Tsempatkaa mua, aijon tänään kertoa miehelle
että meidän lapsi ei ole oikeasti sen lapsi. Mieheni oli yhdenillan hoitsu kun olin just eronnut exästä, pokasin ravintolasta kun vitutti se exä. Tarkotus ei ollut ku sextata mutta sitten huomasin että oon raskaana ja aattelin että ok, ehkä pitää yrittää. Soitin tälle miehelle ja se suhtautui tosi kivasti, mentiin sitten kimppaan, ei se mun taholta mitään rakkautta ollu, mutt kuiteski tuntu ihan turvalliselta. Sitt tuli ultrassa sun muussa jotain häikkää tai siis no siellä loppujen lopuks kävi ilmi ett tää lapsi ei ookaan voinu saada alkuaan sillon vaan viikkoja aiemmin ja se on mun exän. En asiast niinpiitannu ennen ku ny kun meillä välit on lämmenny ja kerroin tästä lapsesta totuuden jo exälle ja sovittiin että muuta sinne huomena ja nyt sitten ootan että mies tulee kotio ja kerron sille että näin tässä nyt kävi.
Vähän kyllä hirvittää miten se suhtautuu, mutta oon päätökseni tehny.
Kommentit (28)
sovintoseksistä tulit raskaaksi...se olis hyvä jatko tälle! Ja sit se sun 6-v ei koskaan muuttaiskaan sun mukaan vaan jäis tälle " väärälle" isille.
Niin kohta sä asut ex-än kanssa ja kasvatat sen tämän hetkisen miehesi lasta.
Ja tämän hetkinen mies taas kasvattaa exän lasta yksin.
Hyvä tarina ois.
On oikeasti niin hyvää tekstiä, että oikein kiva lukea.
Vierailija:
Tämä henkilö alkaa vaikuttaa sen verran uskomattomalta että pelkään että onkin totta.
hyvissä asemissa eikä äidin oo tarvinnut huolehtia toimeentulosta ja nytkin en todellakaan asu missään lähiössä. Kyllä näin voi käydä paremmissaki perheissä mutta nyt on hyvä olo kun oon saanu asiat selviksi niin että oli tää ainoo oikee ratkaisu. Tuntuu tosi kivalta ettei tarvii enää teeskennellä esim. sängyssä ku siis en tosiaankaan oo enää siitä sekstailusta oo nauttinu jos rehellisii ollaan niin en sen yhen kerran jälkeen intohimona mutt sen jälkeen jonkin aikaa sit silleen läheisyydestä ja nyt sit on ollu vähän pakkopullaa mutt toisaalta saahan siitä sentään tyydytyksen.
Mutt siis nyt on minunkin elämään tullut oikeaa passionia pitkästä aikaa. Voikun mies tulis ett päästäis huomiseen. Oon suunnitellu ett pidän muuttolomaa töistä ja lapsi saa mennä uuteen eskariin vasta maanantaina kun pitää opetella kulkureitit ja muut.
siinä kun oli aika bileputki päällä, käytiin frendien kaa ulkomailla ja silleen niin ehkä minulla ei ollu exälle riittävästi aikaa. Sitten se jätti ja minä löysin tämän ja olin siinä vaiheessa kyllä niin kypsä siihen exään ja raskaanaki etten pariin tai vähän useampaankaan vuoteen sylkenykkään siihen suuntaan kunnes tavattiin seurakunnassa - en oo silleen uskossa mutta kun perhe käy niin minäkin joskus osallistun johonkin pullakerhoon ja siellä se oli se exä, ja niin komeana ett se vei tajun kybällä.
Tietysti siitä virisi se suola uusixi ja oltiin toistemme kimpussa ja nyt on järkikin päässä kun ollaan aikuisia. Mutta nyt tuli auto pihaan niin että minun tulikaste alkaa.
nii kybällä, vei niix koivet alta...
Huh, päivän paras... kyllä tää aina rikken ja rooken voittaa
hän tässä kärsii enemmän..ja paljon. hän varmasti pitää miestäsi jo isänään..eikä sitä biologia muuta.
mutta en usko et tää on totta, kukaan ei voi tehdä lapselleen noin.
Vierailija:
Mutt siis nyt on minunkin elämään tullut oikeaa passionia pitkästä aikaa. Voikun mies tulis ett päästäis huomiseen. Oon suunnitellu ett pidän muuttolomaa töistä ja lapsi saa mennä uuteen eskariin vasta maanantaina kun pitää opetella kulkureitit ja muut.
Päivän paras =D
Ja taas tosiaan, ei kaikista parempien piirien vesoistakaan tule aina ihan " priimus maistereita" . Vaikka isä ja äiti yrittäis ihan kybällä. :)
Jep, jep ;)!
jos sun vanhempas on fiksuja, menestyviä ja vastuuntuntoisia. Ootko varma että et ole vaihtunut sairaalassa? Se verran idiootilta vaikutat.
Tuu nyt kuitenkin kertomaan kuinka keskustelu sujui.
Etkö vois yhtään enempää käyttää pisteitä? Vähän vähemmän ja/tai sanoja niin olis helpompi lukea. Kiitos!
Tää sisältöhän tässä hulvaton oli!
Exän lapsi ja lapsi nyt 6v, vähän liian pitkästi selitetty, sori vaan
Joutuu varmasti lastenpsykiatrian asiakkaaksi. Ja se sun exäsi varmasti vielä monta kertaa antaa sun kuulla kunniasi menneisyyden takia, tuskin kaikki menee mitenkään ihanasti ja kivuttomasti.
Mutta itseasiassa mun yhellä kamulla on vähän saman tapainen tilanne. Sillä on 2 vee lapsi jonka isästä ei oo tietoa, ei oo kovin tarkka tavarastaan ollut tää nainen. Nyt se on uudestaan raskaana, taaskin pannu kahta miestä joista toinen on sen poikaystävä. Tosin nekin oli tunteneet vasta viikon kun nainen tuli raskaaksi. Mutta siis tää nainen aikoo ihan pokkana pitää salaisuuden ja väittää et tottakai lapsi on sen poikaystävän. Poikaystävä on luvannut ostaa perheelle kämpän ja elättää tän huoranaisen...
Kerroin sit kaikki mitä oon teillekki kertonu ja arvatkaa mitä, se on aivan uskomaton se mies, to-de-lla-ki. Se sano ett kyll hänki on havinnu ett meilä on enemmän sellanen brother-sister-relaatio. Toi vähä kyllä niinku kirpasee, koska sehän tarkottaa että se ei ookaan muhun ihan niin lämässä kun luulin, mutta ku ottaa huomioo että tässä on tää lapsiasiakin nii ehkä mun pitää se kestää koska jos se olisi muhun satahottina niin se saattais saada jonku megakohtauksen asiasta ja sitte saada loppuunpalon ja vaikka mä en enää rakasta niin en nyt mikään alitajunnatonkaan ole. Eli tähän kohtaan hyvä.
Mut sitte on tää isyysjuttu. Sanoin että ei sen tarvii vaikuttaa mitään onhan se mies kuitenki se isä tähän saakka. Tää kyllä, pakko myöntää järkytti, kun onhan se vähä ihme kuulla ettei ookkaan se isä vaikka siis on muttei sillee. Sitä se nyt potee ja tietysti sitä ett mä lähden ¿ joo siis vaan mä ku sellanen myönnytys ehkä pitää tehdä, ett lasta ei voi ottaa heti mukaan, ihan sen takii, ett arvatkaa mitä: se sano ettei se tuu ett se ei haluu mitään toista isää. Mä sanoin kyllä sille että sehän on vaan parempi kun on kaksi isää niin on kahdet karkit ja synttärilahjat mutta lapsi kun on lapsi niin sillä menee aikaa ymmärtää nii ett saa nyt sitten jäädä tänne ja tulee perässä sitten.
Nyt on vuorossa kohta sopuseksit, tähän suotuin tai siis tässäkin meidän aattostelut kävi yksiin, minä ehotin ja mieski piti hyvänä, no jos rehellisii ollaa niin ois voinu kyllä vähän siirtääkki kun mies on atooppinen ja sillä on nyt just se ihottuma päällä nii se on vähä ällöä vaikka ei se nyt niin paha ole että muut huomais mutta ku sextatessa näkee niinku kaikki niin sen huomaa.
Tää on ap tosi vaikeeta, mä tiiän, mä oon samassa sählyssä iteki. Yritetää yhessä, kyl se kuu valaisee risukasaakin, eiks joo?