60-luvulla vasta hurjia olivatkin!

t. FM

Vierailija
15/15 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuolisten odotusten mukaan.

Itse olen työssäni tietyssä roolissa, vapaa-ajalta en saa palkkaa, joten olen vapaa tekemään mitä haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi