Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te rillaatte yleensä? Itsellä melkein aina itse marinoituja kanafileitä jotka kääritty pekoniin ja sitten grillimakkara

Vierailija
06.06.2026 |

Asun yksin niin ei jaksa sen enempää sykkiä. Kylkeen varhaiperunat, silliä ja voita.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten hyvää grillimakkaraa. Myöskin sitten juuri jotain fileitä. Uudet perunat ja silli ja salaattia oheen ja usein myös muurinpohjalettuja. Nam!

Vierailija
2/14 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla grilli terassilla mutta tunnustan, enhän mä edes grillaa... M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atria käristeet on grillin kunkku! Ainoa oikea grillimakkara 👍

Vierailija
4/14 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nams😋

Vierailija
5/14 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuis mullekin.

Vierailija
6/14 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtyä seitanmakkaraa, MUU pippuripihvejä, grillijuustoja, kasvisvartaita (herkkusieni, kesäkurpitsa, paprika, kirsikkatomaatti) grillikastikkeella valeltuna.

Vierailija
7/14 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rillaa mitään Pärjään hyvin illan rillaamista.En omista rilliä edes.

Vierailija
8/14 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tehtyä seitanmakkaraa, MUU pippuripihvejä, grillijuustoja, kasvisvartaita (herkkusieni, kesäkurpitsa, paprika, kirsikkatomaatti) grillikastikkeella valeltuna.

Kuulostaa Ällöttävältä!

Vierailija
9/14 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisia kanoja ja kokonaisia lohia. Minulla on kaksi kultaistanoutajaa niin vähempi ei mitenkään riittäisi. Koirien kanssa minulla vähän periaatteita mutta sellainen on että kesällä saavat syödä grilliruokaa vaikka joka päivä. Ovat koko päivän muutenkin uimasillaan kun asumme järven rannalla niin energiankulutus valtavaa, juoksevat aamusta iltaan laiturin päähän, hyppäävät uimaan ja uivat rantaan ja juoksevat laiturin päähän... Neljä ja kuusivuotiaat, kuin verkonmerkit sitten välillä kelluvat vedessä vain pää aalloissa pompotellen

n38, erittäin hoikka, välipalatonkin koiriensa tarkan kuulon vuoksi, juuri porkkanaa tosin syövä koska se ei kavereilleni kelpaa (vaikka sitä kyllä katsovat nytkin)

Vierailija
10/14 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillimakkaraa. Koskaan ei ole kiinnostanut muun grillaaminen.

Vierailija
11/14 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraa, pihviä (me ostetaan vaan Kivikylää mitä grillilihoihin tulee), kanaa, pekoniin käärittyjä nakkeja.

Kasvisvartaat (esim. kesäkurpitsa, paprika, sipuli, munakoiso, minitomaatti, halloumi ja itsetehty marinadi tai kaupan bbq-soosilla valelu), pekoniin käärityt koskenlaskijalla täytetyt herkkusienet, perunanyytit, sipulinyytit, maissi renkaiksi pilkottuna ja voilla voideltuina.

Jälkkäriksi voidaan grillailla persikoita, suklaatäytteisiä banaaneja, ananasta.

Eikä todellakaan kaikkea aina mutta noita tulee grillailtua vaihtelevasti fiiliksen ja käytettävissä olevan ajan mukaan.

Vierailija
12/14 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi grilli niin haluaisin kokeilla täytettyjä paprikoita, nuo on hyviä. Maissi on hyvä lisuke kesägrillissä ja vaikka tuore ananas. Kyllä peruspossunkyljys toimii myös aina.

Vierailija
13/14 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole grilliä. Paistinpannulla kannen alla saa makkarasta liki saman makuista kuin grillissä, kunhan paahtaa menemään kunnolla. Pihvit tuppaa kuivumaan, mutta kun ei sitä grilliäkään ole, niin sitten uunissa, kunnes on edes grillatun sorttista. Grillimakkara on chiliä, liha sitä, mihin on varaa, joko kanaa tai jotain possua.

Vierailija
14/14 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tofua "rillaan", ja muita kasvisperäisiä tuotteita.