Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmoset, entä nimet?

29.10.2007 |

Kolmoset - nimet?

Meidän perheemme sai lisäystä 10.10.2007. Meille syntyi kolmoset, kaksi tyttöä ja yksi poika. Kolmoset tarvitsivat nimet piakkoin. Meillä on ennestään 5-vuotias tyttö, Essi Matilda.

Ehdotuksia siis kaipaamme, pian. =)

Olen hyvin kiireinen nykyään, mutta yritän päästä tänne katsomaan aina kun kerkeän.

Toivoisimme lapsille vain kahta nimeä.

Esim. näistä nimistä pidämme.

Vilma, Lilja, Hilja, Hilla, Hilma, Venla, Ilona, Aava, Aada, Olivia, Ester, Lyydia, Aurora, Amanda, Vilhelmiina, Martta, Pihla, Seela, Camilla, Helmiina, Elviira, Salma,Katariina(minun toinen nimi), Benjamin, Julius, Paulus, Tiitus, Luukas, Valtteri, Daniel, Joona, Joosua, Miika, Alexander, Joonatan, Tuomas ja Peetu.

Ei tietenkään haittaa, jos esitätte omia ehdotuksianne. =)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin vielä, että mitä mieltä olette näistä nimistä.

Ilona Mila (Lyydia)

Minni Mona (Amanda)

Jos Mila ja Mona teistä sopii, niin kertokaa pitäisikä vaihtaa toisin päin? Entä miten Lyydia -ja Amanda-nimet sointuvat? Muita vaihtoehtoja? (katsothan listani).

Muitathan myös Luukaksen. Pitäisikö hänellä tulla myös kolme nimeä? Meistä kyllä, mutta mikä nimi? Meistä esim. Manu on vähän liikaa, mutta mitä sinä tuumit siitä? Ehdotuksia? Mila ja Mona on nyt kolahtanut. =D

Hyvää joulun odotusta!

Vierailija
22/25 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuulostaisi..

Ilona Mila Aurelia/Amalia/Aurora/Auroora/Lyydia/Ester

Minni Mona Amanda

Luukas Manu/Miro/?? Benjamin

Mikä toinen/kolmas nimi Luukakselle ja Ilonalle?

Äänestys. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilona Mila Aurelia/Amalia/Aurora/Auroora/Lyydia/Est er

Minni Mona Amanda

Luukas Manu/Miro/?? Benjamin

Mikä toinen/kolmas nimi Luukakselle ja Ilonalle?

Äänestys. =)

Mun ehdotukset:

Ilona Mila Lyydia

Minni Mona Amanda

Luukas Miro Benjamin

Amanda on muuten tosi yleinen nimi...Tosi nätti kyllä, mutta tooooosi käytetty muotinimi. Miten olisi nimet Matilda, Valentina, Vilhelmiina...

Vierailija
24/25 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin ikinä päädyttekään =) Mutta minäkään en valitsisi samalla kirjaimella alkavia tyyliin Ella, Elsa ja Elli. Mulla ainkin menisi sekaisin ja meillä kaikki tenavat ovat niin eriluonteisia, että tuntuisi jotekin tyhmältä laittaa samantapaiset nimet. Tai saati pukea samanlaisiin vaatteisiin. Varsinkin, kun kaksosia kohdellaan niin helposti pakettina.

Ja sitten poiketen jo aiheesat, mua ÄLLÖTTÄÄ, kun ihmset puhuu meidän lapsista kaksosina (meillä on kyllä yhteensä siis 3 lasta)! Siis tyyliin, mitä teidän kaksosille kuuluu ja tässä on nämä mun kaverin kaksoset esitellessä....Ihan kuin niillä ei olisi nimiä tai omaa persoonaa ollenkaan =(

Vierailija
25/25 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosista tuli siis;

Ilona Lyydia

Minni Amanda,

Luukas Benjamin.

Isosiskona Essi Matilda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi