Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä enää tätä okt-asumista!

Vierailija
01.11.2007 |

ja syy siihen, että mulla on äärettömän laiska mies! Joka paikka repsottaa, vaikka muuttaessamme sanoi, että alkaa heti pistämään paikkoja kuntoon. MITÄÄN ei ole tehnyt eikä näköjään edes osaa :( Itse teen pieniä korjaus- ja maalausjuttuja, mutta ei minun taidot riitä esim. kylppäriremonttiin eikä rahatkaan. Miehen mielestä on hyvä näin, mutta itseäni ottaa päähän, kun asiat vain kasaantuvat ja kasaantuvat. Olisin valmis myymään koko höskän ja luovuttamaan sen osaavampiin käsiin ja asuisin itse mieluummin vaikka modernissa rivarinpätkässä tai tyylikkäässä kerrostaloneliössä. Lapsia meillä 3 ja tilaa on, mutta kohta ollaan keskellä p...kaa tätä menoa. Mies vain naureskelee kun mua ärsyttää. Hänen mielestään ei tarvitse olla hienoa ja viimeisen päälle, mutta kun ei ole talon kunto kohta enää edes tyydyttävä. Argh! Mä räjähdän ja hajoan tänne pyykkivuoren keskelle, kun ei ole edes kodinhoitohuonetta, jonka voisi toteuttaa, kun olisi vain tekijöitä... Onko kellekään muulle tuttua?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Toinen romutalon ja hyvien ystävien omistaja

Vierailija:

Juuri näin. Mekin ollaan naureskeltu tuttavaperheille, jotka ostivat aikoinaan isot okt:t isoilla lainoilla. Nyt on vain lainaa edelleen paljon ja talot surkeassa kunnossa.... Remontointi syö yllättävän paljon voimavaroja ja rahaa....

T. Tyytyväiset rivarilaiset :)

Vierailija
42/42 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekin ikä ja terveys!

Kaikista remppa-asioista tapellaan vuosikaudet ja aina on paikalla joku aktiivinen touhuaja ja yksi saita eläkeläinen, joiden välissä pitää tasapainoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme