Auttakaa joku Auttakaa!! tärisen.
Mieheni soitti juuri. Äitini oli soittanut hänelle ja pyytänyt kertomaan, että isäni on saanut yöllä aivoinfarktin. Tärisen, en pysty itkemään. Pelottaa. Olen 26-vuotias ja isäni vasta viisikymmentä. Asun toisella puolella Suomea ja tuossa helvetin kännykässä on vielä sellainen virus etten pysty soittamaan tai tekstaamaan sillä. Lapset onneksi vielä nukkuu. Mitä teen. Pliis älkää huutako provoa.
Kommentit (25)
Minun appeni sai sellaisen ja sen jälkeen hänen alzheimer on pahentunut ihan järkyttävällä voimakkuudella.
Voimahali ap:lle!
Isäsi on vielä suht. nuori ja toivottavasti saa vielä ikävuosia monta lisää.
Myöskin kaverini äiti sai aivoinfarktin vuosia sitten ja kyllä hän elää ihan normaalia elämää vielä toistaiseksi ainakin.
Se voi uusia, siksi pitäisi olla joku koko ajan seuraksi.
halvempaa kuin hotellissa yöpyminen ja lasten kanssa helpompi liikkua. Katso kyseisen sairaalan nettisivuilta tarkempaa tietoa. Laskunmaksun saattaa voida suorittaa myös myöhemminkin jos rahallisesti tiukkaa.
Tsemppiä Ap:lle ja perheelle sekä varsinkin isällesi!
mutta itselleni ei tulisi vastaavassa tilanteessa mieleen tulla aihe vapaa -palstalle kyselemään ohjeita.
Olen niiiiiin helpottunut. Äitini ja ilmeisesti myös hoitava lääkäri erehtyivät. Isälläni ei ollut infarktia. Oireet olivat kyllä kovin samanlaiset. Isän pää kuvattiin ja aivoista löytyi kysta. Kysta aiheuttaa epileptisiä kohtauksia. Nyt isä on aivan entisensä. Aivn uskomatonta. Kohtaukset voivat uusia ja kysta leikataan mahdollisimman pian. Eihän tämäkään mikään pikkujuttu ole, mutta onhan tämä kuitenkin aivan mahtava uutinen!!
Olen niin helpottunut, että on ihan turta ja tyhjä olo. Koko kroppa on ihan maitohapoilla. Kiitos myötätunnosta ja käytännön vinkeistä.
ap