Kuka hölmö on väittänyt, että nainen on 17-vuotiaana kauneimmillaan ja 25-vuodennjälkeen alkaa rupsahdus?
Täytin 30 ja näytän huomattavasti paremmalta kuin 15-24 vuotiaana. Olen saman painoinen, mutta kasvot kaunistuneet huomattavasti kun lapsen pyöreys hävinnyt.
Kommentit (24)
Sellainen voi tuota väittää, joka ei tiedä naisista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio ja luonto.
Juuri noin 👍
Tuo sanonta tulee ajalta jolloin ensimmäinen lapsi hankittiin siinä 18-vuotiaana ja niitä lapsia hankittiin useita. Lapsen hankkiminen yleensä rupsahduttaa ulkonäköä. Nykyään samanlaista rupsahdusta ei käy niin varhaisessa vaiheessa.
Vauvat ja teinit on söpöt, mutta naiskauneuden aika on vasta aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Tuo sanonta tulee ajalta jolloin ensimmäinen lapsi hankittiin siinä 18-vuotiaana ja niitä lapsia hankittiin useita. Lapsen hankkiminen yleensä rupsahduttaa ulkonäköä. Nykyään samanlaista rupsahdusta ei käy niin varhaisessa vaiheessa.
Joskus elinikäkin oli joku 40-50 vuotta. Nyt moni elää 80-100 tai ylikin.
Kyllähän se on just noin. 25 monet on jo ällöpyllyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei milloinkaan ole ensimmäistä lasta hankittu keskimääräisesti 18-vuotiaana. Entisaikaan täysi-ikäisyyskin oli 21 vuotta. Käytännössä monella oli vasta kolmikymppisenä varaa avioitua.
Mutta kyllähän ulkona työskentely, auringonpaiste ja tuuli, kaikkinainen ihonhoidon ja meikkien tai hiusvärien puute, heikko ravinto, olematon hammashoito ja yleinen ilme ja tapa olla esimerkiksi valokuvissa tekivät entisajan kolmikymppisistä viisikymppisen oloisia.
Kyllä sitä rupsahdusta onneksi saa oottaa aika pitkään.
Itse oon 45, ja joo, kasvoissa on ryppyjä silmänurkissa ja nasolabiaali- ja marionettijuonteet, mutta taivastelin juuri kuinka miesten huomio ei ole vieläkään loppunut, tuntuu oikeastaan kiihtyvän vaan.
Hoikka olen, pitkähiuksinen, meikkaan. Susanna Laineen näköiseksi joskus sanottu. Ryppyjä on hänelläkin, mutta en varsinaisesti sanoisi rupsahtaneeksi.
Ympäröivä Maailma on vaan rupsahtanut nopeammin
Varmaan koska suurin osa on nättejä vain siksi että ovat nuoria, muu aika eivät ole nättejä. Kauniit naiset on kauniita myös aikuisena
Itsellä ainakin juuri aloituksen kuvaamalla tavalla mennyt.
Tuskin tästä 34v iästä on suunta parempaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon 45, ja joo, kasvoissa on ryppyjä silmänurkissa ja nasolabiaali- ja marionettijuonteet, mutta taivastelin juuri kuinka miesten huomio ei ole vieläkään loppunut, tuntuu oikeastaan kiihtyvän vaan.
Hoikka olen, pitkähiuksinen, meikkaan. Susanna Laineen näköiseksi joskus sanottu. Ryppyjä on hänelläkin, mutta en varsinaisesti sanoisi rupsahtaneeksi.
Älykin on jäänyt teinin tasolle.
No se nyt on vaan ollut tämän naisvihamielisen kulttuurin yksi tapa alistaa naisia ja jotenkin saada heidät tuntemaan huonommuutta. 17-vuotiasta voi rauhassa kehua, sillä hänhän on lähes lapsi vielä, mutta aikuisia naisia pitää jo polkea maahan.
Joskus käynti optikolla auttaa, mutta toisinaan tarvitaan terapiaa että henkilö ymmärtää erkaantuneensa todellisuudesta.
No on siinä perää. Voi katsoa viime aikoina lehdissä ollut yleisurheilija on näkyvästi vanhennut, viidessä vuodessa 40 v. lisää ulkonäköön. Ei nyt mainita nimiä kun on melko asiaton kommentti jo lähtökohtaisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että joku pick me ottaa tämänkin ihan tosissaan.
Hyvä tyttö, nyt inkkelit valitsevat sinut.
17 vuotias luetaan vielä lapseksi. Kummallista sillä kyllähän 17 vuotiailla on jo seksikokemuksia jopa enemmän kuin yksi.
Evoluutio ja luonto.