Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tonskailijoiden pino

29.10.2007 |

Elikkäs aloitin nyt " uuden pinon" tälle puolelle, ettei tuu niin " ahistavaa" oloa... Katotaan saadaanko pinoon muitakin kuin mä vaan...

napero kp18(eikä sillä enää väliä..)

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiaMik, kyllä siis ne olisi ottaneet meidät hoitoihin VL:ssä. Lääkäri ilmaisi asian niin, että " kyllähän me aina tietenkin otetaan asiakkailta mielellään rahat pois" , mutta lääketieteelliseltä kannalta ei kyllä voinut suositella sitä. Toisaalta se, että ollaan jälleen kerran jo vuosi yritetty, tuntuu ihan kauheelta, mutta toisaalta en tiedä liioittelenko tosiaan itsekin tätä meidän " ongelmaa" . Vai onko meillä mitään ongelmaa? Onko tää ihan tavallista? Pitäiskö luonnolle antaa vielä aikaa???

-Q-

Vierailija
42/151 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan pian kertomaan, miten siirto sujui! Toivottavasti kaikki meni hyvin ja pääsette jäännäämään tosissaan! Niin kovasti toivon, että ei ole tullut uusia mutkia matkaan.

Kiva Ull-maij, kun pistäydyit!

MiaMik, miten sulla muuten on ollut noi menkat nyt synnytyksen jälkeen? Eli onko ne säännölliset? Toivotaan, että tuletkin uudestaan raskaaksi tässä ihan itsestään ja pian. Sehän on todellakin ihan mahdollista, kun teillä oli ns. selittämätön lapsettomuus. Jospa ne palaset vaan loksahtais paikoilleen... Pysytään vaan täällä pinossa mukana, vaikka ei ollakaan " aktiivisesti hoidettavien" joukossa.

Nyt kyllä voitte nauraa mulle, mutta mun tunteet menee oikeesti ihan vuoristorataa. Tänään taas on toiveet huipussaan, kun luulen, että kyllä se ovis nyt vaan on tässä kierrossa, niin selkeet merkit. Tietty en vois olla yhtään varma, jos ei just olisi ultrattu, joten normaalisti olisin tässä vaiheessa jo tulossa hulluksi, että mitä mun kropassa tapahtuu... Ja joo, ollaan kyllä hyödynnetty tilanne. :) Eli nyt vaan viikon päästä häipätään sinne Espanjaan, menkat alkaa onneks sopivasti just sen matkan jälkeen eikä sentään siellä. ja sit " vaan ollaan ajattelematta tätä asiaa" " . Niinpä.;~)

-Q-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sulla muuten on tilanne? Olit niin varma, että menkat alkaa, mutta kuinka kävi? Jospa ne ei alkaiskaan? Voi kun edes joku meistä saisikin megayllärin!!!

-Q-

44/151 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosiaan en tiedä, mitä ajatella. Aamulla taas tein testin, pp14 siis. Aluksi näyttikin, että ihan pieni viivan häivähdys oli tikussa ja välillä näytti ettei ole mitään. Lähdettiin pojan kanssa ulos ja kun tultiin siaälle, niin tietty sen jälkeen piti vielä tiirata testiä, niin kappas siinähän olikin aika selkeä viiva, ei enää mikään haamu, voin vannoa, että jopa mieskin näkee! :) Niitähän ei saisi 10min. jälkeen enää katsoa, mutta minkäs teet! Nyt oon täällä aivan sekaisin, kun ei tiedä mitä ajatella. No vielä siis pysytään jonkinmoisessa jännityksessä ainakin sunnuntaihin asti, kunnes teen uuden testin! Vuotoa ei vielä näy eikä kuulu. Koko ajan kyllä housuihin lirahtelee jotain,mutta onneksi se ei ainakaan ole verta! Ja jännää kuumotusta on poskilla ja nenä vähän tukossa, joten siinä olis pieniä oireitakin!

Anteeksi nyt tää omanapaisuuteni, mutta mää menin aivan sekaisin nyt!!!

Osselle onnentoivotuksia, toivottavasti siirto sujuu hyvin!

Terv. Iloisempi Hessunen, sekä Onni ja Manni pp14, jotka eivät ehkä sittenkään ole vielä luovuttaneet!

Vierailija
45/151 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hessusella on kyllä jännät paikat! Toivotaan, että Onni ja Manni tai edes jompikumpi on vähän myöhemmin kiinnittyneet ja kunnon plussa tulisi sunnuntain testiin :) Peukut ja varpaat on täällä pystyssä teille :)

Sen verran ossen tilanteesta voin laverrella, että siirtoon he pääsivät. Nyt mä jännään siirrettiinkö yksi vai kaksi :)

quiero, mun piti tosiaan sulle tuosta vyöhiksestä enemmän kertoa, mutta jos et halua niin ei sitten ;) Onhan se aika dyyristä, mutta eipä ne hoidotkaan ilmaisia ole :) Mullahan tuli nyt tosiaan vasta toiset menkat synnytyksen jälkeen, kierron pituudeksi tuli 33 eli ei yhtään paha. Mun kierto on ollut ennen raskautta kaikkea väliltä 26-44, mutta viimeiset puoli vuotta ennen raskautumista se oli 31-32. Nyt vaan aika kuluu ovista ootellessa! Vaikka ei sit nyt tässä vaiheessa kiertoa niin odottelekaan :) Aivan huippuhienoa, että pääsette rentoutumaan sinne ulkomaille ja juuri sopivasti loppukierto menee siellä. Ehkä tuotte tuliaisina sieltä jotain todella ihanaa ;)

Nyt on pakko mennä vähän venyttelemään kun on tuo etuvarustus vetänyt hartioita kasaan ja tuloksena on järkyttävät niska-hartiavaivat ja unettomat yöunet :(

Ps. Mä hullu aloitin tuon omenaviinietikan alkuviikosta ja se on ihan kauheata :D Mutta kaikki keinot on kokeiltava :D

Vierailija
46/151 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielettömän hienoa, jos sieltä kunnon plussa paukahtaa! Mä olen sitä mieltä, että testeihin ei mitään turhia viivoja tule, koska mulla viiva, on se sit tullut testiajan sisällä tai sen jälkeen on aina tarkoittanut et elimistössä on hcg:tä. Pidän täällä hulluna peukkuja!! Sun plussa antais mulle vielä lisää toivoa siitä, että meidänkin olis mahdollista toisesta hoidosta heti perään saada toinen pieni...

Ja omaan napaan, eli tänään siirrettiin yksi kuusisoluinen pienokainen kohtuun köllimään. Olen ihan täpinöissäni, lääkäri sanoi et siirto meni loistavasti ja mitään estettä ei näkynyt onnistumiselle. Sehän nyt ei vielä mitään merkkaa, mutta aatelkaa nyt, jos meille vaikka oikeesti tulis vauva! Mähän viimeksikin päätin, et niin kauan ku menkat ei ala, mä olen siirron jälkeen raskaana. :D Toinen viisisoluinen laitettiin pakkaseen, ja pas voidaan tehdä tammi-helmikuussa, jos tää ei nyt onnistu.

Seuraavalla käynnillä, on se sitten alkuraskauden ultra tai uuden hoidon suunnittelu, tutkitaan myös mies tarkemmin. Lääkäri haluaa ultrata kivekset sulkeakseen kivessyövän pois. Vähän hirvitti tuollaisista puhua, mutta ihan asiallistahan se on tutkia, ettei tule mitään ylläreitä sitten myöhemmin. Aika hurja tosiaan oli pudotus, koska olin ymmärtänyt väärin keskiviikkona ja koko näytteessä ei tosiaan ollut kuin ihan pari siittiötä, ei siis niin että suurin osa oli kuolleita, vaan että niitä ei ollut juuri ollenkaan. " Ihan muutamasta" lääkäri koko ajan puhui. Onneksi tosiaan on tuo icsi mahdollista, niin ei mennyt hoito hukkaan.

Q, mäkin haluan sanoa pari hyvää sanaa vyöhyketerapiasta. :) Ei sillä, et minäkään olisin odotanut, että se taikois mut raskaaksi, mutta se on muuten aivan ihanaa! Etenkin kun mä olen ollut kova jännitäjä hoitojen suhteen, niin se on rentouttanut ihanasti ja saanut mut ainakin tunnin ajaksi viikossa unohtamaan kaiken muun ja keskittymään omaan hyvään oloon. Ja tietty kun viimeksi tulin raskaaksi, niin taikauskoisesti kävin tätäkin hoitoa ennen muutaman käynnin kuurin. Koetan muutenkin tehdä kaiken samalla tavalla kuin silloin... :D

Onneksi täällä on toi kahjo MM, joka tekee yhtä hulluja juttuja kuin minä, juo esim. tuota etikkaa... :D

Voi vitsit, jään nyt jännityksellä odottamaan hessusen uutta testiä, minä olisin kyllä sinuna tekemässä jo illalla uutta ;)

-Osse kera pienen pp0 (nimi on vielä hakusessa...)

Vierailija
47/151 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Hessunenko meinaa plussata? Iiiiih! Mä oon Ossen kanssa samoilla linjoilla, että jotain siellä tapahtuu, jos testiin kerta toinen viiva tulee. Toivotaan nyt, että plussa vahvistuu! Olis se kyllä ihan huippua!

Ja Osse-rakas, tosi mahtavaa, että pääsitte siirtoon! Dramaattinen toi sun miehen tilanne, mutta ei auta kuin toivoa, että se on ohimenevää. Pelottava tosiaan tollanen edes syövän mahdollisuuden mainitseminen... Mutta tosiaan, toivottavasti kaikki on hyvin ja toivottavasti saatte parin viikon päästä onnellisia uutisia! Mulla on onneks matkalla koko ajan nettiyhteys käytössä ja työkone mukana, joten pääsen seuraamaan sun piinailua :)

Ei kun kertokaa vaan lisää siitä vyöhyketerapiasta. Jos täällä on kerta muitakin kahjoja paikalla, niin pitäisköhän munkin sit vaan kilttinä tyttönä kaivaa kaapista noi viinietikat sun muut ja käydä pari kertaa jossain lempeässä hoidossa? Ei kai niistä haittaakaan tietty olis, ja tosiasiassa kaikkeni olen kyllä valmis tekemään, jotta vielä saataisiin toinen tuollainen ihanuus kuin quu.

-Q-

Vierailija
48/151 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Tonskailijat!

Mulla on tylsa tyopaiva ja lueskelin teidan juttuja ja huomasin etta olette miettineet hihhuli-juttuja.

Tassa mun omenaviinietikka resepti...oon juonut nyt paivittain pari viikkoa, ja ainakin ekojen paivien aika tuntui kroppa puhdistuvan taydella teholla.

Eli aamulla ensimmaiseksi vedan tan totin nassuun niin johan lahtee paiva kayntiin:

Lammita puoli lasillista vetta mikrossa 30s

sekoita lampimaan vetaan 2rkl hunajaa

lisaa 2rkl LUOMU omenaviinietikkaa

tayta lasi viilealla vedelle

Juo PILLIlla hampaiden pesun jalkeen

ala pista suuhun mitaan 30min etikan jalkeen

Luomua sen takia etta siina on viela kaikki vitskut ja antioksidantit jaljella. Eli etikka on suht tummaa ja siina nakyy etikan juuri seittimaisena.

Pillilla sen takia etta etikka on niin hapanta etta se saattaa vahingoittaa hampaiden kiilletta. Hampaiden pesun jalkeen ei kannata huuhdella suuta turhan tarkkaa, tahnan jamat suojaavat myos hampaita.

Makua voi vaihdella kayttamalla vaahterasiirappia hunajan sijasta.

Ai niin...taalla rapakon takana mun laakari pisti mut B6-vitamiini kuurilla 50 mg/pva...lapsettomuudesta karsivat usein kuulemma karsivat myos B6-puutoksesta.

Miamik...kertoisitko mulle myos sun homeopatia kokeiluista? Ma soin pari kk pulsatillaa, ja silla sain tuhrut loppumaan.

Sori kun talleen ankesin juttuun mukaan...ajattelin kuitenkin etta ollaan sita enskoja tai tonskia niin epatoivoisia anyway:)

Voimia ja positiivista energiaa kaikille!!!

puunhalaaja-hihhuli nuutti

49/151 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas Ossella ihania uutisia, kun olitte päässet siirtoon asti ja pakkaseenkin saitte yhden huurunenän! Kamalaa vaan se teidän miehen tilanne! Toivotaan tosiaan, että se olisi johtunut siitä tulehduksesta tuo siittiökato, eikä olisi missään nimessä mitään vakavampaa! Hui tuo sana syöpä on kyllä niin kauhea, että karvat nousevat pystyyn, vaikkakin yhä paremmin ja paremminhan siitäkin sairaudesta paranee! Pidetään peukkuja, että miehesi asiat menisivät parhain päin!

Mää oon nyt kyllä päättänyt laittaa hanskat naulaan tästä passista! Illalla tein uuden testin (yllätys, yllätys) ja aamulla kanssa, kummassakin näkyi testiajan sisällä semmonen jännä häivähdys viivasta, kuten mies asian ilmoitti. Mutta siis tuntuisi, että näillä piinapäivillä pitäisi tulla jo kunnon viiva, eikä mitään häivähdyksiä! Ja tietenkin taas kun pari tuntia oli kulunut, niin se viiva oli muuttunut selkeämmäksi kuin eilen aamulla! Mutta ei varmasti voi olla normaali raskaus! Koska noin hitaasti arvot nousevat! Ajatelin tänä iltana laittaa vielä lugen ja sitten kyllä lopetan niitten laittamisen! Eihän tässä ole mitään järkeä?!?

Voi että mua tällä hetkellä tympäsee tää homma!!! Mä olin päättänyt silloin kun siitä 2. icsistä saatiin tämä meidän pikku-ukkeli, että nyt ei tartte enää hoitoja ressata, kun saatiin edes yksi lapsi, koska kaikkihan eivät saa edes hoitojen avulla, joten siinä mielessä ollaan kuitenkin oltu onnellisessa asemassa! Ja nyt taas ei pyöri muu mielessä kuin onko testissä kaksi viivaa... Tuntuu, että pojan kanssa olemisestakaan ei ole pariin päivään tullut mitään, kun koko ajan pyörii vaan nuo passit mielessä!

Nyt mää oon päättänyt jättää vähemmälle nää täällä netissä pyörimiset ja keskityn siihen ihanuuteen, joka meillä jo on, enkä murehdi sitä mitä meillä ei ole! Jotenkin vaan mieskin säälittää, kun hänkin oli jo niin innoissaan, että tulisi uusi vauva, että oli jopa katsellut tälle " viivalle" kalenterista nimiä ja silloin kun tätä esikoista odotin, niin häntä saanut semmoseen hommaan millään! Jotenkin hänen puolestaankin on tosi surku olo!

Ei muuta kuin ihanan talvista viikonloppua kaikille! Nautitaanhan näistä meidän ihanista pienokaisista, jotka ollaan saatu! Tää painuu nyt kyllä takavasemmalle! Tietty teidän tilanteita pitä käydä välillä seurailemassa, että kenelle tonskailijalle tulee ensimmäisenä toinen pikkunen! Näköjään se ei ainakaan ollut Hessunen!

Terv. Hessunen sekä Mulju-Möykäri 10/06

Vierailija
50/151 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pikaisesti jotain sopertaa. Olen aivan poikki Ideapark-reissusta :)

Nuutti, tuo sinun coctail ei kuulostanut kauhean hyvälle :D Minulla menee aamuisin jo puoli tuntia siihen että kerään itseni, otan lusikallisen omenaviinietikkaa ja kauhealla kiireellä juon puoli litraa vettä päälle :) Minä aloitin tosiaan homeopatian/vyöhiksen samaisella naisella oliskohan ollut lokakuussa 2005 ja ehdin noin vajaa 3kk käydä siellä 1-2 viikon välein ennen plussatestiä (1/06). Söin aluksi juuri tuota pulsatillaa ja sitten paria viikkoa ennen plussaa merkkiä vaihdettiin, mutta en kyllä muista mihin. On se jännä että sellaiset ihmeellisen pienet " pillerit" muka voivat tuoda avun johonkin :)

Vyöhyketerapia on niin ihanaa, sitä ei tarvitse ajatella pelkästään lapsettomuuden hoitoon vaan se tuo koko keholle hyvän olon. Minulla ei ole ikinä ollut hieronnoista apua niska-hartiavaivoihin vaan vyöhiksestä sain siihenkin avun! Vyöhyketerapeuttini selitti kaikkea, esim. että jokin lihas saattaa vain olla jumissa munanjohtimen ympärillä ja näin ollen ei päästä munasolua eteenpäin ja vaikeuttaa raskautta. Kuulemma joku oli tullut raskaaksi, kun vyöhiksessä oli hierottu jalkapohjasta tätä lihaksen paikkaa, tai jotenkin silleen :) Itselläni on aina ollut " toispuoleisesti" kohdun ja munasarjojen paikka jalkapohjasta kipeänä eli vyöhyketerapeutin mukaan jotain pientä häikkää siellä on. Monilta olen kuullut, että vyöhiksen ansiosta on löytynyt kadoksissa olevat ovikset ja niin pois päin. Itselleni on ehkä tullut selkeämmät ovisoireet. Plussakierrossa kävin tosiaan olisko ollut kp 16 ja kp 28 vyöhiksessä ja kp 17 tunnistin selkeän oviksen :) Kallistahan se touhu on, 45 euroa minulla maksoi 1,5h vyöhistä ja usein vielä 10-15 euroa päälle noista homeopatiahommeleista.... Eli quiero, teillä tuntuu olevan juuri tuon oviksen kanssa vähän onkelmii, niin suosittelen vyöhistä!

Hessusella jännitys senkus tiivistyy. Oletko testannut kaikki kerrat samanmerkkisellä testillä?

Vierailija
51/151 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin ihan samaa, että ei tuo Nuutin litku ollut kovin houkuttelevan kuuloista! Mutta kiitos vinkistä, ja kiva kun kävit tervehtimässä meikäläisiä. Säkin tunnut ihan tutulta, kun käyn myös vastavuoroisesti kurkkimassa teidän pinoa. :)

Juu, eli vaihtoehdot on siis pikaisesti hampaita kiristellen yksi lusikallinen puhdasta viinietikkaa tai sitten tuo coctail. Täytyy vielä harkita...

Onko vyöhyketerapia siis pelkästään jalkapohjien " hierontaa" ? Täytyy myöntää, että en kyllä sitäkään edes tiennyt, kun en ole koskaan tota harkinnutkaan. Jalkapohjien hieronta olis niiiiiiin ihanaa! Jospa joulupukki tois mulle lahjakortin tollaseen humpuukihoitoon? Tai siis eihän se sitten oikeesti ole mitään humpuukia, jos niin moni kerta siitä on avun saanut.

Hessunen, älähän nyt vielä luovuta! Sullahan on noita piinapäiviäkin jo niin monta takana, että jos menkat ei ole vieläkään alkanut, niin eiköhän sillä nyt jotain ole tapahtumassa! Mä ainakaan en vielä suostu uskomaan, että peli olisi menetetty. Tsemppiä!

-Q-

Vierailija
52/151 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en olis niin huolissani siitä, millainen viiva testiin tulee, kunhan viiva tulee. Minulle ei tullut tytöstä koko alkuraskaudessa kunnon viivaa, mutta viiva kuitenkin testiajan puitteissa. Käytin apteekin omaa testiä. Joten älä vielä luovuta! Ja jos huolettaa, niin maanantaina sitten veritestiin, se kertoo kuitenkin jotain. Toivotaan nyt, että mitään vuotoja ei tule kun luget lopetat!

Omaan napaan ei kummempia, on se kumma kun ei oireita vieläkään ole :D

-Osse pp1

Vierailija
53/151 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä ilmoittelen ittestäni, kun on kerrankin jotain kerrottavaa!!! No, ei oo mitään kauheen hyviä, mutta menkat alko tänään, joten nyt ollaan sitten uutta kiertoa aloittamassa... Jee! kai??? Mulla ei oo oikeesti ees paha mieli, etten ole nyt raskaana, tai siis ettei tärppiä tullu, sillä enhän mä sitä oottanut, niinkuin edellisellä kierroksella... Sillon kyllä putosin korkeelta ja kovaa, niisk!

Mä oon nyt alkanut miettimään, että tarviskohan munkin kävästä tuolla vyöhyketerapiassa? Pitääkös siellä heti kertoa miksi käy ja muuta? Vai mitenkä tuo toimii? Mulla ei oo minkäänlaista käsitystä moisesta!

Tuosta MM ja Quun ¿puhelusta¿ ikäerosta, mulla ja mun veljellä on kolme vuotta ja kolme kuukautta ikäeroa, ja olisin halunnut pienemmän ikäeron Eetulle ja ¿pienelle¿ jos sellainen meille vielä suodaan. Mutta toisin taas joku päätti mun puolesta... niisk. Mä olisin tyyliin ollut onnellinen vuodenkin ikäerosta; mutta... Ja mahollisimman pienen ikäeron haluan silti, vaikka se meillä vissiin venyy useempaan vuoteen, jos ¿pieni¿ meille saadaan.

Galluppia pukkaa... Ootteko miettineet adoptioo? Sillä me ollaan mietitty, ja ollaan aateltu että jos ei saada toista niin sitten adoptoidaan, tai ainakin yritetään.

Kiva, kun Ull-majkin oli käynyt.

Osselle hirmuisesti onnea, että pääsitte siirtoon, ja nyt vaan peukut pystyyn että pieni pysyy...

Hessunen, hienoa että Onni ja Manni ovat kyydissä! Ja ei niihin testeihin muuten mitään viivoja tuu, jos ei oo mitään minkä takia tulis! Onnea! (jos uskaltaa jo toivottaa?!)

Sitten tuosta omenaviinietikasta, miten se toimii, siis millon otetaan ja kuinka paljon? Mä en oo tollatteesta ees kuullut! Keväällä kokeilin greippimehua, muttei ollut mun mieleen, joten sitä en pysty enää ottamaan... Ja aattelin, et josko tota kokeilis, jos ois apua...

Mutta nyt taidan lopettaa tältä kertaa turinoinnin, ja mennä miehen kanssa kattomaan Selviytyjiä nauhalta, kun tulin äskön kotiin, kun olin kunnan pikkujouluissa kattomassa ¿nimeni on Reino¿ Ei ollut hääppönen...

napero ja kp1

Vierailija
54/151 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis omppuviinietikka. Ei todellakaan! Hunajalla siita saa vahan siedettavampaa ja pillin kun tunkee tarpeeksi taakse ei sita ehdi maistamaan...ja toinen tietty se ettei se syo liikaa hampaita. Mut sai jatkamaan se kuonan poistumisen maara sen jalkeen kun aloitin etikan.

Napero: ma juon cocktailin heti aamulla hampipesun jalkeen. pullossa lukee etta paras vaikutus aamusta aaumupaivaan.

Makin kavin vyohiksessa kevaalla, tosin mun vyohis ei tainnut oikein ymmartaa etta vyohiksella voisi vaikuttaa tuohon hormonitoimintaan. Mutta muutenhan se on aivan ihkua. Mulla auttoi paljon mahan toimintaan, kun ma olen tallainen vatsalla stressaava tyyppi. Teinina kavin vyohyketerapiassa kun menkat oli jarjettoman kivuliaat.

Q: ei kun hihhuloimaan vaan, eihan se mitaan ota vaikkei antaiskaan!

Mulla oli suomessa Hagelstamin (?) vyohyketerapiakirja ja siina oli itsepainelu ohjeet myos munasarjoille sun muille. Jos loydat sen kirjastosta voit vaikka itse hoitaa noita pisteita.

Tsemppia kaikille..hoitoihin tai odotteluun!

Kiva kun sain pistatytya!

Nuuts-tuuts

Vierailija
55/151 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

quiero, vyöhiksessä " hierotaan" korvan pisteitä, jalkapohjan pisteitä sekä minulla myöskin päänahkaa, sääriä, jalkapöytiä ja jopa sormia. Riippuu kyllä vähän vyöhyketerapeutista kuinka kokonaisvaltaisesti hoitaa.

Napero kysyi, että mitä sille vyöhyketerapeutille sanoo. Minä ainakin sanoin heti aikaa varatessani, että haluan apua lapsettomuuteen. Eihän se muuten välttämättä käsittelisi munasarjan ja kohdun paikkoja sun muita :) Kannattaa kysyä, onko ennen hoitanut " lapsettomuutta" . Adoptioo me ei olla yhtään vielä mietitty! Minä haluan itse kokea taas raskausajan ihanuuksineen (no ei se aamusta iltaan oksentelu niin ihanaa ollut :D).

Minäkin joskus tuota greippimehua kokeilin, mutta sekin oli aivan kauhean makuista! En pystynyt juomaan lasillista päivässä :) Nuutin coctailit voisin ottaa käyttöön seuraavassa kierrossa, nyt jatkan tätä " ruokalusikallinen vauhdilla kurkusta alas ja runsaasti vettä päälle-coctailia" :)

Mitenkäs muuten teidän miehet " kuumeilee" ? Vai kuumeileeko? Meillä mies höpöttää koko ajan vauvasta ja nytkin sanoi menkkojen loputtua että pitää joka päivä hommailla seuraavat 3 viikkoa, jotta tulen raskaaksi jne :D Mies nyt luulee tällä hetkellä että tulen raskaaksi kun näen hänet alasti :D Suurinpiirtein näin :) Ja oikeasti neitiä kun yritettiin, niin välillä tuntui ettei tuota miestä kiinnosta muu kuin se tekotapa (ei Taysin tekotapa :D)...

MiaMik ja neiti 1v1,5kk

Vierailija
56/151 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niinkin merkittävää asiaa, kuin että kuvittelen oviksen nyt olleen ja menneen! Jipii! Kerrankin tietää, milloin saa oikeesti alkaa jännätä! :))) Niin toivon, että ens viikon verikokeiden tulokset ei palauta mua maanpinnalle ja pilaa tätäkin iloa. Mutta näillä näkyvin kuvittelen oviksen olleen about tänään kp35, ja kp50 jälkeen voin alkaa ihmetellä, jos ei menkkoja jostain ihmeen syystä kuulukaan.

Mites Hessusen piinailut edistyy???

Ja Osse, miten noiden siirtojen jälkeen menee, eli onko se piinailuaika jotenkin lyhyempi, kun hedelmöitys on jo tapahtunut ja jännätään, että kiinnittyykö alkio? Milloin saat testata?

-Q- intopiukeena...

57/151 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli roskishaamut ja ehkä " oikeat" haamujen haamut jatkuvat, joten tänään meni kertakaikkisesti hermot! En jaksa enää tätä olemattomien viivojen hakemista tikussa, joten kun mies tulee töistä kotiin, menen otattamaan klinikalle semmosen veritestin, jossa selviää saman tien, onko raskaana vai ei! Luultavasti ei, mutta eipähän tartte sitten enää asian kanssa ressata! Ja jos arvon haluaa erikseen, niin se tulee lähettää eteenpäin ja tuloksen kuulee sit seuraavana päivänä. Mut tällä hetkellä mulle riittää tieto, onko ne haamut vain mun pääni tuotetta vai mitä?!!! :) Elikä muutaman tunnin päästä tää asia vihdoin on ratkaistu!

Miten Ossella sujuu piinailu? Onko minkäänlaisia oireita? Tsemppiä! Sinä se tietty olet se, joka seuraavana plussaa!!! Reilun viikon päästä! Tsemiä!

Ja quiero, ei muuta kuin peitot heilumaan, eihän sitä koskaan tiedä, milloin semmonen raskautumisen ihme tapahtuu, niin meillehän se on ihme ja muille arkinen tapahtuma, mua muuten inhottaa sanonta " helppoa kuin lapsenteko" , kun ei se kyllä ole ollenkaan helppoa!!! Mut nyt tänä syksynähän, mitä on palstalta lukenut ihmisten kertomuksia, niin niitä ihmeitä on tapahtunut jo tosi paljon, sellaisillekin, joilla eivät hoidot auttaneet! Joten ainahan kaikki on mahdollista, paitsi jotenkin sitä ei osaa ajatella tapahtuvan omalle kohdalle! Vaikkakin se periaatteessa voisi olla mahdollista, mutta ei kuiteskaan!!!

No ei kai tässä kummempia, poitsu nukkuu, niin nyt täytyy hilipasta ukolle ruoanlaittoon ja jos sitä sit vaikka pikku tirsat vetäisisi!!!

Kuulumisiin, Hessunen, jolle kohta selviää, onko raskautumista tapahtunut vai ei!!!

58/151 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jotenkin ajattelin, että teillä ois peiton heiluttelut edessäpäin, mutta ne onkin jo takana päin, toivotaan parasta, ettei se täti enää tulisikaan, vaan saisitte 9 kuukaudeksi toisenlaisen vieraan... Mää oon jotenkin aivan sekaisin... Antakaa anteeksi! :)

Sekoileva Hessunen

Vierailija
59/151 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suinkaa krapula eikä vapina, vaan tylsä lumeton maisema ikkunassa! Ärsyttää, tykkään paljon enemmän lumesta kuin loskasta tai ravasta... Mutta tähän on vaan tyydyttävä.

napero, kannattaa tosiaan kertoa vyöhyketerapeutille, mihin vaivaan haluat hoitoa. En tiedä kuinka sitova vaitiolovelvollisuus heillä on, jos sitä pelkäät, mutta varmaan ihan omien asiakassuhteiden jatkuvuuden kannalta ei kannata kauheasti laverella muille. Mä kun menin ekaa kertaa, terapeutti oli varannut 1,5h aikaa, ekaks juteltiin ihan rauhassa, mihin haluan apua ja sit tehtiin perusteellisempi hoito, eli käytiin eri pisteitä läpi ja kertoi mikä on mikäkin ja mun piti kertoa jos joku tuntuu kipeelle. Sit jatkossa oli tunnin aikoja. Se on oikeesti kotiäidille tosi rentouttavaa, kun joku muu hieroo jalkoja ja itse saa vaan olla peiton alla silmät kiinni!!

Ikäerosta sen verran, että meillä ei ole ollut mitään toiveita, ollaan vaan ajateltu, että mahdollisimman pian saatais useempi. Meillä kun toi ikä alkaa oikeesti tulla sit joskus vastaan, kun ollaan haaveiltu 3-5 lapsesta.

Adoptiota mä mietin ihan tosissani ennen ku ivf:ään mentiin, mutta mies ei suostunut ainakaan silloin. Nyt asia ei sit oo ollut puheissa, mutta luulen, et ihan heti ainakaan en miestä adoptioon saisi suostumaan. Itse voisin sitä vielä ihan hyvin harkitakin.

niin ja vielä naperolle - mä kävin katsomassa ton saman näytelmän lauantaina, mut päivällä! :)

Ihanaa, ku tää on tällanen huuhaa-pino, mä oon nimittäin ihan taikauskoinen, teen kaiken mahdollisimman samalla tavalla ku edellisessä ivf:ssä. :D Paitsi et eilen en muistanut juoda piinispunkkua, mitenkähän siinä niin pääsi käymään!

Meillä mies ei oikein kuumeile, mut ei se koskaan ole kuumeillut. Kyllä se siis lapsia haluaa, mutta ei jännitä tai kysele oireita tms. Se aina mua toppuuttelee, että en testais hullun aikaisin, mutta silti mä testaan ja esittelen sille niitä pissitikkujani, et näkeekö se niissä mitään... :D

Q:lle kovasti nyt onnea tähän kiertoon.

Hessunen, tulepas kertomaan, miten viivat eteni. Jännitän täällä teidän puolestanne!

Mulla on testipäivä tosiaan 14pv siirrosta, eli ensi viikon lopulla saan sitten testailla.

MM:lle tossa aamulla jo mesetin, että mulla on rinnat kipeet ja yöllä heräsin vihlontaan kohdussa, joten nyt on ihan selvästi alkio kiinnittynyt ja oireet alkaa! :D Ihan ku vielä mitään oireita vois olla! Oikeesti on aika hauskaa piinailla ja olla ihan pöhkönä. :D

-Osse pp3

60/151 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin pitkän jutun ja niinpä se vaan hävisi jonnekin... En jaksa muuta nyt sitten enää raapustaa kuin että veritestissä kävin ja ankea negahan se oli! Kyllä nyt ahistaa!!!

En aio enää kyllä koskaan luottaa mihinkään roskishaamuihin tai haamujen haamuihin! Päätinkin, että tästedes hoidoissa aion mennä siinä pp12-pp14 käymään veritestissä, niin eipähän tartte sitten turhia haihatella!

No ei tässä nyt muuta, pitää lähtä pikku-ukon kanssa muskariin! Onneksi on kuitenkin tuo yksi lutunen, joka pitää väkisinkin tässä arjessa kiinni, vaikka kuinka olisi surullinen ja murheellinen mieli! Ja kun saa pientä rutistaa oikein kunnolla, niin kyllä siinä tuska häviää!

Terv. Surullinen Hessunen ilman kyytiläisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme