Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinähatttujen ma-ti vko 44

29.10.2007 |

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille tasapuolisesti!

Käykää lisäämässä esittelypinoon Huom! tuohon uusimpaan joka päivitetty tänään 29.10,

- plussauutiset

- uudet toivotut la:t

- tipahtamiset

Täältä keskustelujen seasta niitä ei aina huomaa/jaksa ettiä!

ON: edelleen täti on poissa eikä testit näytä kuin negaa joten alkaa meikäläisen suunta olla tuonne elokuisten joukkoon. Olen mukana siihen saakka kunnes täti/plussa tulee joten jos joku haluaa jatkaa päivityksiä sen jälkeen minä poistun niin ilmoittautukoon!!!

UudentuvanJussi kp 34/???

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppui multa vauvakuumeilut, ovistikuttelut jne....isäntä eilen sitten ilmoitti ettei hän halua kolmatta, joten hirveä riita oli eilen ja mä paruin silmät punaisina....niin pahalta tuntui ja tuntuu edelleen. Selitykseksi mies sanoi, että lasten kanssa on jo niin paljon hempompaa ja kohta ne voi jättää kotiinkin, että päästäisiinkahdestaan lenkille, syömään jne kahdestaan....tottahan noi pistää paikkansa, mutta mulla on todella vaikeeta nyt sulattaa etten tosiaan saa yhtään vauvaa enää....no, nyt poistun täältä palstalta varmaan lopullisesti....plussaonnea kaikilla ja varmasti tulen ehkä käymään ketä plussailee.

Unelma08

Vierailija
42/53 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans odotellaan ja jänskäillään. Kaks negaa tehty, mutta eipä mulla oo koskaan heti näkynykkään. 33 päivä menossa eikä kk:sta oo tietookaan. Lämmönnousua on ollut, alavatsassa pientä vihlontaa seisoonnoustessa jne. Voi olla että on kuvitteellisia oireita. Kolmas olis todella tervetullut. Niin...ja terve vaan kaikille...olen uusi keskustelija ja yritän käydä aina silloin tällöin täällä. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuivuttuaan siinä tosiaan näkyy vaan viivan paikka. Voi himskatin himskatti...:/ No, ei toivo ole vielä menetetty. Mutta kun vaan ei jaksaisi odottaa viikonloppuun.

unelma08: Voi ei :( Tosi ikävä juttu. Jospa miehen mieli muuttu jos annat vähän ajan kulua? Pidätte vähän taukoa? Tuntuu varmasti pahalta. En nyt oikein muuta osaa sanoa. Tsemppiä ja jaksamista!

Vierailija
44/53 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ihan liian aikaisin testailin. Tätä se on ...

Vierailija
45/53 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kun olis jo pitäny alkaa sunnuntaina, mutta kahdesta edellisestä on näkyny vasta viikonpäästä siitä ku olis pitäny alkaa. Katsotaan sit viikonloppuna uudestaan ja toivotaan parasta. =)

Vierailija
46/53 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli aivan onnen kukkuloilla, ei toki sen takia että olisi jotain positiivisia uutisia vauvarintamalla, mutta ulkona on tänään aivan ihana sää pitkästä aikaa. Aurinko paistaa ainakin täällä Satakunnassa täydellä terällä ja lämpöäkin riittää mukavasti. Viimeiset neljä päivää on ollut niin synkkiä ja taivas rieponut vettä siihen malliin, että itselläkin mieliala ollut ihan maissa.Nyt kuitenkin toisin.....

Oikeastaan pitäisi kyllä olla nyt ulkona touhuilemassa, mutta oli ihan pakko tulla katsomaan uudemmat kuulumiset. Ihanan ahkeralla tuulella ihmiset olivatkin kirjoittamisen suhteen eilen olleet. Nyt loppuviikolla tuntuu olevan monella kriittiset päivät. Jännittyneinä ja peukut pystyssä odotellaan teidän kuulumisia.Itsellä kierto vasta aluillaan ja odotellaan ovista.

Tilasin viime viikolla lisää tikkuja ja vaikka nyt vasta mennäänkin kp 7, niin olen jo tikuttelun aloittanut ihan varmuuden vuoksi, kun viime kierrossa aloitin ilmeisesti liian my öhään.Nopea oli muuten Mamaksin toimitus, kun tilauksesta seuraavana päivänä oli paketti jo postissa, siitä plussaa firmalle.

En muuten ole miehelle noista härveleistä tai tikuttelusta kertonut ja oli ihan kauhuissaan kun huomasi että olin googlettanut tietskalla sanan ovulaatiotestejä. Rassukalla ei ollut mitään tietoa, että mitä ne oikein ovat.....mitähän mahtaa ajatella???..... Vauvakuumetta potee ihan samalla lailla kun minäkin, mutta en ole silti viitsinyt kauheasti näillä jutuilla stressata, eiköhän se riitä että meikäläinen stressaa.Esikon kanssa kun ei ollut ongelmia tällä rintamalla, vaan silloin mentiin tyylillä että tulee jos on tullakseen.

Olin tänään anopin liikkeessä hakemassa tutun vauvalle lahjaa ja samalla tuli hieman hypisteltyä ihania vauvanvaatteita ja tietysti toivottua että voi kun kohta voisi itsellekin ostaa tuollaisia.Vaatteista ei kyllä meillä ole pulaa, kun ollaan serkuksilta ja tuttavilta saatu paljon käytettynä, mutta kuinka ihanaa olisikaan ostaa kaikkia ihania uusia vauvanvaatteita. Täytyi kyllä hieman hillitä haluja, ettei ihan vallan anopille paljastunut, vaikka eipä meillä kyllä olla kauheasti salailtu sitä asiaa, että toinen lapsi olisi toiveissa.Mutta nyt saa löpinät loppua tähän tällä kertaa, koska nyt on ihan pakko lähteä pihalle ulkoilemaan ja nauttimaan auringonpaisteesta.

Unelmalle pahoittelut ja rutistukset, toivottavasti se miehen mieli siitä ajan kuluessa muuttuu.

Salsa-42 kp7/26-31 yk 13

Vierailija
47/53 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos teille, jotka toivotitte mulle jaksamista ja pientä toivoakin vielä.....no, katsotaan nyt jos isännän mieli muuttuu, mutta nyt mennään näillä eväillä eteenpäin.

Unelma08

Vierailija
48/53 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti tulla päivällä toivottamaan Korallille onnea tutkimuksiin, mutten sitten töistä millään ehtinyt! Miten meni ensimmäinen käynti??

Minulla on oviksen jälkeen kivistänyt ja jomottanut vasenta alavatsaa joka päivä. Välillä ihan luulen jo kuvittelevani asian. Vasemmalta puolelta näkyi siis ultrassa aikaisemmin, että on munis irtoamassa. Muutaman päivän on myös ollut jo rinnat kipeät. Minulla on joka kuukausi keskenmenon jälkeen tullut todella vahvat " raskausoireet" kuukautisten lähestyessä, joten en ota tosissani näytä taaskaan ennen kuin oikeasti näen raskaustestissä kaksi viivaa.

Ja suuret onnittelut Pupulle!!! :)

Rizza kp 30/38-47, yk 17

Vierailija
49/53 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei sitten tärpännyt nytkään ja haaveet siirtyvät taas! On tää kuukausi toisensa jälkeen aina rankkaa..

Tsemppiä muille!

Cisse :(

Vierailija
50/53 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kuuluu UudentuvanJussille ja muillekin?

Itse testasin taas tänään aamulla kp36/29.

En tiedä kuvittelenko vaan vai onko tossa testissä oikeasti haamu?! Mieskin katsoi testiä moneen kertaan ja oli näkevinään saman kuin minä. Sanoi kyllä et taidetaan vaan toivoa liikaa. Valoa vasten kun katsoo niin näkyy paremmin, niin kait ei sais kyllä katsoa.

Testinä on One Step 10mlU/25mlU mitäs toi tarkoittaa kun siinä on molemmat luvut 10 ja 25?

Nyt tää vasta piinaavaksi muuttuikin kun aikaisemmat testit on ollu niin negoja kuin olla vaan voi. Onkohan tulos luotettavampi huomenna aamulla vai pitäiskö yrittää jaksaa odottaa kaksi päivää? Plääh...

Kohta sekoava valaskalanen

Vierailija
51/53 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevassa ohjepaperissa lukee molemmat 10 ja 25mlU mutta sitten siinä testin foliopakkauksessa on pelkästään 25mlU.

Vierailija
52/53 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että yrititte esikoista 2 vuotta. Kävittekö jossain tutkimuksissa, että kaikki on ok? Voin vaan kuvitella kuinka kauheaa tuollainen odottaminen ja pettyminen on. Itsellä alkoi nyt yk 9 ja nyt jo välillä vaivun täydelliseen epätoivoon, että me emme ikinä tule saamaan vauvaa. Yritän tyynnytellä itseäni että on aivan normaalia yrittää vuosikin, mutta silti masentaa...

Kyllä tuo sun testitulos taisi olla viivanpaikka. Mulla sama kokemus kuukausi sitten. Nähtiin miehen kanssa molemmat muka viiva kun katsoi oikeassa kulmassa ja oikeassa valossa.

-Annique, kp 3/26-29, yk9-

Vierailija
53/53 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä sinä aikana laskenut päiviä eikä mitenkään yritetty ajottaa petipuuhia. Juuri kun olin miehelle puhunut että pitäis varmaan mennä tutkimuksiin niin sitten plussasin.

Tällä hetkellä ei auta kuin odottaa ja taas testata jos ei tätiä näy...

Tsemppiä yrittämiseen!