Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nytkö vasta tehyläisillä välähtää???

Vierailija
30.10.2007 |

Olen vähän ihmetellyt tuota tehyn hurskastelevaa linjaa: " kuntatyönantaja on vastuussa sairaista, ei sairaanhoitajat" . Työnantajana mä en ainakaan ottaisi töihin hoitajaa, joka ei tunne vastuuta potilaiden terveydestä. Nyt lähdetään käräjöimään kun osa työnantajista aikoo laittaa irtisanoutuvien paikat auki. Haloo!!! Se on aivan yhtä laillista kun työpaikastaan irtisanoutuminen. En tiedä missä pilvilinnoissa tehyläiset elävät kun luottavat liittoonsa sokeasti. Olen aivan varma, että vaikka hoitajista on pulaa, niin hoitajien työpaikoissa on niitä, joita kollegat kyttää kieli pitkällä. Siitä vaan siskot hakemaan uneksimaanne työpaikkaa kun vauhtisokeudesta kärsivät irtisanoutuvat. Vähän aikaa kollegat voi katsoa kieroon, mut hei, näin työmarkkinat toimivat.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta jostain pitää aloittaa palkkojen kehittäminen. Ei voi olla kun-mä-en-saa-niin-ei-anneta-muillekaan-ja-sitten-kärsitään-kaikki -mentaliteettia!

T. Se lääkäri

Miten voi olla noin uuno lääkäri?!

Vierailija
62/65 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehyläiset ovat valmiina tulemaan uusinakin työntekijöinä takaisin??

Jos tällä palkat saadaan ajantasalle niin kyllä yhden vuoden jaksaa ilman lomia paukuttaa. Tältä alalta ei työt lopu, mutta työntekijät voivat loppua.

Töitä kyllä riittää et silleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solidaarisuus ja empatia ovat hoitajia kohtaan hävinneet jo ajat sitten. Tai sanotaan paremminkin, että Tehyä kohtaan. Hoitaja-parat on aivopesty uskomaan, että Tehy saa järjestettyä vaikka mitä.

Tehy ei kerro kaikkea, mitä irtisanoutuminen tarkoittaa ja kieltää vielä, ettei saa olla yhteydessä työnantajaan jne. kun työnantajapuoli yrittää kertoa mihin asioihin irtisanoutuminen vaikuttaa. Eli VAIKKA hoitajat irtisanoutuisivat 18.11. (on muuten myöhäistä se irtisanoutuminen jo perua, maanantai oli viimeinen mahdollisuus) ja pääsisivät takaisin töihin 19.11. niin moni etu silti kärsii siitä... työsuhteeseen tulee katko ja se vaikuttaa moneen asiaan...

Vierailija
64/65 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti ajaisi lukuisia yrityksiä konkurssiin.

Vierailija
65/65 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä on esim. 7 vuoden päästä vastuussa potilaskuolemista kun ei sairaaloissa ole henkilökuntaa??

Jokainen jonka omainen on hoitokodissa tietää että tilanne on nyt jo ihan hirveä, aika ei riitä vanhusten syömisestä huolehtimiseen, saatikka siihen että huolehdittaisiin nestetasapainosta. Vaarini menehtyi oltuaan 4kk hoitokodissa. Oli iloinen ja pirteä sinne mennessään mutta laihtui rajusti ja lopulta kuoli=( En voi sanoa että kuoli nälkään mutta siltä se ainakin näytti viimeisinä päivinä' =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi