Candy Crush saga: millä levelillä olet nyt menossa?
Mä olen jumiutunut kenttään 181, ollut siinä jo ainakin viikon jumissa.
Yhteensähän kenttiä taitaa tällä hetkellä olla se 380, eli onhan tässä vielä pelaamista...
Kommentit (227)
Olin jossain levelillä 470, kun sain tarpeekseni ja torpedoin profiiliini vaihtamalla salasanaksi sattumanvaraisen merkkijonon, jota en kirjoittanut ylös (välissä copypastetaan, jotta sain saman siihen varmistuskohtaan). Sähköposti oli onneksi valmiiksi kertakäyttöinen (hidemyass.com), joten sitä kautta ei salasanaa saa palautettua.
.
Suositelen lämpimästi samaa kaikille addiktiostaan kärsiville. Vielä kun tästä vauvapalstailusta pääsisi jotenkin eroon....
Ei saatana, aikuiset ihmisetkö näitä teinin paskapelejä pelailee? Ei helvetti
Taso 656. Ei jaks oikeen kiinnostaa. Nyt pelaan candy crush soda sagaa
225, oli varmaan puolentoista vuoden tauko kun pelasin Top Kanissa rahasta. Eilen jatkoin ja maat tuntuu nyt todella helpoilta. Odustakin kokeilin, siinä olen maassa 25.
Kaikki maat tapissa koko ajan..... Sekä uni, et normi puoli.
Aloitin pelaamisen joskus syksyllä tyttären kehotuksesta. Melkein joka päivä täytyy pelata ja välillä useammankin kerran. Toki välillä on päiviä väliä. Menossa jossain tasolla 260.
Jackpotin olen saanut kerran, taisi olla taso yli 200. Facebookissa pelaan myös välillä, siellä ei ole jackpotti vielä heilahtanut, tosin tasoja noin sata vähemmän.
Kohta jatketaan!!!
Mitä pitää tehdä tasolla 130 kun tilaus on joku raidallinen pallo + raidallinen pallo 5 ? En tajuu mitä sillä haetaan, olen yhistellyt raidallisia mutta ei mikään yhdistelmä suorita tehtäviä..
Anna näyttää todella onnelliselta tuossa Kroatian viikon takaisessa yhteiskuvassa. Rentoutuneelta, hiukset kiiltää ja ovat terveen näköiset pitkästä aikaa, kasvot hehkuu virheettöminä ja sen näköisinä kuin olisi käynyt jossain kokopäiväisessä spa-hoidossa. Mielestäni blogistaan on välittynyt sellainen painostava stressi viime vuosina, nyt vaikuttaa siltä että voi hyvin, on löytänyt onnen ja harmonian, ja se huokuu ihan tietsikkaruudusta läpi :)))
^^ Sori tuon piti mennä Montenegroketjuun :D Candy Crushissa olen vasta tasolla 178. Soda-versiossa hieman pidemmällä, se on kivempi peli.
1130:lla odottelen että saisivat seuraavan jakson valmiiksi.
Jumissa 316:ssa, ja puhelimella ei onnistu tämän maan läpi meno...
Aloitin pelaamisen eilen illalla kun lapsi ja mies on niin pitkään sitä pelannut, niin pakko oli minunkin kokeilla. Olen levelillä 16.
en mä oo mitään salatehtäviä huomannut. Ja FB:ssä pelaan.
Ei niitä enää olekaan, jossain päivityksessä poistettiin :(
[/quote] missä noi tehtävät on kun mulla ei löydy noita??
[/quote]