Candy Crush saga: millä levelillä olet nyt menossa?
Mä olen jumiutunut kenttään 181, ollut siinä jo ainakin viikon jumissa.
Yhteensähän kenttiä taitaa tällä hetkellä olla se 380, eli onhan tässä vielä pelaamista...
Kommentit (227)
184. Vaikein sitten (olikohan se) tason 147.
mullakaan ei tuu fbssä mitään salatehtäviä. Puhelimella ja ipadilla tulee ne tehtävät?? No samapa tuo kunhan jostain tulee : ))
Mä pelaan iPadillä ja odotellut nyt seuraavan jakson avaamista. Ei ilmesty mitään salatehtäviä...harmi, koska kuulostaa jännältä. Viimeisimmässä päivityksessä kyllä mainittiiin salatehtävät mutta ei vaan näy:(
Mulla ei yhdistä androidilta facebookiin tuo peli että pääsisin pyytään lisäelämiä muilta pelaajilta. Sanoo aina vaan että facebook ei voi yhdistää kunigaskuntaan tms. Mikä avuksi?
Olen kAikkien aikojen surkein pelaaja. Nauhan jokaista jaksoa noin 8-10 elämän verran ja olen vasta levelillä 25. Taitaa olla kyse hahmotushäiriöstäni, jälleen...
238. Mutta mulla on kännykässä huijausohjelma, ostan joka kerta lisämerkkejä. Olen pelannut nyt n 2 viikkoa, aina iltaisin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 15:54"]
238. Mutta mulla on kännykässä huijausohjelma, ostan joka kerta lisämerkkejä. Olen pelannut nyt n 2 viikkoa, aina iltaisin.
[/quote]
siis huijausohjelmalla voin ostaa merkkejä, mutta oikeesti en mitään maksa.
Siis mistä salatehtävistä oikein puhutte? En ole koskaan sellaisiin törmännyt. Olen tasolla 147 ja pelaan fb:ssä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 09:27"]
Olen nyt tasolla 92. Pelaan kännykällä ja ihan ilmaiseksi ja yksin (en siis pyydä mitään apuja mistään).
[/quote]
Nyt olen ollut pitkään jumissa tasolla 97 :(
Mun fb-kaverit ei jostain syystä auta mua pääsemään seuraavaan episodiin. Vaikka ne pelaa edelleen itsekin ko. peliä. Pieni asia mutta ottaa vähän päähän.
240, Fb pelaan, en ole maksanut mitään, enkä myöskään nähnyt mitään salakenttiä
Kentässä 371. Ärsyttää kun ipadissa ja kännyssä kentät loppuu 365:een, odottelen että päivittäisivät niitä lisää, nyt on pakko pelata vain tietokoneella fb:ssa.
Level 410 ja jumissa! Pari kertaa meinannu päästä mut äääh,ei onnistu!
391 ja mäkään en ole kyllä huomannut mitään salatehtäviä. Pelaan facebookissa ja puhelimella
Oho, mä huomasin, että Candy Crushissa pääsee Facebookissa ihan helpostikin episodista toiseen ilman kaveriapua tai rahaa. Laittaa vaan siihen, että on valmis maksamaan siirtymisestä mutta peruuttaa sen sitten siinä vaiheessa, kun jo maksaa pitäisi. Peli nähtävästi ei enää tätä peruutusta rekisteröi.
Hei, onko tietoa milloin aukeaa seuraava taso, kohta kolme viikkoa odottanut kentässä 500 että tekisivät lisää kenttiä.
Pelaan FB..
210 tjsp. en minäkään ole huomannut mitään salatehtäviä. iPadilla pelaan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 09:27"]
Olen nyt tasolla 92. Pelaan kännykällä ja ihan ilmaiseksi ja yksin (en siis pyydä mitään apuja mistään).
[/quote]
Nyt olen ollut pitkään jumissa tasolla 97 :(
[/quote]
Nyt pelaan tasoa 233.