Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Täällä Marraskuun inssiläiset***

29.10.2007 |

Varaslähtö siis marraskuulle...

Ensimmäisestä inssistä ei mitään tuloksia, toinen inssi varattu nyt perjantaille 2.11.

Tänään kävin ultrassa ja molemmilta puolilta löytyi yksi aivan liian suuri follikkeli, mutta muut olivat niin pieniä, että lääkäri epäili niiden suurien koosta huolimatta jommankumman olevan ihan kunnollinen eikä tyhjä. Pregnylin pistän perjantai aamuna, inssi siis vasta iltapäivällä.

Eli aika tuurilla tässä ratsastetaan taas kun tuo ultrakaan ei lupaillut mitään positiivista. Pakko kuitenkin yrittää taas jos vaikka tällä kertaa tärppäisikin. Lh-testit vielä toistaiseksi ainakin selvästi negatiivisia.

Käytössä täällä siis clomit, pregnyl ja lugesteron, lh-testit ym. Taidan kokeilla tuota omenaviinietikkaakin seuraavaksi... :-X

Vielä kysymys: Onkohan joku onnistunut raskautumaan vaikka on follikkelit kasvaneet tuollaisiksi ylisuuriksi pallukoiksi?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis inssi takanapäin täälläkin! :) Kaksi ehjää rakkulaa oli, mutta viimeksikin todettiin miehen simpat sitkeiksi, sillä samanlainen tilanne ja ne siellä odotteli munasolua sitten. Tästä sitten jatkuu normit kuviot eli sunnuntaina aloitan luget ja testaan 2 viikon kuluttua. Jos nyt ei tärppää, niin seuraavat hoidot venyy jonnekin ensi vuodelle, joulun ym takia.

Suzan: mainio ajoitus siis! Toivotaan parasta eli uutta plussaa joka tällä kertaa jaksaa kyydissä loppuun asti! :)

Listaa taas:

epponen -inssi 29.10. -> plussa

nemo69 -inssi 31.10. -> nega

muumimamma-72 -inssi 1.11. -> nega

seela-matilda -inssi 9.11.

Raitapaitainen

Suzan73 -inssi 21.11.

Killa -inssi 22.11.

Vierailija
42/66 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan niin sanotusti ruotsintenttihelvetin keskellä... :/

Meillä siis vihdoin ja viimein saatiin Clomi/puregon/clomi/puregon/pregnyl-yhdistelmällä yksi hieno munis 21mm aikaiseksi!! Inssikin oli jo eilen. Simpat oli hyviä ja munis vielä paikallaan.

Kirjoittelen joku päivä enemmän..

Raitis

seela-matilda -inssi 9.11.

Raitapaitainen -inssi 21.11

Suzan73 -inssi 21.11.

Killa -inssi 22.11.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä elellään jänniä hetkiä...nyt pp 14 menossa, eikä menkkoja ainakaan vielä oo näkynyt. Toisaalta en myöskään vielä oo uskaltanut testata, ettei ois liian aikasta. Ajattelin tehä testin sunnuntaina, jos menkat ei sitä ennen ala. Mulla yks luge päivässä menossa aina iltaisin ja nyt oon pohdiskellut et voiskohan nuo menkat vaan lugejen takia olla myöhässä...aina pitää ajatella syitä kun ei tahdo uskoa sitä mahdollisuutta, että joskus vois itsekin raskautua. No toivotaan parasta ja valmistaudutaan kuitenkin myös tädin vierailuun...

Ehkä tuo ovis kp 17 ei oo kuitenkaan liian myöhään...mulla kierto nimittäin hiukan vaihdellen 28-32 eli sinäänsä ihan ok. Hassua vaan kun välillä oon bongannut ovikset jo kp 12 ja sit välillä vasta kp 17-18. no kai noihinkin vaihteluihin syynsä on...

On tää jännäää...tsemppiä kaikille muillekin ja palaillaan taas.

Vierailija
44/66 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään pp 16 ja tein testin. Tyylipuhdas nega x 2 ! Menkoista ei tietoakaan, mutta lopetan luget tänään niin eiköhän ne sieltä sitten tule...mieli maassa ja voimat vähissä...

parempaa onnea muille;)

Vierailija
45/66 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Seela-matildalle! Tosi ikävä tulos! :( Jaksamista!

Raitis: kiva kuulla, että pääsitte inssiin ja kaikki oli kohdallaan! Toivotaan parasta myös lopputuloksen suhteen! :)

Oma napa: Luget aloitettu tänään. Edelleen ajoittaista juilintaa tuolla vasemmalla alavatsalla, en tiedä onko siinä kohden munasarja siinä vai mikä sen aiheuttaa. Joka tapauksessa ei se enää ovikseenkaan noi liittyä.

Killa pp 3

Vierailija
46/66 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seela-matilda: pahoittelut negasta!!

Oma tilanne näyttää tällä hetkellä aika huonolta... eilen tuli pientä tuhrua ja samoin tänäänkin ja olo on kuin menkat ois alkamassa, päätä särkee, lämpöä ja alavatsakipuja... Mulla on kierto näköjään tällä kertaa taas aika sekava. Ovis ja inssi oli viime viikolla ja nyt jo näyttää siltä, et onkin menkat alkamassa. Ei ihme, jos ei plussauutisia tännekään meinaa tulla : ( Mut täytyy nyt ootella vielä pari päivää ja seurailla tilannetta, mut huonolta näyttää..

Pidän peukkuja kovasti muille kanssasisarille!!

Suzan pp6 vai kp27??

Vierailija
47/66 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hiljainen pino! Vaan enpä itsekään ole sen aktiivisempi täällä ollut, joten ei auta valittaa! ;)

Täällä menossa pp 8 ja luojan kiitos, noi tissit viimein kipeytyi! Olin jo ihan hätää kärsimässä, kun oireet alkaa näemmä nyt myöhemmin, kuin viimeksi. Kovasti odottelen, josko alkaisi lorahdella oikein kunnolla, niin kuin plussakierrossa, mutta toistaiseksi ihan normit luge-lorinat on vaan menossa... ;) Aika ihmeellistä hyvin lievää menkkamaista kipuilua on alavatsalla ollut aina aika ajoin monena päivänä, mutta se nyt voi olla vaan jännityksestäkin. Vielä itsenäisyypäivään asti pitäisi kärvistellä, ennen kuin pääsee testaamaan. Tällä hetkellä aika toivoton olo, mutta ei tässä nyt auta kuin odottaa.

Mites mun piinailukaverit jakselee?!

Vielä tuo lista päivitettynä:

seela-matilda -inssi 9.11. -> nega

Suzan73 -inssi 21.11.

Killa -inssi 22.11.

Vierailija
48/66 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suzanille piti sanomani, että kiinnittymisvuotoahan tuo voisi olla! Mitkä on tilanteet?

Vierailija
49/66 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään edelleenkin sekavassa tilanteessa. Menkat ei oo vielä alkanut kunnolla, mut tiputtelun määrä vaihtelee päivittäin... Torstaina näytti siltä, että kyllä menkat nyt sit alkaa ja soitin jo sairaalallekin ja varastin uuden folikkeliultra-ajan. Raskaustestinkin tein hätäpäissäni eilen ja negaa näytti. Liian aikaistahan on vielä testailla, vasta pp10. Enpä nyt sit tiedä missä mennään, odoteltava vielä. Kiinnittymisvuotoa tietty voisi mahdollisesti olla... Outoa!!

Lääkäri soittaa mulle maanantaina ja pitäis keskustella clomin aloittamisesta uuteen kiertoon. Pitää vaan kattoo jos menkat ei oo alkanut vielä ma mennessä, ei oikein uskalla clomeja kuitenkaan aloittaa jos oliskin raskaana..???? Keskiviikkona tulee pp14 täyteen.

Mites Killa: onko millaisia tuntemuksia?? Meillä meneekin piinapäivät lähes samaan tahtiin... : )

Suzan pp10, kp31 vai kp3???

Vierailija
50/66 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suzanillahan on jännät paikat! Tuhrutteluhan ei vielä mitään meinaa, ennen kuin hanat aukeaa kunnolla! Ja toivottavasti ei oo vielä auennut, vaan plussan saisit!

Mites Raitiksen piinailut etenee?

ON: selvät, jopa aika kovat menkkakivtu jatkuu ties kuinka monetta päivää. Tissikipu on vähentynyt. Ei juurikaan lorahtelua. Tänään havaittu ekat tuhrut. Olen varautunut testaamaan negan ylihuomenna. Hohhoijaa, miten sitä saa itsensä sitten taas kasattua uusiin yrityksiin... :S

Killa pp 12

Vierailija
51/66 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tälläkään kertaa. Menkat alkoi sit kunnolla sunnuntaina eli nyt mennään sit jo kp3. Pettymys oli kyllä suuri, kun tietty salaa toivoi, että se kaikki tuhru ois ollut vain kiinnittymisvuotoa. Mutta näin kävi ja taas on vaan jotenkin yritettävä jatkaa eteenpäin ja ajatella positiivisempia asioita...

Uutta yritystä tässä jo taas suunnitellaan... otan taas vaihteeksi clomit käyttöön, mut nyt kp 5.-9. Onko kellään kokemusta onko vaikuttaneet erilailla kuin kp 3.-7. otetut?? Käytössä 1 tabu 50 mg/päivä.

Viimeistä inssiä siispä kaavaillaan, mut saa nyt nähä miten clomit tehoaa tällä kertaa. Viimeksi tehoi liiaksikin ja hoidot jouduttiin keskeyttämään. Koeputkihedelmöitykseenkään ei päästä jos munasoluja kypsyy inssiä ajatellen liikaa, koska joulu painaa jo päälle ja klinkat sulkee ovensa... Eli jos hyvin käy, päästään vielä ennen joulua inssiin, mut jos huonosti on luvassa selibaattia ensi vuoteen asti! : (

Killa: älä luovuta vielä! Raskausoireet voi olla hyvinkin samanlaisia kuin menkkaoireet!

Voiku vielä joku plussa napsahtais tähän marraskuun pinoon!

Vierailija
52/66 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu, olen tosi pahoillani Suzan! :( Toivotaan, että seuraava hoito onnistuisi suunnitellusti ja tuloskin olisi toivottu!

Aika negavoittoinen tää meidän marraksuun lista :(

Suzan73 -inssi 21.11. -> nega

Killa -inssi 22.11.

Vierailija
53/66 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enempi taustaillut täällä ja ollut aktiivisempi Kaksplussalla mutta.. Teille tulin kuitenkin kertomaan, että täällä siis pp13 ja yhä piinaillaan!! Testi on ostettu huomiseksi ja yhtään en osaa sanoa mitä tuleman pitää. Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen!!

Tulen huomenna kertomaan mitä testi näytti!

Raitis

Vierailija
54/66 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä elämä jatkuu täälläkin...pakko kai vaan on uskoa ja jatkaa eteenpäin, vaikka se taas niin vaikeeta olikin. Nyt kp 7 ja otin viimesen clomin tänään. Sitten loppuviikosta alkaa oviksen metsästys ja inssi ois taas tarkotus tehä ehkä alkuviikosta...Jotenkin mieli tosi maassa ja ärsyttää...yks kaveri kertoi tänään olevansa taas raskaana, eikä oikeastaan edes vielä olisi edes lisää lapsia halunnutkaan...tasan ei käy onnen lahjat, mutta vaikeaa on ymmärtää kaikkea tässä tilanteessa missä ollaan...todella negamainen tää marraskuun lista, josko joulukuu näyttäisi valoisammalta...siihen uskoen. Tsemppiä kaikille!!

Vierailija
55/66 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joulukuussa ei voida tehdä inssiä kun osuisi välipäiville. Syön silti clomeja ja pistelen Puregonia + käyn ultrissa ja sitten vaan ankaraa pupuilua kotikonstein.

Poistun taustalle ja palaan asiaan tammikuussa kun Taysin ovet aukeavat meille.

Plussia teille!!!

Raitis

Vierailija
56/66 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Raitikselle! :( Toivotaan, että kotiläksyt tuottaisi sitten tulosta!

Meille lekuri suositteli samaa (tosin ilman hormoneja) eli hommiin vaan joulun pyhinä! Mutta katotan nyt vielä sentään se testin tulos huomenna, vaikka tuskin sieltä mitään hyvää tulekaan. Sen verran on taas vaihteeksi oireetonta eli kohta ollaan ihan alkukierron oloissa.

Itse asiassa eipä mulle tilastollisestikaan pitäisi plussaa edes tulla, kun keskimäärin tässä porukassa onnistumisprosenttia ajatellen pitäisi olla yksi plussa ja siellähän se jo komeileekin...

Raitapaitainen -inssi 21.11 -> nega

Suzan73 -inssi 21.11. -> nega

Killa -inssi 22.11.

Killa pp 13

Vierailija
57/66 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustalla teidän kuulumisia lueskellut ja toivonut kovasti lisää plussia! KILLALLE vielä peukut pystyssä ja kaikille muille seuraavaan yritykseen.

Mä kävin tänään ultrassa ja meille oli siellä jymy-yllätys, meille tulee kaksoset! Vielä on ajatukset vähän sekaisin, ihana asia kuitenkin.

Toivottavasti en aiheuta kenellekään mielipahaa tällä viestillä, jotenkin vaan tunnun kuuluvani tänne edelleen ja sydämestäni toivon teille kaikille plussaa. Kaikki on mahdollista, pitäkää lippu korkealla!

Epponen

Vierailija
58/66 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti aiheuta mielipahaa. Ei toisten lapset ole ainakaan minulta pois ja kyllä sinulle ne pienokaiset suo! Ja toivoahan se meillekin luo.

Oliko sulla silloin kaks munista irtoamassakin?

Onnea tuplaodotukseen!!

Raitis

Vierailija
59/66 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mahtava yllätys!!! Näitä plussauutisia tänne just kaivataankin, jotta tietää, että jotain toivoa vielä on. Eli älä pahoittele ollenkaan vaan nauti tuplaplussastasi! : )

Muille toivotan onnea tuleviin koitoksiin!

Killa: kerrohan sit mitä testi näyttää.

toivottelee

Suzan, joka päätti (kai) olla aloittamatta huomenna clomeja... yritetään luomuna mennä ja saada taas yks munis kasvamaan ja ehtiä vielä inssiin ennen joulutaukoa... tiukille menee kyllä!

Vierailija
60/66 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja uutisia Epposella! Tuplat onkin aika huikea juttu! :) Oliko sulla tosiaan useempi munis, vai onko odotettavissa identtiset kaksoset?

Saa nähdä miten mä saan ensi yönä nukuttua, vielä ei ainakaan nukuta yhtään! Harmittaa jo etukäteen, että nega sieltä kuitenkin tulee vaikka olen tänään antanut itselleni vähän luvan toivoa plussaakin...

Mutta koitetaas taas keskittyä johonkin muuhunkin välillä! Vaikka vaikeeta onkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi