KESÄNUPPUJEN to-su
Kommentit (26)
Moikka,
Tervetuloa taas kaikille uusille! :)
Ella07: voimia lähetän sinne teidän suuntaan ihan hirmusti.
Mä oon iloinen että nyt on perjantai ja viikonloppu alkoi ja saa nukkua pitkään aamuisin.
Mulla on helpottanut paha olo ja väsy kyllä jonkin verran ihan sieltä mitä se oli muutaman 3-5 viikkoa. On mulla vieläkin välillä pahan olon aaltoja mutta ei enää niin pahoina.
Energiaakin tuntuu olevan enempi jotenkin?
Nytkin jaksoin työpäivän päätteeksi käydä urheileen.
Maha on kasvanu, se varsinkin iltaisin oikein pulpahtaa esiin palloksi :D
Nyt väsy taitaa kuitenkin viedä voiton...
a_j 9+1
Moikka taas,
Mitenkäs la lähtenyt menemään?
Mulla energisesti. Ihan ihmettelen mistä olen saanut nyt tätä energiaa ihan tässä parin viime päivän aikana.
Kävin aamusta kävelemässä tunnin lenkin, teki tosi hyvää :)
Sen jälkeen iski kyllä hieman huono olo mutta ruoka sitten auttoi asiaan.
Ollaan menossa mieheni kanssa kavereitten luo tänään saunomaan. He käski vaan ottaa runsaasti saunajuomaa mukaan :DD Tänään kerrommekin heille sitten miksen juo alkoholia ;) Ja kun en pysty saunomaankaan. Minuutti saunassa ja jo iskee kamalan huono olo että yöks.
Mahdollisimman hyvää vointia kaikille :)
a_j 9+2
Onpa kiva lukea samassa tilanteessa olevien kokemuksia. Ja myös ikävä kuulla, että osalla on pelottavia hetkiä. Minulla oli myös viikko sitten kauhun hetket, kun aamulla matkalla vessaan hulahti ruskeaa vuotoa. Sitä tuli koko päivän ja vielä seuraavanakin, nyt kaikki hyvin.
Poika heräsi, pitää mennä!
Täällä on ollut niin huono olo etten ole jaksanut käydä kuin lukemassa teidän juttujanne. Jatkuvaa kuvotusta ja väsyttää kamalasti, miehelle jo naureskelinki että onse kyllä kun yöt nukun sängys ja päivät makaan sohvalla =) Eipä sille oikein mitään voi kun kuvotus iskee niin pakko mennä pitkälleen ettei tartte mennä yrjölle.
Maanantaina vihdoin se alkuraskauden ultra jota jo olemme 3 pitkää viikkoa odottaneet =)
Tulen sitten viimeistään taas kuulumisia kertomaan, hyviä vointeja kaikille! =)
Kauris rv7+1
Väsymys ja päänsärky on täällä hävinnyt lähes kokonaan, tilalle on astunut unettomuus. Selkääkin alkanut jomottaa, edellisessä raskaudessa sama juttu, alkoi tosi aikasilla viikoilla. Etominen jatkuu edelleen kellon ympäri, tyttököhän taas sieltä tulossa ;)
Ultrakutsua olen odottanut että selviäisi miten pitkällä raskaus on. Perjantaina sitten soitin neuvolaan kun ei ole kuulunut mitään - ja olivat kokonaan unohtaneet lähettää polille sen paperin. Käskivät sitten itse maanantaina varaamaan sinne ajan, saa nähdä montako viikkoa vielä menee. Edellisessä raskaudessa lähete tuli kolmessa viikossa kun neuvolasta varasivat ajan, sitten piti vielä pari vkoa odotella aikaa.
olisi vaan kiva saada tietää miten pitkällä raskaus oikeasti on, meillä keväällä edessä muutto ulkomaille ja nähtäväksi siis jää missä maassa synnytän. Toivottavasti en ole vielä kovin pitkällä raskaana, muuten on vaarana etten saa enää lentää loppumetreillä muuttokuorman mukana vaan joudun jäämään tänne suomeen synnyttämään yksin lasteni kanssa. Se ei oikein houkuta :P
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille
Ella07: voimia sinne! Tarrasukkia ja kasvuenergiaa molemmille pikkuisille!
petral05 (meniköhän nimimerkki oikein?): minäkin olen pääkaupunkiseudun odottaja ja jännitän samaa asiaa. Vielä en ole saanut edes kutsua ultraan Kättäriltä, joten en tiedä, miten he asian aikovat hoitaa (siis tekevätkö seulontoja vai eivät) mutta eivätköhän kaikki karsi juuri noista, jos vaihtoehtona olisivat karsinnat synnytyksistä ja päivystystapauksista... Mietin nyt, että kuitenkin odottelisin rauhassa, ja alan sitten vasta miettiä, mitä teen, jos lakko tosiaan tulee. Ultraan olisi kyllä kiva päästä, haluaisin tietää, onko kaikki kunnossa, ja etenkin nähdä pikkuisen!
Täällä väsymys painaa edelleen ja huono olo vaihtelee päivittäin todella huonosta melko hyvään. Nyt sohvalle röhnöttämään taas.
Niina 9+0