Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pärjää parhaiten BB:ssä Riitan kanssa? mitä veikkaatte?

Vierailija
28.10.2007 |

Minä veikkaan että sosiaaliset taitonsa parhaiten näyttää Kadi ja Fabe.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt varmaan suhtautuvat kivasti koska Riitan kanssa tuskin on kilpailuasemaa...

Vierailija
2/12 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa vaan, parin päivän päästä ne jutella turisee kuin äiti ja poika keskenään sohvalla :) Jaa muutenkin uskon että Riitasta tulee sellanen äidillinen, kaivattu kainalo!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kattokaa vaan, parin päivän päästä ne jutella turisee kuin äiti ja poika keskenään sohvalla :) Jaa muutenkin uskon että Riitasta tulee sellanen äidillinen, kaivattu kainalo!!

Tuolla BB-palstalla joku Riitan tuttu just kertoo miten pervo ja seko se Riitta on =D Äitihahmo tosiaan...

Vierailija
4/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fabe ei kyllä pärjää lainkaan. 24/7 päällä ja Fabe on ihan pihalla Riitasta. Saas nähdä miten on vaikka viikon päästä.

Vierailija
5/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppynen teini oli faben mielipide riitasta!

Vierailija
6/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää päin naamaa inhonsa ja antaa tulla täydeltä laidalta myös selän takana. Noin ne kulissit rapisee alas.

Muutenkin ärsyttänyt Farbodin " älykäs" pelaaminen ja mukahassut esiintymiset kameralle kun on yksinään.

Vierailija
7/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näyttää päin naamaa inhonsa ja antaa tulla täydeltä laidalta myös selän takana. Noin ne kulissit rapisee alas.

Muutenkin ärsyttänyt Farbodin " älykäs" pelaaminen ja mukahassut esiintymiset kameralle kun on yksinään.

Ohhoh!Laski faben pisteet entisestään!Samaa mieltä fabesta sun kanssa,niin läpinäkyvää mielistelyä että yäkk

Vierailija
8/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä että Riitta tuli taloon niin paljastuu kansalle minkälainen mies toi Fabe on.

Vierailija
9/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt tippua eilen.

Vierailija
10/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faben kommentit näyttelemisestä ja " onko tuo oikeesti tommoinen, luulin itse olevani outo" kertovat että rehtiä ja reipasta etelä-karjalaista henkeä on kaivattu, taitaa olla tuntematonta pääkaupunkiseudulla... ;)

Vierailija
11/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten pärjää varmaan Sauli.

Vierailija
12/12 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen, että blondikaksoset tulee riitan kanssa parhaiten toimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme