Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MLL:n hoitaja sitten tempaisi..

Vierailija
31.10.2007 |

Tuli päiväksi hoitamaan lapsia ja lähdimme reissuun. Illalla kertoi käyneensä kylässä lastemme kanssa?.. heh, että sellainen hoitaja..

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöt selviksi seuraavalla kerralla! Minäkin ihmettelen minkälainen äiti ei tule toimeen toisten ihmisten kanssa sen vertaa, että lapset eivät saisi kyläillä heillä. Aikuinen ihminen ei enää ajattele tuolla tavalla.

Vierailija
22/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti valitus siitä hoitajasta. Minä vaatisin hoidon ilmaiseksi. Mihinkään ei lapsia saa viedä ellei äidin kanssa ole toisin sovittu. Lasten päiväohjelma on ensisijainen toiminta, eli tämän toisen lapsen kaverille meno, jos siitä oli äidin kanssa sovittu etukäteen. Tuskin Mll sitä hoitajaa pihalle laittaa, mutta saisi ainakin toivottavasti varoituksen. Kyllä äidillä pitää olla tieto missä hänen lapsensa ovat. Eihän sitä voi jättää lapsia jollekin hoitoon, joka sitten roudaa ne ties minne, vaikka olisi miten hyvät aikomukset. Onhan tämä nyt päivänselvää! Eri asia, jos asioista sovitaan äidin kanssa erikseen, eli jos löytyy todella äitejä jotka antavat hoitajien viedä lapsiaan mihin hoitaja päättää mennä. Hoitajalle maksetaan siitä, että hän hoitaa lapsia vanhempien sijaan vanhempien haluamalla tavalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti kaikilta löytyy inhokki, jota koetetaan karttaa kaikin keinoin. Työelämä on sitten asia erikseen, mutta yksityishenkilönä, en todellakaan veljeile sellaisten ihmisten kanssa joita inhoan!

Vierailija
24/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hoitaja on joskus soittanut mulle ja kysynyt luvan :) Meidän MLL:n hoitaja on kyllä tosi korvaamaton aarre!

Vierailija
25/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tosiaan olla muka OK, että hoitaja (teille vieras) kertoo käyneensä lastesi kanssa kyläilemässä vaikka asiasta ei olisi sovittu?

Minä vetäisin herneet nenään ja syvälle. Kyseinen hoitaja ei toista kertaa tulisi lastani hoitamaan.

Asia on eri, jos hoitaja kysyy siihen lupaa etukäteen.

Vierailija
26/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ikinä voi tietää minkälainen on tämän hoitajan ystäväperhe. Jos ei tunne hoitajaa lainkaan, ei myös voi tuntea hänen ystäviään. Eri asia on, jos hoitaja on känyt jo monesti, ja perhe on oppinut tuntemaan hänet. Jos hoitaja vaikuttaa täsmälliseltä ja luotettavalta, ehkä silloin antaisin hoitajan niin kysyessä, viedä ystävänsä luo. Mutta jos hoitaja on tuntematon, vaikkakin MLL:stä, en antaisi hänen viedä lapsiani, vaikka sanoisi menevänsä itse presidentin luo.

Myöskin täällä virnuillaan miksi hoitajan pitäisi viedä lapsi sinne lapsen kaverille, joka oli sovittu meno. Siis mikä teitä ihmisiä vaivaa?

Jos minun lapsellani on aiemmin sovittu meno, niin kyllähän se sinne menee. Kaverin perhe on jo varannut päivän minun lapselleni, eli ovat kotona, eivät ole sopineet muita menoja ym. Kyllä sitä ärsyttää siellä sitten lapsen kaveria, ja myös varmaan äitiä, ettei toinen nyt sitten tullutkaan, eikä edes ilmoittanut ettei tule. Ehkä he olisivat voineet sopia jotain muuta kivaa, jos olisivat tienneet, ettei vieraita tulekaan.

Vierailija
27/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän työaikana yleensäkään voi omien kavereiden luona kyläillä...

Kas kun ei kutsunut kaveriaan ap:n luo :D

Sen pitäisi olla ihan itsestään selvää, että työaikana tehdään sitä mitä kuuluu, eli hoidetaan lapsia näiden kotona, eikä lähdetä vieraisille kenenkään luo.

28/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minua alkoi kiinnostamaan että mikä siinä kyläperheessä tökkii?

Onko niiden äiti esim. exäsi nykyinen?!

Vierailija
29/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lupa poistua työpaikaltanne kesken päivää (okei, ruokatuntia ei oteta huomioon) ja mennä jollekin kaverille kylästelemään? Niin ja vielä tietysti työvaatteet ja jokin työpaikan tarvike mukana...

Tee valitus hoitajasta!

Vierailija
30/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapsille tuttu veikkaanpa anoppilaa.

Vierailija
31/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavallani oli kerran hoitaja kotonaan, käytti tätä nuorta tyttöä usein (ei ollut MLL:n). Kaikki meni hyvin, ja lapset sekä vanhemmat oli tyytyväisiä, kunnes lapset kerran alkoivat puhumaan, miten kävivät jossain paikassa päivällä. Tämä äiti sitten kyseli tarkemmin, ja lopulta kävi ilmi, että tämä hoitaja oli vienyt lapset (1v ja 5v) johonkin tatuointipaikkaan, missä tehtiin tatuointeja (hoitaja oli siis itselleen jonkun tatskan siinä ottanut). Hauskaa....

Vierailija
32/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
33/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli käynyt ennalta sovitulla lääkärillä 3 hoitolapsen kera, kerran verovirastossa, suurlähetystössä ja muutaman kerran ostoskeskuksessa Mc Donaldsissa syömässä lasten kanssa. On sillä kyllä onneksi turvaistuimet autossa, mutta vähän hirvitti, kun aina vasta jälkikäteen kuuli, missä olivat käyneet...

Siirrettiin lapsi lopulta päiväkotiin.

Vierailija
34/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pph kävi lasten kanssa pankissa, teki pihatöitä jne. Minusta se oli erittäin hyvä. Lapset sai elää ns. normalia elämää.

Mitkä kontrollifriikkejä te olette?

Vierailija
35/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus olla näreissäsi. Sinulla olisi yhtälainen oikeus olla olematta näreissäsi. MLL:n hoitajat saavat sinulta palkkansa (elleivät ole kunnan ostopalveluna tai muuten hoitamassa) ja sinä voit päättää, miten lapsiasi hoidetaan, kun olet poissa.

Minusta hoitajan käytös oli kummallista. Meidän esikoinen oli pph:lla, jonka menemisistä aloin myös olla huolestunut, kun tyttömme alkoi iltaisin selittää, missä kaikkialla kylillä olivat hiihdelleet...minusta ei ollut mukavaa kuulla jälkikäteen, että: " Oltiin Riitalla" , kun en edes tiedä vieläkään, kuka tämä Riitta on. Hoitajien on kerrottava etukäteen mitä päiväohjelmassa on, ettei tule yllätyksiä. Sama pätee MLL:n hoitajiin.

36/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä en kestä enää! Kerro pliis että mistä ihmeestä se (outo?) hoitaja osasi mennä juuri sinun inhoamasi naisen luo? Ettei se hoitaja vaan tunne sinua tai ko. inhokkinaista?!

Vierailija
37/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä on tehtävä tarkat säännöt etukäteen.

Mä hoidin nuorempana lapsia kodeissa. Ja parit vanhemmat oikein selittivät, että rattaiden kanssa pääsee bussilla ilmaiseksi, voit liikkua ihan missä huvittaa kunhan ruokailut pelaa, unet menee rattaissa. Kävin joskus päivällä kotosalla olevien opiskelukavereideni luona. Kerran omassa kodissanikin.

Vierailija
38/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pph:t ja lastenhoitajat saavat tehdä yhtä sun toista, mutta siitä on useimmiten sovittava, kuten auton käytöstä, poistumisesta pihapiiristä jne. jne. jne. jne. jne. Olen ollut sekä MLL:n hoitaja että pph.

Vierailija
39/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siinä täsmennetään, että hoito tapahtuu lasten KOTONA, jollei perheen aikuisten kanssa muuta sovita.

T: äiti 33-v

Vierailija
40/40 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käyneet MLL:n hoitajat ovat aina kysyneet senkin, että voivatko mennä pihaan (kerrostalo) lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi