Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin lapseni päiväkotiin etuajassa

Vierailija
31.10.2008 |

sisälle ja huomasin että leikkivät vielä sisällä. Pakkailin siinä vaatteita ja kamat viikonlopuksi kasaan. Oli kiva kun kävelin leikkihuonetta kohti niin kuulin "tätien" naurua ja rumaa kieltä kun puhuivat yhdestä ihan pienestä alle 1 v. lapsesta. Ilmeisesti tämä pieni oli liikaa aiheuttanut vaivaa heidän päivään kun oli paskat pitänyt kolmesti vaihtaa!! Anteeksi että salakuuntelin! Tähänkö on menty? Pelkään enää viedä lastani hoitoon, mitä lyövätkö, tukistavatko, haukkuvatko pikkuistani minun ollessani töissä? Viikonloppu pilalla, uskallanko puhua tästä vain kostavatko lapselleni. Huusin sitten isosti terve ennen kuin astuin sinne etteivät tiedä kuinka kauan olin siinä kuulemassa :(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikein vaikuta ammattimaiselta käytökseltä. Mitenkähän yleistä mahtaa olla, onko päiväkodissa työskenteleviä linjoilla kommentoimaan tätä??

Vierailija
2/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain se huumorikin on kuitenkin keksittävä,että jaksaa sun kullannuppua koko pitkän päivän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puida työnsä huonoja puolia ihan siinä kuin meillä muillakin.

Vierailija
4/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt lapsiin kohdistavat. Miten naureskelu liittyy siihen, että löisivät lastasi???

Vierailija
5/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me hoitajat nyt välillä heitämme huumorilla ties mitä, se huumori on kuitenkin tarkoitettu vain meille. Olemme ainakin omassa ryhmässämme samanhenkisiä ja tiedämme, mitä toinen tarkoittaan, ei oteta sitä niin tosissaan. Minä ainakin pidän työstäni ja lapset on valttoittavia, mutta heitän kyllä välillä huumorilla toiselle hoitajalle lapsista jotain.Rumaa kieltä emme lasten kuullen puhu koskaan.

Raskas työ vaatii huumoria...

Vierailija
6/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.Rumaa kieltä emme lasten kuullen puhu koskaan.

Raskas työ vaatii huumoria...

Jätättekö te ne lapset johonkin toiseen huoneeseen ja menette keskenänne puhumaan rumia? Kuka niitä lapsia sitten sillä aikaa hoitaa? Luulin että tiellä on siellä kiire ja hoitajapula, kuten tällä palstalla aina kerrotaan. AP:n kuvaamassa tilanteessa lapset lienevät olleet kuuloetäisyydellä...

Vierailija
7/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis huumoria voi heittää vaikka kahvihuoneessa, siihen meilläkin on oikeus vaikka vajaalla ollaan ja kiireisiä.. tosin monta päivää voi mennä niin ettei siellä juuri ehdi istua. Onko itselläsi kahvitaukoja? Rumaa kieltä en itse käytä koskaan, oli lähellä lapsia tai aikuisia. Huumoria ei todellakaan tarvitse mennä puhumaan toiseen huoneeseen...!!Huumori on meillä yleensä kyllä hyväntahtoista .anteeksi hermostumiseni, mutta nyt kyllä sapettaa..

Vierailija
8/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä on viljeltävä huumoria. Meidän pk:ssa ei kuitenkaan kiroilla koskaan.

Meidänkin pk:ssa huumori on hyväntahtoista ja joskus kun kakkoja tulee "liukuhihnalla" se panee jo naurattamaan. Etenkin jos ollaan ulos pukemassa ja hommissa ei pääse eteenpäin. Ap älä ota liian vakavasti ja henkilökohtaisesti. Kai muissakin töissä joskus "irrotellaan"? Kiroilu on toki ei mukavaa.

Vierailija
9/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvitauolla:DD juoruilu auttaa jaksamaan kaikenlaisia idiootteja. Luulen, että pk:n työntekijätkin tarvitsee hurttia huumoria jaksaakseen.

Vierailija
10/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että saatiin keskustelua asiasta mutta melkein kaikki puollustavat. Ehkäpä otinkin liian vakavast asian. Kuulosti hei tosi pahalta mitä sanoivat, selvennän nyt vielä mitä puhuivat:

10 kk vauvasta:::: kuinka toikin paskoo jatkuvasti, maanataina ei anneta sapuskaa niin ei paskokkaan niin vitu..ti. On ihan sian näkönen pentu, oon kolmet paskat tolle äpärälle vaihtanut, no äitisä on samanlainen sika. naurua päälle.

Otin tämän vakavasti ja pähkäiltyäni kyllä taidan soittaa tuon toimenjohtajalle koska joku raja karskiudessakin ihan totta! Kyllä ymmärrän kun työskentelen psykkan osastolla että joku huumori mutta en kyllä lapsipotilaita hauku ikinä!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
11/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurttihuumori on ihan erilaista. Kyllä huumoria pitää olla, muttei se meillä tuollaista ole!! todella epäammattimaista käytöstä.

Toivottavasti et kuvittele, että huumori olisi joka päiväkodissa tuollaista.

T. 6 &8

Vierailija
12/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman rumin sana se äällä alkava

Vierailija
13/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita jollekin. jos oisin päiväkodin johtaja niin potkut tulisi tommosesta. minäkin pk:ssa töissä ja ensiks luin ja aattelin et jotain mäkin joskus suusta päästä nyt mutta toi on kun vihaisivat sitä lasta. Inhottaa

Vierailija
14/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhe kuulu päiväkotiin. Olen itse opettanut päiväkodissä kohta kuusi vuotta eikä meillä kukaan ikinä ole lapsista puhunut pahaa tai kiroillut. Tuo ei ole huumoria missään nimessä ja itsekin ottaisin asian vakavasti.

Vierailija
15/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa miten tuollainen puhe jo leimaa lapsen toisten lastenkin mielessä. HYI. Todella sopimatonta käytöstä.

Ilmoita johtajalle.

Vierailija
16/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodeista, tädeistä, voinko turvallisesti mennä töihin ym. Ei ole kivaa, meillä pk tädit onneksi mukavia toivon mukaan silloinkin kun minä olen töissä :)

Vierailija
17/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pullea poikani? enkä itsekään mikään prinsessa ole mutta.. en ole noin rumaa kuullut !!!!!!!!!!!!!! minun poika tekee monet kakat ja varmaan ärsyttää joskus hoitsuja kun aina saavat olla pesemässä, mietin voisiko olla kyse ..APUA no ei panikoida nyt ihan kivat tätsyt aina olleet. Kamalaa jos joku meistä noin puhuisi. puistattaa

Vierailija
18/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on aikuisten "tyttöjen" kiusaamista pahimmillaan. Haukutaan selän takana ja nauretaan räkäsesti päälle.

Jos olisin itse ollut tuossa tilanteessa, olisin tehnyt selväksi että kuulin tuon ns.keskustelun. Olisi ollut täydellistä nolata totaalisesti kyseinen porukka ja varsinkin se joka haukkui lasta.

Vierailija
19/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap liioittelee ihan hurjasti tai on mielenterveysongelmainen itse. En tosiaan voi uskoa että päiväkodin henkilökunta käyttää tuollaista kieltä, pahempaa kuin teinit!

t. 30 päiväkotia kiertänyt sijainen

Vierailija
20/32 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun järkytyin ja hetken kävin oman lapsen tulevaisuus mielessä tuossa päiväkodissa. Mieheni sanoi samaa että jos hän olisi kuullut olisi ampaissut heti sanomaan. Jos rohkaistuisin sanomaan ko. hoitajalle maanantaina että kuulin ja pahoitin mieleni ja miksi hän näin toimi ja muut vielä rätkättivät mukana? Vai suoraanko johtajalle? Olisi pitänyt puuttua heti :( harmittaa nyt tosi paljon.

Minulle hoitotädit sanoivat joskus että harmittaa kun pienimmät ei osaa edes kävellä vaan törröttävät rattaissa, onko tässä nyt kyse juuri näiden pienimpien lasten vihasta kun kakkivat ja itkevät, ikävöivät? Oma lapsenikin vaipoissa vielä. Ihan totta pelkäsin että kostavat jos jotain sanon.. harmittaa hitsisti!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi