Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä on ollut pitkittyneen ripulin syynä?

Vierailija
01.11.2007 |

Viikko jo kärsitty.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole syönyt antibioottikuuria pitkään aikaan. Multa on lähtenyt kohta 10 kg ja olo on huono koko ajan. Lekuri otti viljelyt, mutta jos se on viruksen aiheuttama ei ole oikein hoitoa tarjolla. Ainoastaan sairaalaan voin mennä tiputukseen, jos pahasti kuivun.

ap

Vierailija
2/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vessassa joudun " isolla asialla" käymään kolmekymmentäkin kertaa vuorokaudessa, myös öisin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja vähän vaikea järjestää lapsia minnekään, jos sairaalaan joudun. Huomenna olen menossa uudestaan lääkäriin, katsotaan sitten ne labratulokset ja muut.

ap

Vierailija
4/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, myös aikuisia kuolee kuivumisen seurauksena, vaikka ei äkkiseltään uskoisi! 10 kg viikossa on todella paljon!

Vierailija
5/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös pitkittynyt ripuli ja kun vihdoin ja viimein tutkivat kunnolla, syykin löytyi: Krooninen suolistotulehdus. Minulla ripuli oli veristä. Sain kunnon lääkityksen ja nyt olo helpottaa. Jouduin myös sairaalaan tiputukseen ja olen yh, mutta kyllä se jotenkin onnistui kun oli pakko.

Vierailija
6/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi,asiatonta;(

Vierailija
7/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä johti siihen, että laihduin 5 kiloa enkä syönyt mitään. No, onneksi on ohi jo. Mulle tehtiin suolen tähystys ja kaikki verikokeet yms, tutkittiin jopa sydämen käyrät. Ja lopputulos oli siis se,että minulla oli kirjoitusten takia stressiä ja se aiheutti suolen ärtymisen.

Vierailija
8/8 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähystyksellä selviää.

Hae apteekista imodiumia, vähän rauhoittaa suolta, ettei kokoajan tarvitse vessassa juosta.

Lääkäriin!