Audin maasturi hankittu, so happy!!!
Vihdoin toteutettiin unelma ja ostettiin uusi AUDI Q7-cittari!!! pakko tunnustaa että ihana oli cruisailla eilen kaupungilla kun ihmiset katseli mustaa autoamme "sillä silmällä". Vähän tottakai huono oma tunto ostaa noin kallis auto kun joillain menee huonosti mutta kai sitä saa kovasta työn teosta nauttia: ukko painaa pitää päivää ja viraapelit päälle. Kerranhan tässä vain eletään!
PS. Lapset mahtuvat hyvin takapenkille ja vaunut ym tavaratilaan. Eikä tartte kolareita pelätä!!!
Kommentit (76)
Eihän kukaan enää haluaa ajaa millään maasturilla.
Nyt ajetaan hybridiautoilla jos halutaan olla ajan hermolla ja kerätä katseita. Me vaihdettiin jo puolisen vuotta sitten Mese-maasturimme hybridiin.
Päästään vanhasta bensasyöpöstä autosta eroon ja uusi todella vähän kuluttava tilalle, juuri sopiva kaupunkiajeluun :o)
:) On se hieno.
Meillä ei ole sellaista, koska ei ole varaa (ja jos olisi varaa en kuitenkaan tiedä millainen auto olisi, mies hoitaa enemmänkin autojutut kun mua kiinnostaa täysi = kunhan on turvallinen ja tilava), mutta en ymmärrä miksi se olisi keneltäkään muulta pois jos teillä on tuollainen. Joten älä pode sitä huonoa omaatuntoakaan, nauti vain.
mä kyl tykkään enemmän tosta meitin hummerista ;)
Olen vihainen siitä, että ihmiset eivät vieläkään ymmärrä, että maapallo ei kertakaikkiaan kestä tällaista kuluttamista. Me tarvitsemme kohta toisen maapallon tähän kuluttamisen tahtiin! Kuinkahan "so happy" olet parinkymmenen vuoden päästä ;(
Maasturit ovat NIIN turhia bensasyöppöjä, että oikeasti ärsyttää sinunkaltaiset ihmiset! Itse täällä mietin miten tulisimme toimeen ilman autoa ja koska se on oikeasti aika hankalaa, niin mikä olisi se seuraava auto, jossa olisi piein mahdollinen ympäristövaikutus.
mutta voi hitsi kun se nyt on vaan jo niin pois muodista kuin olla ja voi!
Eikä kyllä maasturitkaan kiinnosta. Itse asiassa vaihdettiin oma auto ekologisempaan ja pienempään. Ihan ympäristön vuoksi.
Kolareista voisin kertoa paljonkin...
Sitä mekin olemme ajatelleet seuraavaksi.. :) Meillä on nyt Toyotan vastaava, ja ollaan oltu todella tyytyväisiä! Maasturi on turvallinen ja tilava!
Eihän kukaan enää haluaa ajaa millään maasturilla.
Nyt ajetaan hybridiautoilla jos halutaan olla ajan hermolla ja kerätä katseita. Me vaihdettiin jo puolisen vuotta sitten Mese-maasturimme hybridiin.
Uskoo ken tahtoo..
Missä kaupungissa ajelit ap, kun ihmiset mielestäsi katselivat "sillä silmällä" eli kateellisina? Pk-seudulla kolmekymppiset hyvin toimeentulevat ihmiset ainakin jo pääsääntöisesti peräänkuuluttavat vähän erilaisempia arvoja. Kuten joku tuolla jo mainitsikin, halutaan ostaa vähäpäästöisiä ja "egologisia" autoja, ei mitään valtavia bensasyöppöjä...Itse asiassa trendikäs city-ihminen ostaa VITUN KALLIIN fillarin, ja vetää sillä sitten kypärä päässä duuniin.
Itse tunnen paljon poikkeuksellisen hyvin toimeentulevia 30 ja risat perheitä ja pariskuntia. Syynä varmaan asuinalueemme ja mieheni ammatti. KUKAAN ei ajele millään maasturilla, eikä kehtaisi tunnustaa sellaista haluavansa. Itseäni ei henkilökohtaisesti kiinnosta autot pätkääkään, enkä mitään niistä ymmärrä, mutta mieheni sanoo AINA ison ja kalliin maasturin nähdessään jotain tyyliin "helvetin ekoterroristit" ja mulkaisee perään. Joten oletkohan nyt ihan varma siitä, millä silmällä sitä sinun kruisailuasi on kaupungilla katsottu?
Ihan käsittämätöntä, että joku saa kiksejä jostain autosta tänä päivänä, jolloin yleisesti ajatellaan, että auto on tietyissa olosuhteissa välttämätön paha, mutta että autoilua pitää ehdottomasti kaikkien vähentää mahdollisuuksien mukaan.
tekevät jonkun onnelliseksi. Meitä on kaiken tasoisia ihmisä tässä elämän kehityksen polulla tallaamassa.
onpas ihmiset kateellisia :O
Mun muelestä on hienoa, että on omalla työllä saanut hankituksi sellaisen auton, mistä on haaveillut.
Useimmat tekevät sen velkarahalla ja se on säälittävää, itse ajelen sillä, minkä olen saanut käteisellä ostettua. Joskus ihmiset ihmettelee, miksi ajelemme vanhoilla autoilla, on vastaus se, ettemme halua ostaa rahoituksellakaan.
Joten onnittelut autosta!
Ja te haukkujat muuttakaa jo viimein asenteitanne, turha verhoutua sen taakse, että ilmaston vuoksi sitä tai bensankulutuksen vuoksi tätä, itsekin ostaisitte, jos olisi varaa.
Kiitos, pelastitte pyhäpvän.. Mä nautin aina kun kateelliset vaahtoaa.. :)
toisen autossa voisi mahdollisesti olla? Sen hinta? Ulkonäkö? Ajo-ominaisuudet? Väri? Mikä?
Kiitos, pelastitte pyhäpvän.. Mä nautin aina kun kateelliset vaahtoaa.. :)
Ja te haukkujat muuttakaa jo viimein asenteitanne, turha verhoutua sen taakse, että ilmaston vuoksi sitä tai bensankulutuksen vuoksi tätä, itsekin ostaisitte, jos olisi varaa.
Meillä on mm. velaton perheasunto Helsingin kantakaupungin alueella. Eikä se ole ainoa omaisuutemme. Palkatkin ovat kohtuulliset. Eikä velkaa.
Ihanko tosissaan, jos joku puhuu ekologisuudesta, toinen ajattelee, että ihminen on vain kateellinen ja verhoaa oman materiakaipuunsa johonkin sössötykseen luonnonsuojelusta...OMG!
Onneksi oman kokemukseni mukaan aika monet nuoret aikuiset tosiaan jo ajattelevat eri tavalla. Auto ei ainakaan omassa piirissäni (kuten mainittu, hyvin toimeentulevia, pääkaupunkiseudulla asuvia nuoria aikuisia) ole sellainen statussymboli, jollaisena sitä on pitkään pidetty, ja - anteeksi nyt vaan muualla päin asuvat - vähän landemmalla edelleen pidetään. Ajat muuttuvat ja arvot muuttuvat. Onneksi. Kuten sanottu, enää ei ole kovin trendikästä omistaa isoa maasturiautoa. Sillä ei enää tunnusmerkittömästi kerää ihailua vaan paheksuntaa.
Enkä rupea tässä yhteydessä erittelemään perheemme tuloja, mutta käsi sydämellä voin sanoa, että tunnen LUKUISIA ihmisiä, joilla todellakin löytyisi se maasturiauton hinta ihan omasta takaa, mutta eivät he ole silti VALINNEET sellaista autoa ostaa. Katsokaa oikeasti ympärillenne, miten maailma ja ihanteet muuttuvat (niiden on pakko muuttua).
14, jota pistää vihaksi ihmisten materianpalvonta
onpas ihmiset kateellisia :O
Ja mulla kyllä on pankissa fyrkkaa ostaa ihan millainen auto tahansa, mutta kun mä en tarvitse autoa mihinkään. Jos tarvitsen kyytiä, menen taksilla. Täällä Helsingin keskustassa ei tarvitse omaa autoa mihinkään.
Älä ole ihan varma, että katseet oli ihailevia tai kateellisia. Mä oisin ehkä katsonut lähinnä säälivästi tai jopa vihaisesti. Mutta no joo, kirjoituksesi ulkoasu paljastaa jo sen verran, että mun katseet ois ollu lähinnä sääliviä.