Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex anoppi hyväksyi minut vasta

Vierailija
30.10.2007 |

erottuamme, ymmärsi arvoni kun poikansa elämä alkoi mennä alamäkeä. Nykyisin olemme todella hyviä ystäviä. Exäni on avioitunut uudelleen, mutta uusi vaimo ei voinut hyväksyä ex anopin ja minun suhdetta joten exäni on laittanut välit poikki äitiinsä. Itse olen avoliitossa ja odotan nyt avokilleni kolmatta lasta. Ex anoppi kysyi saako hän olla tulevallekin lapselle mummo. Minun puolesta saa olla, onhan mummona 2 aiemmallekin. Teenkö väärin? Hidastanko exäni ja hänen uuden vaimonsa välien palautumista anopin kanssa? Kuitenkin exä itse on anopille sanonut, ettet meidän tulevia lapsia tule koskaan näkemään....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on exälleni, sori sekava kirjoitus.

ap

Vierailija
2/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni kantaa huolta ollenkaan.

Huono itsetunto tms exän nyxällä.

Oikeesti- miehesi äiti on lastesi mummo- hänhän olisi naurettava ja lasellinen jos mummous lopuisi eroon tai jos se toimisi hänen poikansa nykyisen ehdoilla.

Ole onnellinen siitä että anoppi on kehityskelpoinen ja fiksu ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mielestäni kantaa huolta ollenkaan.

Huono itsetunto tms exän nyxällä.

Oikeesti- miehesi äiti on lastesi mummo- hänhän olisi naurettava ja lasellinen jos mummous lopuisi eroon tai jos se toimisi hänen poikansa nykyisen ehdoilla.

Ole onnellinen siitä että anoppi on kehityskelpoinen ja fiksu ihminen.

ja olen myös ex anopin kanssa puhunut asiasta. Hän haluaa olla tulevalle vauvalle mummo siinä missä muillekin lapsilleni, joille on biologinen mummo. Se vain, että tämä saattaa hiertää heidän välejään entisestään, sitä mietin.

Vierailija
4/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ero on tullut, niin ei se nyt enää mielestäni paljoa sitten lämmitä, jos anoppi on yhtäkkiä " kivaksi" alkanutkin. Voihan se anoppi olla ihan tahallaan ilkeä uudellekin miniälleen, ja hehkuttaa ja vertailla poikansa exää kaiken aikaa. Se on varmaan aika käypä syy välien viilenemiselle...

Vierailija
5/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja jos ero on tullut, niin ei se nyt enää mielestäni paljoa sitten lämmitä, jos anoppi on yhtäkkiä " kivaksi" alkanutkin. Voihan se anoppi olla ihan tahallaan ilkeä uudellekin miniälleen, ja hehkuttaa ja vertailla poikansa exää kaiken aikaa. Se on varmaan aika käypä syy välien viilenemiselle...

pitkään poikansa päihdeongelmista. Kun erottiin, anoppi huomasi etteipä se tainnut minusta johtuakaan vaan alamäki jatkui ja jatkui. Uusi nainen tuli kuvioon ja exä selvisi joksikin aikaa, menivät naimisiin ja exä alkoi taas ryyppäämisen. Äitinsä ei ole vain halunnut nähdä tätä ongelmaa, exä on itkenyt hälle kuinka se johtuu siitä ja siitä yms.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme