Kuka tällä palstalla huijaa ketä?
Melkein kaikki palstalla kävijät ovat langanlaihoja, tienaavat vähintään 4000 euroa kuukaudessa, ovat akateemisesti koulutettuja, hallitsevat lastenkasvatuksen keskimääräistä paremmin, heillä on kaunis koti aina siistinä ja seksiä harrastetaan vähintään joka toinen ilta.
Vastaileeko kyselyyn vain se joukko, joka haluaa asialla päteä vai mistä tällainen vääristymä johtuu? Omaan ystäväpiiriini, sukulaisiini tai naapurustooni ei kuulu yhtään tällaista " täydellistä" ihmistä. Eniten minua aina hämmästyttää tuloista keskustelu. Tuntuu, että palsta on pullollaan ERITTÄIN hyvin toimeen tulevaa väkeä. Eikö teillä kauniit ja rikkaat ihmiset tosiaan ole parempaa tekemistä kuin roikkua Vauva-lehden keskustelupalstalla???
Kommentit (7)
Mutta itse kysymykseesi, eiköhän näihin kyselyihin innokkaimmin vastaa ne kenellä on asiat niin " hyvin" että ne haluaa innokkaasti kertoa. Kysypä vaikka että minkä ikäisenä lapsesi alkoi käydä potalla niin huomaat että vastaajien lapset ovat keskimäärin tosi aikaisessa, en minä ainakaan juurikaan viitsi noihin vastailla kun mun lapsi oppi kuivaksi vasta 2v9kk iässä.
Olen köyhä opiskeleva, osa-aikatöillä toimeentuleva yh-äiti. Seksiä en ole harrastanut vuosikausiin, vyötäröllä on ylimääräistä, vaikka autoa ei olekaan ja kävellään paljon. En ole akateeminenkaan, vaan AMK:ssa opiskelen.
niin tänne oli yhtäkkiä ilmestynyt kasapäin huonosti palkattuja ihmisiä joiden mielestä sairaanhoitajilla on hyvä palkka tai jopa, että hoitsuille maksetaan liikaa. Hih....
Tuskin kukaan kimpaantuu sh-paalkoista, jos tienaavat 4000 euroa nettona kuussa.
niillä, joilla on akateeminen mies niin naisen ei tarvitse käydä töissä. Jotenkin noloa minun mielestä. En kehtaisi siipeillä miehen rahoilla.
Eihän siinä ole edes mitään vitsikästä että jollakulla on mukavat lapset, hyvä ammatti ja nätti naama. Luulisi että ne todelliset huijarihäiriköt olisivat pikemminkin sellaisia jotka keksivät uskomattoman hurjia tarinoita ja sitten naureskelevat kun ne otetaan todesta.
Vierailija:
niin tänne oli yhtäkkiä ilmestynyt kasapäin huonosti palkattuja ihmisiä joiden mielestä sairaanhoitajilla on hyvä palkka tai jopa, että hoitsuille maksetaan liikaa. Hih....
Tuskin kukaan kimpaantuu sh-paalkoista, jos tienaavat 4000 euroa nettona kuussa.
Jos ketjun aihe liittyy hyvännäköisyyteen, jätän vastaamatta kun en koe olevani erityisen hyvännäköinen. Jos liittyy työelämässä pätemiseen, voin vastatakin, sillä siitä tiedän enemmän.
Eikä täällä nyt tuntikausia roikuta, kyllä menestyvilläkin ihmisillä on joskus sunnuntai-iltapäivisin halua olla ihan vain aivot narikassa.