Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KESÄNUPPUJEN to-su

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan!

Täällä olo jatkuu samaa rataa, kuvottaa ja väsyttää...Maanantain koettiin kauhun hetkiä kun aloin yhtäkkiä vuotaa verta. Soittelin päivystykseen et mitä teen, paljoa verta ei tullut eikä kipuja ollu ollenkaa. päivystyksestä sanoivat et seurata tilannetta, jos alkaa vuotaa runsaasti niin sit sairaalaan. No vähän ajan päästä hulahti lisää verta ja lähin sairaalaan. Lääkäri katto ultralla vatsan päältä eikä nähny ku sikiöpussin. Veren tulo sentää loppu. Seuraavana aamuna soittelin neuvolaan et voisko ultrata ja pääsin onneks iltapäivällä neuvolalääkärille ultraan. Helpotus oli todella suuri kun masusta löytyi hyvin voiva aikaa vastaava sikiö jonka sydän löi vahvasti! =) Veri oli tullu kohdusta, ilmeisesti verisuoni katkennut, enää ei tule, vähän rusehtavaa vuotoa saattaa jäädä paperiin pyyhkiessä, joka on lääkärin mukaan normaalia veren vuodon jälkeen jopa parisen viikkoa. Lääkärin jälkeen mulla olikin sit eka neuvolakäynti. Nyt tää raskaus alkaa jo tuntua todellisemmalta kun on nähny pikkusen ja neuvolassakin jo käyty. Laskettu aika siirty yhellä päivällä neuvolassa, siellä ku ne ei kato sitä kierron mukaan. Mut sama se. Nyt La on 17.6.08.

pirpana81 rv 7+2

Vierailija
2/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirpana, hui kuinka pelottavaa...onneksi kaikki kääntyi parhain päin!!

Mulla on täällä huono äiti syndrooma, sain sairaslomaa keuhkoputkentulehduksen ja todella kovan pahoinvoinnin takia ja olen nyt siis ollut kotona tän viikon, mutta silti vienyt esikoisen tarhaan. Hirveen huono omatunto, mutta kun en pysty paljon muuta tekeen kuin oleen vaakatasossa ja poika tuntui halukkaalta sinne menemään. Pidän sen siellä lyhyttä päivää ja huomenna saa vapaapäivän. En tajua miten saan ens viikolla itseni töihin?? Pahoinvointi on tosiaan koko päiväistä, alkaa aamulla klo 5 ja loppuu siinä kuuden maissa illalla. Mitään hyviä vinkkejä kellään? Sain myös antibiioottikuurin, lääkäri vakuutti, ettei se merkki vaurioita sikiötä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sitten eilen sitä ilmakuivattua kinkkua ja popsin melkein koko paketin melonin kanssa.... toivottavasti tosta ei tuu mikään himoruoka mulle jos se kerran on vaarallista... :(

Mulla on se paha ongelma, et jos mua kielletään syömästä jotain niin mun tekee mieli JUST sitä... :) Täytyy kai ottaa itseään niskasta kiinni. Ostin eilen sellaisia raskaalle tarkoitettuja monivitamiineja. Onkohan siinä tarpeeksi sitä foolihappoa?

Noniin, nyt koitan alkaa hommiin, pitäis töitä yrittää tehdä mutta väsy on niin kova ettei silmät meinaa pysyä auki... Noniin, koitetaanpas nyt.

Mukavaa päivänjatkoa tänne!

Vierailija
4/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää torstaita :)

Mulla väsy päällä, huhhuh.

Eilinen rankka reissu taitaa edelleen olla syynä..

Nukuin kyllä sikeesti 9h unet putkeen mutta ei se riitä...

Aamupäivästä oli jo huonon olon aaltoja ja on nytkin.. aina välillä. Ei sellasta kamalan kamalaa oksetusoloa mutta huonoa oloa kuitenkin.

Ummetus on se mikä vaivaa ihan älyttömästi. Ihan tuskaa. Vatsa toimii vaan n.kerran 3 päivään. Tukalaa. Aiemmin ainakin 3 kertaa joka päivä ;)

Välillä tulee kovia palelukohtauksia, kamalasti vaatetta vaan päälle. Lähinnä iltaisin tulee noita. Kait sit väsymyskin tekee..?

Mutta, taas alkoi uusi viikko, 10.viikko.. :))

Mukavaa to:ta!

a_j 9+0

Vierailija
5/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirpana81 : Aika kammottavia hetkiä sä olet joutunut kokemaan! hui.

On: Täällä pahoinvointia ollut koko viikon aina aamuisin. Tänä aamuna varsinkni tuntui että ei ilkeä alkaa itteä laittamaan työkuntoon ku oli niin ällö olo. Ei onneksi tarvinut oksentaa! Mulla on kurkku kipee joka ei yhtään helpota huonoa oloa.. en olis nyt nuhaa kaivannut!

Tuntuuko teillä mahassa kohtu siis tuntemuksena? Mulla tuntuu että housut muka jo painais ikävästi vaikka ei kiristäkkään .sitten kun nousee ylös tuntuu vähän " repäiseviä" kipuja. Rinnat on kuin niihin olis lisätty pari desiä silikoonia ja on tosi hellät.

Ultraan on vielä paljon aikaa. 27.11..liian paljon. mitenhän ajan sais kulumaan nopeampaa?!

Mariatar84 rv 6+4

Vierailija
6/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä iltaisin maha todella iso. Turvotusta siis. Mies sanoikin, että olet kuin 4:llä kuulla raskaana.

pirpana: onneksi kaikki kääntyi parhainpäin. Kyllä tuollainen vuoto varmaan pelästyttää.

ElinaAnnina: Mulla on sellainen periaate, että vältän kyllä kiellettyjä juttuja. Mutta ei pieni annos esim. graavikalaa voi hirveän vahingollista olla. En siis todellakaan jaksa olla mikään hysteerinen tuon syömisen suhteen.

Tänään kävin neuvolassa. Ei ihmeitä. Tietojen täyttöä ja sen semmoista. Saa nähdä milloin tulee kutsu np-ultraan ja sekoittaako mahdollinen hoitajien joukkoirtisanoutuminen ultra-aikatauluja.

Eliador 7+4

Vierailija
7/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti taas tullut lisää plussanneita. Onnittelut kaikille!

Mulla oli tänään ultra yksityisellä. Jännitti kamalasti. Etenkin, kun aamulla huomasin vessassa housuihin tulleen hiukan rusehtavaa vuotoa. Myöhemmin pyyhkiessä paperiin tuli hiukan limaa, jossa oli seassa verta. Onneksi sikiöllä oli kaikki kunnossa. Siellä se polskutti ja sydän löi vahvasti. Lääkäri ei mitään vuotoa missään nähnyt, eikä sitä tuon aamun jälkeen ole enää tullutkaan.

Streptokokkinäytteen lääkäri otti, kun esikoiselta mulla oli alkuraskaudessa paljon tota tuhruvuotoa ja kipuja ja silloin todettiin b-streptokokki infektio emättimessä.

Ainut mikä mua jäi tuolta käynniltä huolettamaan oli kun lääkäri sanoi kohdunkaulan olevan lyhyt, vain 2cm käsin tunnustellen. Ultralla sai mitaksi 36mm. Käski seurailla tiheemmin, ettei vauveli synny liian aikasteen :/ Kotona kattelin neuvolakortteja ja aikaisemmissa raskauksissa mulla on kohdunkaulakanava ollut aina 3cm pitkä.

Onko teistä kellään ollut koskaan alkuraskaudessa tälläistä lyhyttä kohdunkaulakanavaa ja onko kaikki mennyt hyvin? Mua nyt tietenkin pelottaa että vauva syntyy ihan liian aikaisin. Vaikka voihan olla että kaikki menee hyvin ja tämäkin lapsonen näkee päivänvalon vasta reilusti lasketun ajan jälkeen, niin kuin kahdessa aiemmassa raskaudessa on käynyt.

Hui mitä Pirpana oli joutunut kokemaan. Onneksi pikkuisella oli kuitenkin kaikki hyvin. Mutta varmasti säikäytti.

Kixnixkix: Älä suotta pode huonoa omaa tuntoa. Varmasti se on parempi sekä sulle että lapselle, että hän on päivällä hoidossa. Jos vointi tosiaan on niin huono ettei pysty muuta kuin makaamaan. Toivottavasti olo pian helpottuu.

Mulla tuo pahoinvoiniti on läsnä 24/7. Yölläkin jos joutuu jostain syystä nousemaan alkaa heti kuvottaa. Onneksi en ole vielä kertaakaan oksentanut. Mutta kyllä tääkin aika ikävää on kun syöt tai oot syömättä, niin aina vaan tekee pahaa. Mut en valita :) Vatsa on täälläkin etenkin iltaisin ihan järkyttävän turvoksissa. Sanoinkin miehelle tässä taannoin, että mikähän valas musta vielä oikein tulee, kun nyt jo mahan koko on tätä luokkaa.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

mirulii ja nuppu 8+5

Vierailija
8/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verinen vuoto kyllä pelästyttää. Mulla on ollut molemmissa edellisissä raskauksissani vuotoa juuri noilla viikoilla, ja jotenkin odottelen, että tässä kolmannessakin sitä tulee. Onneksi teillä kaikki hyvin. Meilläkin ne kaksi edellistä tuolla mennä vipeltävät kovaa vauhtia pitkin taloa;)

Mä oon ollut ihan älyttömän väsynyt, ja huono olo on jatkuvasti. Lapsillekin tulee tiuskittua kun kuopuksella on melkoinen uhma menossa. Mies jo käski ottamaan saikkua töistä, mutta sisu ei ole antanut periksi ;) Eiköhän tämä kohta lopu. Sitä ihanaa helppoa keskiraskausaikaa odottelen. Mulla on ultra parin viikon päästä, sitten vasta osaa luottaa, et kaikki ois hyvin.

Viikoja 6+2

Vierailija
9/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli eka ultra, 7,2mm kokoinen sintti siellä köllötteli. Viikkoja lääkärin sanojen mukaan " 7:n hujakoilla" , LA:n (20.6.08) mukaan 6+6. Vähän tultiin takapakkia omista laskelmista joiden mukaan olisi ollut jo rv 7+3. Vähän huolestuttaa kun tämä raskaus on kumminkin koeputkihedelmöityksellä alkuun saatu ja hedelmöittymispäivä (ja alkion ikä) on tarkkaan tiedossa että miten ne viikot voikin sitten tulla vielä takapakkia? Ehkäpä vastaus piilee sitten alkion kiinnittymisajankohdassa että on niin pieni? En tiedä. Lääkäri ei tuntunut olevan ollenkaan huolissaan, täytynee uskoa asiantuntijaa. Äkkiä haluttaisi uuteen ultraan katsomaan miten se vauva siellä mahassa kasvaa, vai kasvaako se edes.

Minkä kokoisia teidän muoden sintit ovat eka ultrassa olleet ja mikä rv on silloin ollut meneillään?

Joku kyseli tuosta kohdun tuntumisesta, mulla on ainakin jo parin viikon ajan kohtu tuntunut niin että esim. kenkiä jalkaan laittaessa kiristää haarojen välissä ja häpyluussa tuntuu kanssa sellainen " pistos" . Jos rakko on täynnä tuntuu se jotenkin painavan kohtua. Olisiko siellä hermot ahtaalla tai jotain. Kohdunnapukka on myös arka ja esim. suolessa olevat ulosteetu tuntuvat painavan sitä inhottavasti. Joskus tuntuu kuin alapäässä olisi vähintäänkin keilapallo. Mitenhän kun tuo kohtu tuosta vielä kasvaa, tuleekohan ongelmia..

Vierailija
10/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rupeaa minullakin olo heikkenemään, niin kysyn, miten olette saikulla olleet, sanotteko mitä pomolle, vai käydäänkö vain eka lääkärillä ja kiikutetaan vain paperi pomolle? tuntuu että kai sitä pitäis jotain sanoa kun töihin ilmoittaa ettei pääse tulemaan, ja omalla alallani ainakin mahd. aikaisin pitäisi ilmoittaa että saavat jonkun tilalle tulemaan.

Nyt on taas parina päivänä ollut milloin minkäkinlaisia tuntemuksia. Eilen yökötti tasaisen lievästi, tänään on välillä yököttänyt jotain tehdessä enemmänkin, pitänyt ihan hengähtää välillä. Tuntuu että on pala kurkussa. Ja tällä hetkellä mahassa tuntuu kuin jännittäisin jotain asiaa paljon (siis henkisesti, saman tuntuisesti " puristaa" mutta alamahasta).

En saanut tänään aikaiseksi neuvolaa varattua, huomenna on jo pakko soittaa ennen töihin menoa.

Vierailija
11/26 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään ultrassa ja suureksi yllätyksekseni kohdusta löytyi elävä sikiö! Takana on nimittäin kolme tuulimunaraskautta kahden vuoden sisällä eli olimme taas varautuneet pahimpaan. Olo on nyt ihan hölmistynyt!

Sikiö oli 7,2 mm pitkä eli vastasi n. viikkoja 6+5 vaikka kuukautisista laskien pitäisi olla 7+2. Lääkäri merkitsi lasketuksi ajaksi kuitenkin kuukautisista lasketun 19.6. Hän muuten tiiraili pitkään sitä pientä mykeröä ja mainitsi että näytti siltä kuin siellä olisi ollut toinenkin sikiö mutta mutisi sitten itsekseen että se oli varmaan ruskuaispussi joka siellä näkyi (?). Raskaus sai alkunsa Clomifeneilla ja sen vuoksi (ja korkean ikäni huomioiden) kaksosraskaus olisi toki ollut enemmän kuin mahdollinen.

Tämä olisi meidän kolmas lapsi. Eka sai alkunsa monen vuoden lapsettomuuden jälkeen koeputkihedelmöityksellä (PAS). Toinen sai alkunsa kahden peräkkäisen PAS-yrityksen jälkeen seuraavasta luonnollisesta kierrosta. Kolmesta tuulimunaraskaudesta ensimmäinen oli luomuraskaus, kun taas kaksi seuraavaa clomifen-avusteisia. Tällä kertaa käytin Clomien lisäksi Lugesteronia kierron kaksi viimeistä viikkoa ja lisäksi olen elokuusta lähtien käyttänyt mini-disperiniä päivittäin. Eräs lääkäri nimittäin mainitsi että mini-disperinistä (tai aspirinista) voisi olla apua tuulimunaraskauksiin ennalta ehkäisevästi niinkuin on todettu olevan apua toistuvien keskenmenojenkin hoitoon.

Olen koko ajan toivonut kunnollisia raskausoireita että raskaus tuntuisi todemmalta mutta lievää heikotusta, rintojen arkuutta ja alavatsan riipaisukipuja lukuunottamatta vointi on mitä mainioin kuten aiemmissa viidessä(!) alkuraskaudessa.

Nyt täytyy vaan elää jännityksessä ja toivoa että kaikki menisi hyvin tällä kertaa!

GeddyLee n. 7+ jotain

Vierailija
12/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun joukkoon kirjavaan :)

LAitoinkin tuonne toiseen listaan tietoni. Eli meillä on poika, 06 tammikuussa syntynyt tehopakkaus. Nyt kakkosen la on 4.6.08, asumme Oulussa ja vietämme normaalia työssäkäyvän perheen (raskastakin) arkea. Ainakin nyt mulla on ollut tooosi vaikeaa kun poden ties monettako poskiontelotulehdusta (varmaan 5.) ja oireena on armoton väsymys ja vielä armottomampi yskä. Nyt on pari viikkoa mennyt niin että emäntä yskii ensin keuhkot pihalle ja sit käy oksentaan kaikki mahasta pihalle :/ Jippiajee.

Keskiviikkona kävin punkteeraan poskiontelot ja ehkä vähän on helpottanut yskä ja samalla se jatkuva yrjöäminen. Sairaslomalla olen ollut tän viikon, lääkäri kaikessa komeudessaan meinasi mulle että jää kotiin, olet niin huonovointisen näköinen. heh. Hyvä että tulee totuus sanottua. Myönnän kyllä etten ole ihan kansikuvatytön näköinen nyt, en edes Mervi Nykäsen ;)

Mutta kaikesta huolimatta olen niiiiin onnellinen, jos me saamme toisen ihanan lapsosen! Mulla tuli keskenmeno ennen pojan odottamista, joten vähän jännittää koko ajan. Olen käynyt yksityisellä ultrassa rv 7+4 oli silloin ja syke oli vahva. Siellä se pieni ihme sai kyyneleen äidin silmään!

Mie oon vienyt myös pojan hoitoon tällä viikolla, niinkuin KixNixKix (meniköhän oikeen??), koska en kartakaikkiaan jaksa tehdä yhtään mitään muuta kuin nukkua ja oksentaa! Eli ymmärrän täysin sinua eikä sinun tarvisi tuntea syyllisyyttä ollenkaan. Itse ajattelin niin että äidin pitää parantua ja näin lepäämällä se käy nopeimmin ja toiseksi poika turhautuis täällä kotona kun en jaksaisi leikkiä ja ulkoilla hänen kanssaan. Parempi siis pitää se normaali rytmi ja viedä tarhaan.

Tsemppiä kaikille odottajille!

Rouva rv9+2

Vierailija
13/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia täältä.

Tässä on mamma jolla muka viikkoja 7-8 mutta oman kokemuksen ja tuntemuksien mukaan selkeästi olisi enemmän.... neuvola on vasta kolmen viikon päästä.....

Sinällään ei hätää koska tämä on jo lauman viides, joten tiedossa on mitä tuleman pitää. Iltapäivälle ajottuvaa etovaa oloa, kaikki vaatteet on jääneet liian ahtaiksi, yhdetkään housut ei mahdu mahan kohdalta kiinni.

Nyt rankkaa muuttopakkaamista, muutto omakotitalosta rivariin odottaa.... mies töissä koko ajan joten hommat jää allekirjoittaneelle.....=(

Vierailija
14/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, mä olen sairaslomalla maha-asukkien sekavan tilanteen takia. Odotan siis kaksosia rv 8+2. Olin maanantaina yksityisellä ultrassa koska vain halusin nähdä miten siellä voidaan ja sulkea pois sen vaihtoehdon että olin vain kuvitellut näkeväni molemmilla sikiöillä sydänäänet edellisellä ultrauskerralla. Kävin siis aiemminkin ultrassa verisen rusehtavan vuodon takia.

Lääkäri sitten ultrasi, sikiöB (kauempana kohdunkaulasta) voida porskutti mainiosti, koko vastasi ikää, sydämensyke vahva, sikiöpussin koko normaali jne. SikiöA sitten puolestaan muuten kaikki ok, mutta jostain syystä sikiöpussin koko puolet pienempi kuin B:llä. Tämän lisäksi kohdussa hematoomaa tai jotain muuta nestettä - kenties vuotanut A:n sikiöpussista.. :( Lääkäri laittoi sairaslomalle ja nyt tilanne on se että vain odotellaan miten luonto asian hoitaa. Kontrolli maanantaina 12.11. Pitkät päivät vielä edessä ja koko ajan pelkään että keskenmeno alkaa - minkä riski lääkärin mukaan verrattaen suuri ainakin sikiöA:n osalta.

Ja tietysti mietin että jos ei tulisikaan keskenmenoa niin miten se Akaveri voi selvitä jos sillä on niin ahtaat oltavat jo tässä vaiheessa..? Vammautuminen yms. vaihtoehdot? Kaameeta. Mietin jo sitäkin että mitä jos niskapussiultrassa toinen todetaan terveeksi ja toisella poikkeavuutta, mitä sitten pitää tehdä - eihän vain toista voi abortoida? Mä sekoan näiden ajatusten kanssa, vielä kun tajusin että lekuri laittoi kontrollin just vkolle 11, jolloin mahdolliseen aborttiin olisi vielä mahdollisuus :(

Tämä on kolmas ja niin toivottu raskaus. Olen ihan kaamea äiti pienille lapsilleni nyt, olen niin hermona ja kireenä kuin viulun kieli, että oksat pois. Yritän lohduttautua ajattelemalla että tämä on väliaikaista, mutta hankalinta on kun ei tiedä miten tämä kaikki päättyy.

Parempia viikonloppufiiliksiä muille!

Vierailija
15/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää koko ajan.. Ja töistä lähtiessä ellotus kasvaa iltaa kohden. Eilen piti jo miehen tehdä ruoka kun hajut tekivät niin pahaa.

suklaata tekee mieli koko ajan.

On mulla ihana mies. Eilen mutisin että kaikkeen sitä on taas ryhtynyt. Toinen pussas märän pusun suulle ja sanoi että Kiitos. :)

Ilmeisesti hän tosiaan haluaa vauvan :D

MansikkaPirkko 6+1

Vierailija
16/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuo tissit nyt näyttävät kasvavan jo kovaa vauhtia, niin onko teillä hyviä ehdotuksia, että millä niitä raskausarpia voisi ehkäistä? Jostain luin että esim. Body Shopin kookosvoiteet toimii, mutta taas jostain olen lukenut että E-vitamiini on se juttu. Onko kokemuksia?

Vierailija
17/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä kauhea tilanne, voimia! Toivotaan että kaikki vielä menisi hyvin.

Vierailija
18/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MansikkaPirkko:

On mulla ihana mies. Eilen mutisin että kaikkeen sitä on taas ryhtynyt. Toinen pussas märän pusun suulle ja sanoi että Kiitos. :)

Ilmeisesti hän tosiaan haluaa vauvan :D

MansikkaPirkko 6+1

Ihana mies! Taitaa olla vähän tunteet herkässä kun kyynel valui poskelle lukiessani MansikkaPirkon viestiä.

Itse olen viikon pois töistä oksentelun takia. Keskiviikkona pitäis sitten palata pelipaikalle jos olo on parenpi. Mullakin on alkanut farkut kiristää. Masu tuntuu olevan turvoksissa. Täällä kotona olen siis vetässyt jalkaan sellaset trikoohousut, joissa on pikkasen korkeampi vyötärö. Ja aah miten hyvältä ne tuntuukaan jalassa. =D Muuten kaikki ok, eilen oli eka neuvola ja tiistaina päästään äippäpolille ekaan ultraan. Jännää!

Tässä tämän päivän ajatuksia.

-annnoj ja Pultti 8+3-

Vierailija
19/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikaisemmin seurailut vain taustalta, mutta ajattelin nyt kuitenkin jotain kirjoitella. Onko muita pääkaupunkiseudun odottajia kesäkuisissa? Minua itseäni jännittää kauheasti Tehyn mahdollinen lakko ja sen vaikutus np-ultraan. Sain ajan np-ultraan Jorviin 21.11. ja silloin lakko on alkanut jos se alkaa ja minulle sanottiin ettei sitten tehdä ollenkaan seulontaultria jos lakko tulee. Nyt sitten mietinkin pitäisikö varata aika yksityiselle varmuudenvuoksi, ettei ultra jäisi sitten tekemättä. Miten muut ovat tätä ajatelleet?

Petral 9+2 ja la 4.6.

Vierailija
20/26 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Voimia Ellalle. Toivottavasti vauva A kirii kiinni ja kaikki menisi hyvin. Mullahan oli kans hematooma kohdussa, mutta se on sulanut pikkuhiljaa pois. Kahdessa ultrassa se näkyi, mutta kolmannella kerralla se oli hävinnyt ja sikiö voi hyvin.

Mulla on ihan järkyttävää tää pahoinvointi. Aamulla söin yhden banaanin ja oksensin sitä sitten koko aamun pois. Töissä heikotti ihan sikana. Kun tulin kotiin ja join yhden mehulasin, niin taas tuli kaikki pihalle mahanesteiden kera. Ei kyllä kauaa jaksa töissä kun pitäis vielä olla oikeesti skarppina. Voipi olla, että tää tyttö hakee ens viikolla saikkua. Onneks on nyt viikonloppu ja saa levätä. Mie oon ihan poikki!!

Joka ilta uni tulee viimeistään klo 21, yleensä vielä aikaisemmin. Onneks esikoinen menee jo klo 19 nukkumaan, joten itsekin saa kuukahtaa ajoissa. Tänään pitänee katsoa suurin pudottaja ja mennä sitten koisimaan. Viime viikolla nukahdin kyllä kesken kaiken.

Tytteli-83 rv 9+ ööö (miettii hetken..) +3 =)