Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko miehenne kanssa henkisen yhteyden takia ja pyöritätte

Vierailija
29.10.2007 |

arkea siinä sivussa vai onko miehesi lähinnä arjen pyörittämistä varten? Kuinka paljon vietätte aikaa kaksin? Haittaako ketään muuta että mies ei vietä kanssasi yhteistä aikaa ollenkaan, joko teillä on vieraita, tai olette kylässä tai pyöritätte arkea. Musta tuntuu että meidän liitosta en saa mitään, mikä mulle on tärkeää. Apua, ymmärtääkö kukaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset tulivat bonuksena täydelliseen liittoon

Vierailija
2/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokattiin ja syötiin kynttiläillallisia, joskus käytiin ulkona ja ulkomaillakin. Nyt ei mitään, enkä tiedä olenko vain liian hyvälle oppinut vai mistä kiikastaa...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suola janottaa?

Vierailija
4/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asiat ovat luisuneet johonkin ihan muuhun. minä haluaisin ylläpitää sitä yhteyttä, mutta ei taida miehelle olla tärkeää.

se negatiivisen tuppisuun vaimo.

Vierailija
5/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhearjessa se helposti kaikilta katoaa.

Muistele miksi aloitte olla yhdessä, löytyykö sieltä sitä yhteyttä?

Vierailija
6/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että hänelle oli tärkeää esim saunomismahdollisuus ja muu mökkiin liittyvä, mitä kaupunkijuhannuksessa ei olis ollut mutta nyt tajuan että se ei ole koskaan viihtynyt mun kanssa! ap

Vierailija
7/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyöritän kodin arjen ja mies pyörittää firmansa arkea, meille se sopii. Vapaallakin puuhaamme paljon omiamme, lapset ovat jo niin isoja ettei heidän kanssaan olla ihan koko ajan. Kun henkinen yhteys on luja, ei tarvitse nyhjätä.