Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä sitä anoppia kiinnosta...

Vierailija
30.10.2007 |

Mä olen täällä kertonut kuinka anoppi haukkui mut joku aika sitten tosi pahasti kaikenlaista että olen saanut toimillani lapsen sairaaksi jne. Siis niin että ihan oikeasti todella pahoitin mieleni aiheetta.

En kuullut sen jälkeen anopista mitään, en anteeksipyyntöä ja ajattelin että olkoot koko akka :)

No jossain vaiheessa koitin olla aikuinen ja laitoin tekstarin että on yhä tervetullut lapsia katsomaan jos haluaa. Vastasi vain että haluaa ja on ikäväkin. Sitten laitoin vielä että ymmärtää varmaan miksi minusta ei kuulu kun en kaipaa tuollaisia haukkuja. Sen jälkeen ei taas kuulunut mitään enää, ei todellakaan pyydä koskaan anteeksi.

Tänään esikoinen sanoi että on mummoa ikävä joten laitoin vielä kerran anopille viestin että poika ikävöi että tulisi vaikka käymään. EI VASTAA MULLE MITÄÄN! Mitähän pahaa mä olen tehnyt vai onko yhtäkkiä alkanut vihata mua niin paljon? Olen lasten takia yrittänyt niellä ylpeyteni ja ottanut yhteyttä ja toivoin että nuo lapsenlapset edes mummoa kiinnostaisivat, mutta ei. Itse olen yrittänyt sopua hakea. Tuli paha mieli ettei anoppia kiinnosta.

Tähän kyllä sitten jää mun osalta tämä sovun löytämisen yritys. Toinen haukkuu mut lyttyyn ja mä nyt sitten yritän lasten takia, mutta ei. Olkoon mokoma.

Mitä ootte mieltä? jos ylireagoinkin aluksi (mitä en kyllä kenenkään mielestä tehnyt) niin nyt riitti jos ei vaivaudu lasten takia tulemaan tai vastaamaan.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt jättänyt sen toisen viestisi laittamatta. Anoppi varmaan ajatteli, että olet " antanut anteeksi" ilman hänen sanallista pyyntöään, ja sitten menet laittamaan tuollaisen viestin " ettet kaipaa haukkuja" .

Miten siinä nyt sitten enää uskaltaa tulla kylään, kun täytyy koko ajan pelätä mistä se miniä suuttuu. Ja että hän saisi tulla VAIN lapsenlapsensa takia.

Tylsä tilanne, myönnän. Mutta olisit ryhtynyt siksi aikuseksi, ja antanut anopin motkotukset mennä ohi korvien!

Vierailija
2/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin sitten anopin olla jos on noin lapsellinen! Siis jos tosiaan haukkui sut lyttyyn eikä pyydä anteeksi niin sitten saa kyllä olla. Tosi lapsellista käytöstä häneltä! Entä miehesi, eikö hän puhu äidilleen että tietäisi mistä on kyse?

Ethän sinä voi sille mitään jos lasten mummi on outo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et soita sille ja kutsu sitä kylään?

Ymmärrän, pikkuprinsessa on loukkaantunut, mutta lastesi takia voisit jättää anopin höpötykset omaan arvoonsa.

Vierailija
4/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä hävettää varmaan ja harmittaa.

Anna sen olla, ottakoo yhteyttä ite seuraavaksi. Ei se nii vaarallista vaikk lapset joskus vähä ikävöiki.

Vierailija
5/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vastasi silloin että on ollut molemmin puolin hiljaista (kun ei kuulunut) niin laitoin silloin et ymmärtää varmaan miksi on hiljaista kun en sellaisia aiheettomia haukkuja kaipaa mutta että lapsille mummo olis tosi tärkeä.

En minä paina tuollaista täysin villaisella ja jos hävettää niin olisi rehti ja sanoisi sen suoraan. Soittakoon itse, minä en ENÄÄ soita sen viimeisen haukkumispuhelun jälkeen.

Jos ei tekstiviesti kyläänkutsumisesta riitä niin en kyllä enempää tee.

Parempi kai tämäkin kuin anopin ei ota mitään yhteyttä enää-linja. Ja miksi ei ota, siksi että pahoitin mieleni aiheettomista haukuista.

ap

Vierailija
6/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olivat muka niiin rakkaita. Ja paskat. Ihminen jolle lapset ovat todella rakkaita, ei yhtäkkisesti hylkää heitä. Nyt heistä ei ole kohta puoleen vuoteen kuulunut mitään, ja tuskinpa kuuluukaan.

Edelliskerran vetivät herneen nenään kun levittelivät naapurustoon meidän asioita, ja siitä huomautettiin. Silloin lähestyin heitä ja pyysin käymään. Enää en pyydä.

t. saman kokenut

Vierailija
7/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nyt mä päätin että tyhmä olin...

...2 kylään kutsua (vaikkakin tekstarilla) riitti! Jos ei kelpaa niin en enää edes halua tehdä mitään.

Ajattelin tosiaan olla aikuinen ja kutsua kylään kun ei koko ihmisestä mitään enää kuulu. Kyllä mies sille ihan norm soittelee mutta ihmettelee sen käytöstä sekin. kerranhan esikoinen oli mummolla jo, mutta seuraavaksi saa luvan uskaltautua kylään.

Minussa mitään pelättävää ole, olen jopa valmis antamaan anteeksi mutta kun ei häntä tippaakaan näytä haittaavan.

ap

Vierailija
8/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei mennä ollenkaan. Anna olla, ottakoon itse yhteyttä jos kehtaa tai kiinnostaa.

Vierailija
9/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko käy yhä meillä, häntä en halua sotkea anoppijupakkaan vaikka lähes päivittäin näkevät.

Mutta joo, olen yrittänyt. Anoppi taas ei ole yrittänytkään. odottaako se että tekemättä mitään mies vaan vie lapset sinne. Itsekin saa tehdä jotain! Tässä asiassa en ehkä ole enää niin aikuinen :) mutta kyllä mä odotan että sekin tekee jonkin eleen sovun saamiseksi. Kun tosiaan tämä viimeinen viesti oli et poika ikävöi kovasti mummoa, tulisitko joku päivä käymään? :) Eli olen jopa ystävällinen, mutta ei se mitään auta :(. Miksi turhaa yritän kun itsellekin tulee vaan entistä pahempi mieli :(

ap

Vierailija
10/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet oikeassa, mielestäni yritin. Anoppi on just sellainen et " ei koskaan ole väärässä tai pyydä anteeksi" . Minä taas olen toisenlainen enkä hyväksy ihan mitä vaan. Juu, nyt on hänen vuoronsa, enköhän ole ystävällisesti pyytänyt jo kylään ja jos se ei riitä niin en minä lähde kotoa hakemaan.

ap

Vierailija
11/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos anoppi ei tule teille kylään (nyt omasta kutsusta, jos sinä et enää aio kutsua), niin hän ei saa tavata lapsenlastaan?

Eikö miehesi voisi käydä mummolassa ilman sinua, niin lapsikin tapaisi kuitenkin mummoaan teidän riidoista huolimatta?

Vierailija
12/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi pitää sinua varmaan aivan pentuna, eikä vastaa siksi. Ryhdy aikuiseksi, niin luulen että homma helpottuu siltä istumalta. Tässä näitä vinkkejä...

-soita, älä tekstaa tai lähetä muitakaan sähköisiä viestejä, jos odotat vastausta

-älä loukkaannu vaan jätä asiat omaan arvoonsa, sinä et ole maailman napa, anoppisi nyreys lähtee anopista, kysy huolet ja murheet, ole empaattinen ja huomaavainen, arvosta häntä vaikka vailla vastakaikua, hän on miehesi äiti ja ansaitsee kunnioituksesi

Vierailija
13/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toinen on vielä esim. ihan kiinni rinnassa eli ei voi lähteä ilman mua kylään. Jättääkö siksi näkemättä???

Ja mies siis käy mummolassa, mutta mä oletan että sen verran voi myös hän tehdä että tulee itse katsomaan kun lähekkäin asutaan. Vai miksei siihen pysty, mitään estettä ei pitäisi olla.

Turha syyttää mua ettei nää lapsenlapsia, kyllä näkee ja joutaa vallan hyvin lähteä meillekin niitä katsomaan jos tosissaan haluaa. Minähän vain yritän sopua välillemme!!!

ap

Vierailija:

Että jos anoppi ei tule teille kylään (nyt omasta kutsusta, jos sinä et enää aio kutsua), niin hän ei saa tavata lapsenlastaan?

Eikö miehesi voisi käydä mummolassa ilman sinua, niin lapsikin tapaisi kuitenkin mummoaan teidän riidoista huolimatta?

Vierailija
14/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kanssa jos miehellä tulee jotain riitaa tai erimielisyyttä, lakkaa tämä miehen siskokin pitämästä yhteyttä, vaikkei olisi ollut paikalla koko tilanteessa. Solidaarisuus kunniaan, on kai heidän mottonsa!

Sulla ap sentään se miehen sisko on vähän fiksumpaa lajia. Hyvä niin. Mä en enää piittaa, ärsyttää vaan tollainen kun just eilen miehen siskon kanssa osuttiin vastakkain ja tämä urpo tähyilee jotain ojanpenkkaa tai tuijottelee taivaalle. LAPSELLISUUDEN huippu. Aikuinen ihminen. Jos haluaa äitinsä takia katkaista välit muihinkin sukulaisiinsa niin siitä vaan, mutta tervehtiä voi mun mielestä siitä huolimatta.

t. 9

Vierailija
15/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa vastata.

sukupolvien kuilu on tosiaan ap:n ja sen anopin välillä

se luultavasti pitää sua tosi kypsymättömänä, eikä ihme.

Vierailija
16/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme ennenkin lähettäneet tekstiviestejä, sekä soitelleet! Onko se nyt kovin hassua jos laitan mummolle TEKSTIVIESTINÄ että poika ikävöi, tulisitkö kylään? Ei tuollaista tarvitse soittaa!!!

Pitäköön pentuna! Minä sentään yritän jotenkin ottaa yhteyttä ja luoda sopua. Mielestäni pentu on se, joka ei halua ottaa yhteyttä eikä sopia asioita!!

Ikävä kyllä olen yrittänyt etten loukkaantuisi, mutta kai sinäkin loukkaantuisit jos jatkuvasti saisit todella negatiivisia kommentteja ja haukkuja kaikesta mitä teet ja väitteitä kuinka oikeasti terve lapsi kärsii ja sairastuu milloin mistäkin syystä!

Joku raja mullakin menee. Tähän asti olen arvostanut anoppia todella paljon ja meillä oli hyvät välit!

ap

Vierailija:

Anoppisi pitää sinua varmaan aivan pentuna, eikä vastaa siksi. Ryhdy aikuiseksi, niin luulen että homma helpottuu siltä istumalta. Tässä näitä vinkkejä...

-soita, älä tekstaa tai lähetä muitakaan sähköisiä viestejä, jos odotat vastausta

-älä loukkaannu vaan jätä asiat omaan arvoonsa, sinä et ole maailman napa, anoppisi nyreys lähtee anopista, kysy huolet ja murheet, ole empaattinen ja huomaavainen, arvosta häntä vaikka vailla vastakaikua, hän on miehesi äiti ja ansaitsee kunnioituksesi

Vierailija
17/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti soitella sisarelleen, mutta tätä ei kiinnosta vastata puhelimeen eikä soitella takaisinpäin myöhemmin. Äitinsä ei myöskään tervehdi vaikka kävelisi päin.

Joten mun puolesta voivat nöyrtyä tai olla tapaamatta lapsia vaikka ikuisesti. Lasten asioista riidat alkoivatkin. Lapsilla on muitakin välittäviä aikuisia ympärillään, niin ettei tollasten höyrypäiden sekoilut (toistuvat sellaiset) paljon enää jaksa kiinnostaa.

t. 9

Vierailija
18/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sukupolvien kuilu on tosiaan ap:n ja sen anopin välillä

se luultavasti pitää sua tosi kypsymättömänä, eikä ihme.

Ja pitääköön minä pitää. Haukuista päätellen voisin sanoa että IHME ettei sossutädit ole hakenut multa lapsia pois. *huoh*. Ole siinä sitten kypsä aikuinen ja niele kaikki paska mitä niskaan kaadetaan vaikka yrität olla lapsille hyvä äiti :(

ap

Vierailija
19/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä riita selviäisi paremmin soittamalla! Vaikka normaalisti laittaisikin tekstareita, ei minusta riitoja niillä selvitä! Ihmiset kun tulkitsevat kirjoitetut viestit ihan eri lailla, kun ei kuule äänensävyjä. Anoppi voi pitää viestejäsi ilkeinä " turhaan tuut tänne haukkumaan" , vaikka sinä olet tarkoittanut ne aivan toisella tapaa!

Jos siis _oikeasti_ haluat sopua anopin kanssa, niin soita! Ja jos puhelu menee taas riitelyksi, toisten haukkumiseksi niin anna sitten olla kokonaan.

Vierailija
20/78 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötätuntohalaus!!!

Meillä tosiaan sentään miehen sisko on ihana ja normaali.

Minusta kanssa on lapsellista että asioita ei edes haluta selvittää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi