Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumankauta mun veljen vaimo on narttu!

Vierailija
01.11.2008 |

Veri on vettä sakeampaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että veljesi saisi tietää sen nopeasti, ennen kuin sitä on kestänyt kauemmin!

Tollaisen naisen pitäisi saada jonkinlainen opetus jos sillä ei ole itse pokkaa kertoa asiasta!!! :/ Kamalaa!!!

Vierailija
2/10 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai itse sanon.

Jeesus mikä ääliö ämmä. Ei siis ap vaan veljen vaimo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan hyviä ystäviä ja nyt halusi mulle kertoa luottamuksellisesti miten ihana mies hänellä oli viime viikonloppuna. On paneskellut jotain äijää baari-illan jälkeen ja nyt on menossa treffeille!

Sanoin, etten olisi halunnut tietää, mut hän on niiiiiiin onellinen. Siinä miehessä on niin paljon kaikkea mitä mun veljessä ei ole. Ämmä ei näytä tajuavan, et puhuu MUN VELJESTÄ!

Miten joku voi tehdä tuollasta? Eikö yhtään miettinyt mihin välikäteen mun laittoi? Jos kerron, kiltiltä veljeltä särkyy sydän ja perhe hakoaa. Jos en kerro niin paneksii sen äijän kanssa ja ties mitä jatkossa.

VOI V*TTU!

Vierailija
4/10 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan törkeä emäntä. Sun vaan pitää todeta, ettei hän voi sinulle puhua veljestäsi tuollaiseen sävyyn, ja ettet halua kuulla hänen lapsellisia pettämisiään, tai kerrot veljellesi. Osoitat selvästi, kenelle lojaliteettisi kuuluu, ei ainakaan tollaselle veljesi sydämen särkijälle!

Vierailija
5/10 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro veljelle. Ihan sama uskooko vai ei, kerro kuitenkin. Selvittäkööt välinsä keskenään sitten. Kai sä ensisijaisesti kuitenkin olet sisko ja sitten kaveri? Jos enää sitäkään... Mä en olisi.

Vierailija
6/10 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella usein vaan viestinviejä saa tuta nahoissaan vaikka on vain halunnut auttaa.

Jos kerrot te se vaikka tyyliin "olen kuullut vähän huolestuttavia huhuja" ja käske veljen ottaa itse selvää.

Vierailija
7/10 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se veljesi vaimo ole "narttu".

Sellainen on huora joka pettää miestään.

Oletko huoran ystävä?

Edellinen ehdotus oli hyvä: anna hänelle vähän aikaa itse kertoa veljellesi tai sitten sinä kerrot.

Vierailija
8/10 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on mun mielestä pari asiaa sanottavana hänelle.

Joko hän lopettaa suhteen HETI toptykkänään ja palaa perheen luokse (ilmeisesti lapsia kuvioissa?) tai hölmöilee vielä lisää jolloin koko perhe hajoaa ja kenenkäs etu se sitten on? Lapset vaan kärsii ja kaikki kärsii.

Eniten aina kärsii lapset aikuisten typeryyksistä.

Tajuaako ihmiset nykypäivänä ylipäätään yhtään mitään siitä mikä vastuu on perustaa perhe ja pitää siitä huolta?

Vierailija
9/10 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kertoa, ajattele miltä velipojasta tuntuu jos vaimon "juttu! jatkuu ja paljastuu joskus kuukausien päästä ja veljelle selviää että SÄ olet tiennyt koko ajan. Ihan pimee se vaimo, jo siksi että yleensä tekee tuollaista mutta että vielä kertoo siitä miehensä siskolle...

Vierailija
10/10 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kertoisin veljelle ensin ''huhuista'' ja sitten vaimolle kehotus kertoa luomastaan tilanteesta viikon sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi