Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiukka kasvattaja tukahduttaa ja stressaa lasta

Vierailija
01.11.2007 |

En ymmärrä äitejä, jotka vaativat lastensa koko ajan käyttäytyvän hyvin. Koko elämä on yhtä koulutusleiriä. Lasten pitää koko ajan pinnistellä, että kelpaisivat äidille/ isälle. Minusta ainakin oli(si) kammottavaa elämää sellaista elämää. Ettekö voisi joskus relata, nauraa itsellenne ja nauraa lapsen kanssa. Tai myöntää lapselle, että tekin olette vain erehtyväisiä ihmisiä. Kyllä niistä lapsista aikuisia kasvaa ilman jatkuvaa pingotustakin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen ettet ole itse sellainen, niin mistä tiedät mitä kukakin kotona tekee?

Mä ainakin olen tiukka silloin kun ollaan kyläss tai meillä on vieraita. Silloin pitää osata käyttäytyä. Sitten kun ollaan vaan perheen kesken niin voi kiukutella ja ilmaista itseään muutenkin.

Minusta on kamalaa kun äiti antaa lapsen huudella rumia ja itse vaan naureskelee vaikka on vieraita. Tai huudetaan ja meuhkataan, niin ettei omia ajatuksiaan kuule. Meillä ainakin on kotona välillä aika kovakin meno kun kaikki lapset mekastaa, mutta en sallisi sitä jos olisi vieraita kylässä. En minä itsekään huuda silloin kun ollaan kylässä tai meillä on vieraita vaikka joskus kotona räyhäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi