Voiko migreeniä olla jo alle kouluikäisellä
Kommentit (17)
Ehei
Migreeni oli viime vuosisadan muotisairaus, eikä sitä enää podeta. Oikeastihan se oli vain päänsärkyä jota on kaikilla aika ajoin. Lapsilla nyt on aina kaikenlaista vaivaa. Nykyään on uudet sairaudet
Kyllä voi. Eskarissa todettiin meidän tenavalla.
Kyllä voi. Lapsellani ensimmäiset migreenikohtaukset tulivat alle kouluikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ehei
Migreeni oli viime vuosisadan muotisairaus, eikä sitä enää podeta. Oikeastihan se oli vain päänsärkyä jota on kaikilla aika ajoin. Lapsilla nyt on aina kaikenlaista vaivaa. Nykyään on uudet sairaudet
Kiva kun tulit kertomaan kaikille, että et tiedä migreenistä yhtään mitään.
Omalla lapsella oli luultavasti ekat migreenikohtaukset 2-vuotiaana.
Aura-olut tuottaa aurallisen migreenin, jos juo koko 24 purkin sikspäkin
Mulla todettiin 4 vuotiaana.
Ja helpotti sit noin 50v.
Ei voi, se tarttuu vasta koulun pulpetista.
Minulla alkoi migreeni 5-vuotiaana. En muista oliko silloin vielä aurallista.
Migreeni johtuu "sen" puutteesta.
Reippailu ulkona, hiihto ja lenkkeily sekä oikea ruokavalio ja terveet elämäntavat parantavat kaikki päänkivistykset eli migreenit. Ja pitävät ne poissa kaikenikäisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ehei
Haista huilu!7
Vierailija kirjoitti:
Reippailu ulkona, hiihto ja lenkkeily sekä oikea ruokavalio ja terveet elämäntavat parantavat kaikki päänkivistykset eli migreenit. Ja pitävät ne poissa kaikenikäisiltä.
Toinen tollikka!
Voi - kummallakin pojistani - alkoi parin vanhana ja kouluikään mennessä väheni - toisella oli pitkä yli kolmenkymmenen vuoden tauko. Nyt epäilty sairauskohtauksen syyksi.
Voi olla jos on äitiltä oppinut miten luistetaan hommista.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla jos on äitiltä oppinut miten luistetaan hommista.
Sinä et ole oppinut suomen kieltä isältä, äidiltä tai edes opettajaltasi. Suvussamme migreeniä on myös miehillä. Laiskoja ei juuri suvusta löydy minua lukuun ottamatta, lasten ollessa pieniä tein kahta työtä lasten hoidon lisäksi,
Mun lapsella todettiin migreeni tokaluokalla, joten miksi ei voisi olla pienemmälläkin lapsella.