Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Täällä Marraskuun inssiläiset***

29.10.2007 |

Varaslähtö siis marraskuulle...

Ensimmäisestä inssistä ei mitään tuloksia, toinen inssi varattu nyt perjantaille 2.11.

Tänään kävin ultrassa ja molemmilta puolilta löytyi yksi aivan liian suuri follikkeli, mutta muut olivat niin pieniä, että lääkäri epäili niiden suurien koosta huolimatta jommankumman olevan ihan kunnollinen eikä tyhjä. Pregnylin pistän perjantai aamuna, inssi siis vasta iltapäivällä.

Eli aika tuurilla tässä ratsastetaan taas kun tuo ultrakaan ei lupaillut mitään positiivista. Pakko kuitenkin yrittää taas jos vaikka tällä kertaa tärppäisikin. Lh-testit vielä toistaiseksi ainakin selvästi negatiivisia.

Käytössä täällä siis clomit, pregnyl ja lugesteron, lh-testit ym. Taidan kokeilla tuota omenaviinietikkaakin seuraavaksi... :-X

Vielä kysymys: Onkohan joku onnistunut raskautumaan vaikka on follikkelit kasvaneet tuollaisiksi ylisuuriksi pallukoiksi?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli negahan se sieltä tuli tietenkin! :( Taisi jäädä meidän inssit tähän, vaikka lääkäri sanoisi mitä. Ihan turha näitä on tehdä, jos tää vasen puoli on viallinen ja voihan tuolla oikeallakin jotain mätää olla, kun sinne tuli se ku. Parin viikon päästä en ensikäynti julkiselle, joten katsotaan mitä ne tarjoaa ja millä aikataululla...

epponen -inssi 29.10. -> plussa

nemo69 -inssi 31.10. -> nega

muumimamma-72 -inssi 1.11. -> nega

seela-matilda -inssi 9.11. -> nega

Raitapaitainen -inssi 21.11 -> nega

Suzan73 -inssi 21.11. -> nega

Killa -inssi 22.11. -> nega

Vierailija
62/66 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, jos negaa näytti. Mut ilmeisesti sulla ei oo kuitenkaan vielä menkat alkaneet? Onko siis vielä pientä toivoa?

Meillä kans ruvetaan pikkuhiljaa luopumaan insseistä tai yritetään vielä ennen joulua ehtiä siihen kolmanteen. Mut jos ovis ei ehdi siihen mennessä, niin varmaan sit tammi-helmikuussa siirrytään koeputkihedelmöitykseen. Mitkäs teillä on jatkosuunnitelmat?

Täällä ärsyttää julkisen puolen sulut, joulutauko alkaa 2 viikon päästä ja sairaala on kiinni 3-4 viikkoa ja aukee vasta tammikuun puolessa välissä. Sit onkin auki vain huhtikuun loppupuolelle ja ennen vappua alkaa jo kesäsulku. Että näin. Ei jää loppujen lopuksi montaa kuukautta vuodessa, et päääsis hoitoja yrittään. Mut yksityinen puoli ei vielä houkuttele hintojen puolesta. Varmaan kevät katotaan vielä julkisella puolella, mut jos ei ala tapahtumaan, niin sit pitää alkaa säästämään yksityiseen.

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi KILLA :( ensi kierrossa sitten..

Mulla oli vain yksi munis ja toista ei ollut edes tyrkyllä. Lääkäri piti kuitenkin todennäköisempänä että siellä olisi pikapikaa kehittynyt toinenkin munis kuin että tuo yksi olisi jakautunut ja identtiset olisi tulossa. Mä en ymmärrä näistä jutuista mitään ja en ole ovistuntemuksia tuntenut koko kierrossa, joten en osaa itse arvailla. Sekin että toinen vauva oli ihan pikkuisen toista pienempi puoltaisi sitä että olisi voinut hedelmöittyä myöhemmin. En osannut eilen kysyä mitään, olin vain niin ihmeissäni kun tosiaan menin ultraan sillä ajatusella että masussa ei ole mitään elämää enää. Mulla oli edellisenä päivänä ihan vähän kirkasta vuotoa. Ultrassa löytyi joku pieni vuotokohta, joka oli ihan vaaraton. Ilmeisesti joku verisuoni vain katkennut. Kahden viikon päästä on uusi ultra ja siellä pitäisi saada jo kunnon mitatkin ja laskettu aika. Vähän jännittää.

Minä toivon että ette luovuta vaikka vaikeeta on välillä! Itselläni on takana kahdeksan inssiä ja niistä tuloksena yksi tuulimuna, yksi lapsi ja nyt tää raskaus. Vaikka välillä tuntuu että toivoa ei ole niin kyllä sitä on! Tämä raskaus tuli meilläkin vasta neljännellä inssikerralla ja minä olin ihan negatiivinen koko ajan ja mietin vaikka mitä et mahdollisuuskin pienenee kun kerrat kasvaa. Uskokaa vaan siihen että onnistuu ja ajoitus on kaiken a ja o!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Vierailija
64/66 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos pahoittelusta! Ei tässä kyllä enää mitään toivoa ole, kun tilanne tuntuu olevan ihan sama kuin ekassa (negan aikaan saaneessa) inssissä: kaikki oireet kadonneet tänään. Ei enää tissikipua, ei menkkakipua, ei mitään eli olo on ihan sama kuin alkukierrossa. Vuoto ei vaan oo vielä alkanut. Silloin vuoto alkoi 3 pv lugejen lopettamisen jälkeen vasta, joten tässä voidaan hyvin odotella vielä viikonloppuun tätsää.

Seuraava hoito menee siis meilläkin jonnekin ensi vuodelle, joten hyvää loppuvuotta vaan kaikille! Toivotaan neganneille parempaa onnea seuraavaan hoitoon ja Epposelle tietty kovasti onnea odotukseen! :)

Killa

Vierailija
65/66 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihdettiin hoitoa.. Clomien tilalle Arimidex ja tarvittaessa vielä Puregonia. Saas kattoa miten käy... Lähteekö vaan hiukset vai tuleeko perheenlisäystäkin.

Raitis

Vierailija
66/66 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää loppuvuotta täältäkin kaikille marraskuun inssiläisille!

Täällä jatkuu hoidot vasta helmikuussa, on niin törkeän pitkät jonot julkisella.. Hoitomuotona silloin IVF. Pistää kyllä vihaksi tämä odottaminen! Eli nyt jää näillä näkymin joulukuun inssi väliin, tänään käytiin folikkeliultrassa ja oli havaittavissa vain pieniä rakkuloita eikä siis pystytty sanomaan onko sieltä isompaa kasvamassa. Viimeinen mahis ois vielä perjantaina käydä uudessa ultrassa, mut taidetaan jättää väliin kun joulu painaa päällee. Mikäli kierto jatkaa samaa rataa kuin viimeksi, ois inssi vasta viikon päästä viikonloppuna - eli ohi on tällä erää... Täytyy tässä luomuna yrittää pari kuukautta ja toivoa, että helmikuussa ois sit järeämmistä hoidoista enemmän apua.

Takavasemmalle hivuttautuva Suzan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi