Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaatuuko kaikki...

Vierailija
27.10.2007 |

Voiko koko monen vuoden parisuhde tosiaan kaatua huonoon seksi elämään..? On 2 yhteistä lasta, työt ja koulut, väsymys, halut hukassa. Melkein joka harvainen kerta tuntuu pakko pullalta. Minussa se vika taitaa kokonaan olla mutta ei asiaa auta miehen painostuskaan! Kuuluu valistusta että kun ei koskaan saa... Ahdistaa!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä häviää kaikki hellät tunteet jos ei pillua saa ja piste.

Jos ei seksi kiinnosta, niin asialle täytyy tehdä jotain tai sitten käy huonosti pidemmän päälle. Aikaa löytyy, jos sitä oikeasti haluaa järjestää. Ja usko pois, kun seksi toimii niin kaikki toimii ja päinvastoin.

Tästä on poikien kanssa puhuttu ja kaikilla on sama meininki. Viikoittain, mielellään usean kerran, pitäisi saada. Olen koulutettu, ok-tuloinen, ihan tavallinen 30-v. mies.

Vierailija
2/56 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos ei seksi kiinnosta, niin asialle täytyy tehdä jotain tai sitten käy huonosti pidemmän päälle. Aikaa löytyy, jos sitä oikeasti haluaa järjestää. Ja usko pois, kun seksi toimii niin kaikki toimii ja päinvastoin.

Tästä on poikien kanssa puhuttu ja kaikilla on sama meininki. Viikoittain, mielellään usean kerran, pitäisi saada. Olen koulutettu, ok-tuloinen, ihan tavallinen 30-v. mies.

En ymmärrä tollaisia naisia, minulla ainakin on normaalit (?) halut, vähintään pari kertaa viikossa on sopiva, tosin enemmänkin kyllä saisi olla. Nyt ei ole vakimiestä niin puutteessa joutuu elämään mutta annaskattoo, yksi on kiikarissa;) t. n

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itsekään kovin kauan jaksaisi pihtaavaa miestä.

n23

Vierailija:

Vierailija
4/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppausta tästä suunnasta. Tälläisia osuvia ja mietittyjä huomioita parisuhteesta ois mukava lukea vastedeskin. Kiinnostavaa eriyisesti lukea miehen näkökulmasta kirjoitettua tekstiä.

Ensimmäisenä loppuu seksi, sitten loppuu hellät tunteet sen jälkeen mennäänkin jo pakkasen puolella. Sitten, ennemmin tai myöhemmin, parisuhde jäätyy ja naksastaa lopulta poikki.

Mies yksinkertaisesti kyllästyy nöyryyttävään tilanteeseen ja naisen krooniseen haluttomuuteen. Itse olen tällä hetkellä " loppuu hellät tunteet" -vaiheessa ja vaimo ihmettelee, että miksei saa huomioita ja kosketuksia. Olen täysin kyllästynyt naisen kylmään haluttomuuteen ja seksin laiminlyöntiin. Kärjistettynä: ei seksiä, ei myöskään hellyyttä.

Jos seksi toimii, kaikki toimii ja arki rullaa.

Naiset eivät vaikuta tajuavan kuinka helppoa parisuhteen hoitaminen on. Mies kokee että häntä rakastetaan ja että hänestä välitetään jos hän saa seksiä. Seksiä silloin tällöin, mieluusti säännöllisesti, sillä miehen pidettyä helposti ja vähällä vaivalla tyytyväisenä ja huomaavaisena.

Samalla hyötyy koko perhe, yleisen hyvän ja rakkauden määrä sen kun kasvaa. On aivan turhaa vedota vuosikausia väsymykseen ja ajanpuutteeseen. Seksiin kulutettu aika on minimaalista ja vaatii erittäin vähän vaivaa. Mutta ei tunnu menevän viesti perille.

Kertokaapa naiset miksi?

Lapsen tulon jälkeen naiset ovat usein tyydytettyjä. Kun he ovat lisääntyneet ja tehtävä on täytetty, kiinnostus seksiin, ja toisinaan myös miehiin, lopahtaa. Seksiä ei enää tarvita. Tällä tavoin se on ymmärrettävää, samalla epäilys miehen sopivuudesta yksiavioiseksi tulee ajankohtaiseksi.

M32

Vierailija:

Vierailija
5/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi kuuluu parisuhteeseen.

Vierailija
6/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo pakkasen puolella vaiheessa. Nyt vaimo sitten koettaa mankua jotta anna pusu. Kun annan pusun ja himot käy täysillä, niin tulee palautetta jotta koko ajanko " se" on mielessä kun seisotat, eikö voi pusutella ihan hellyyden nimessä. Ja itseä panettaa kuin pikkuoravaa eikä malta olla virittelemättä jo lasten päivähoitajienkin kanssa kuvioita vain jotta saisi panna paineet pois. Sitten voisi hellitellä.. ja panna lisää, hellitellenkin.

M40

Vierailija
7/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan jo näitä merkkejä omassa suhteessanikin.

Jo viidessä vuodessa seksissä on tapahtunut merkittävä muutos. Alku-ajan monta kertaa viikossa on jo vähentynyt pariin kertaa kuussa.

Onkohan aika jättää uppoava laiva jo tässävaiheessa?

Vierailija
8/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille siis seksi ensin ja sitten vasta hellyys, kun nainen kaipaa ensin hellyyttä ja sitten vasta seksiä.

Vierailija
9/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemasi " eikö voi pusutella ihan hellyyden nimessä" -tapaus on klassikko ja tässä vaiheessa hälytyskellojen pitää soida. Eipä voi nainen tympeämmin lausua puutteessa elävälle miehelle. Pusuttelu on ärsyttävää puutteessa kärvistelevälle, itse olen mieluummin selibaatissa kuin pusuttelen.

M32

Vierailija:

Itse olen jo pakkasen puolella vaiheessa. Nyt vaimo sitten koettaa mankua jotta anna pusu. Kun annan pusun ja himot käy täysillä, niin tulee palautetta jotta koko ajanko " se" on mielessä kun seisotat, eikö voi pusutella ihan hellyyden nimessä. Ja itseä panettaa kuin pikkuoravaa eikä malta olla virittelemättä jo lasten päivähoitajienkin kanssa kuvioita vain jotta saisi panna paineet pois. Sitten voisi hellitellä.. ja panna lisää, hellitellenkin.

M40

Vierailija
10/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun näin: miehille seksi sisältää halun, hellyyden, arvostamisen ja välittämisen samassa paketissa. Hellyys ulottuu seksin jälkeen usein pitkälle arkeen joka aktualisoituu välittämisenä, kosketuksina, huomaavaisuutena ja jopa pusuina (!) jne.

Nainen kaipaa hellyyttä, sitten mahdollisesti seksiä. Mutta ilmeisesti seksi ei sisällä hellyyttä.

M32

Vierailija:

Miehille siis seksi ensin ja sitten vasta hellyys, kun nainen kaipaa ensin hellyyttä ja sitten vasta seksiä.

Vierailija
11/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hellyyttä voi olla myös ilman seksiä (ja se on monen naisen mielestä myös suotavaa).

Vierailija
12/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun nuo kuviot ihan toistenpäin. Kärvistyn intohimottomassa suhteessani.

n30, hoikka, sporttinen ja naisellinen.

Vierailija
13/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei naiselle, ainakaan tavallisesti, kuitenkaan voi olla ilman hellyyttä tai halua.

Hellyys ei ole mieheltä pois suljettu, nainen saa sitä enemmän jos suhteessa on seksiä.

M32

Vierailija:

mutta hellyyttä voi olla myös ilman seksiä (ja se on monen naisen mielestä myös suotavaa).

Vierailija
14/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä 13 suotta ärsyynny, kyllä yleistyksessä valitettavasti vain se totuus piilee. Sinulla on toki käynyt aivan poikkeuksellisen huonosti; eli olet nainen, joka kärvistelee puutteessa. Tosin tällä palstalla et toki ole mikään " yksi miljoonasta" -poikkeus, kun palstan lukijoista min. 90% on naisia, mutta yleisesti olet.

Alkuperäinen ja muutama muu ovat kiteyttäneet asian hyvin. Olisin itse voinut kirjoittaa nuo tekstit...

" Ulkoisesti" kaikki loistavasti, mutta seksielämä...noh, määrältään liian vähäistä. Omituisinta asiassa on, että kun seksiä harrastetaan, niin vaimokin sanoo/näyttää kovasti nauttivansa, mutta silti kerrat rajoittuvat max. 1-2:een kk:ssa. Eli periaatteessa mikään ei ole vikana vaimon mukaan, mutta silti tämä on tilanne.

Varmaan suurin osa miehistä turvautuu välillä " omaan apuun" , mutta alkaa se pidemmän päälle tympäisemään, mikäli se on pääasiallinen seksin harrastusmuoto ja keskittyy vain ja ainoastaan paineiden purkamiseen.

Enpä ole itse vieraissa käyntiä ajatellut toteuttaa(vaikka mieli tekisi!), uskollinen kun olen luonteeltani. Mutta en kyllä ihmettele, että niin moni mies tyydyttää seksinnälkänsä sitten jossain muualla, jos se ei kotona onnistu.

Vierailija
15/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Seksiä ei naiselle, ainakaan tavallisesti, kuitenkaan voi olla ilman hellyyttä tai halua.

Onnistuuko se mieheltä ilman halua?

Vierailija
16/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin hellyyden puutteeseen kun seksin... seksiä voisin harrastaa vaikka joka päivä vaan olis niin ihana kun mies edes joskus halais, suutelis ja sanois että rakastaa minua.. vaan EI sitä ihmettä ei taida tapahtua.

Vierailija
17/56 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kaatua ja todennäköisesti kaatuukin.

Jos löydät kyseiseen tilanteeseen toimivan ratkaisun, niin kerroppa sitten meille muillekin.

Mies37

Vierailija:

Voiko koko monen vuoden parisuhde tosiaan kaatua huonoon seksi elämään..? On 2 yhteistä lasta, työt ja koulut, väsymys, halut hukassa. Melkein joka harvainen kerta tuntuu pakko pullalta. Minussa se vika taitaa kokonaan olla mutta ei asiaa auta miehen painostuskaan! Kuuluu valistusta että kun ei koskaan saa... Ahdistaa!

Vierailija
18/56 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähdin oikein ja tajusin vain keskittyneeni äitiyteen ja unohtaneeni olevani vaimo. Minulla ainakin pääosa halusta ja kiihottumisesta tapahtuu korvien välissä ja jos mielessä on vain vauva, niin ei sinne paljon muuta mahdu. Totesin kuitenkin haluavani pitää mieheni ja olihan minulla muistissa meidän loistava seksielämä ennen synnytystä. Sitten ihan vain yksinkertaisesti päätin haluta ja harrastaa seksiä miehein kanssa mahdollisimman usein. Heti alkuun se tuntui oudolta ja tein aloitteita vaikkei mieli olisi ' oikeasti' tehnytkään ja vaikka olin väsynytkin. Nautin kuitenkin seksistä kunhan sinne saakka päästiin. Parin viikon jälkeen huomasin, että seksi sujui kuin itsestään ja aika iso osa entisestä villiydestä ja spontaanisuudesta oli palannut takaisin. En väitä että olisimme palanneet siihen mitä meillä oli joskus suhteemme alkuaikoina (5-6 kertaa päivässä ei ollut mikään harvinaisuus), mutta seksiä on kuitenkin lähes joka päivä ja joskus parikin kertaa. Harvemmin se myöskään on pimeässä makkarissa peiton alla lähetyssaarnaaaja-asennossa seksiä, mutta sitäkin joskus ihan vaihtelun vuoksi. Ainakin minun kohdallani kyse oli siitä, että päätin haluta, päätin siirtää osan lapselleni antamastani energiasta miehelleni ja päätin tehdä seksistä taas tärkeän osan elämääni. Loppu sujui kuin itsestään...

Vierailija:

Voi kaatua ja todennäköisesti kaatuukin.

Jos löydät kyseiseen tilanteeseen toimivan ratkaisun, niin kerroppa sitten meille muillekin.

Mies37

Vierailija:

Vierailija
19/56 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin iiiiison pullon vaimolle. Tunnistan tilanteen meillä samaksi jonka Sinä tunnistit teillä, ajoissa.

M40

Vierailija
20/56 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ymmärtänyt asia ytimen. Itselläni on sellainen parisuhde, joka alun alkaenkin on alkanut seksistä, piti olla yhden yön juttu, mutta jysähtikin sitten kertaheitolla ;o)

Meillä on koko 14 vuotisen yhdessäolomme ajan suhteen kantavin voima ollut seksi. Silloinkin kun on ollut riitaa tai muuta ongelmaa, on ollut seksiä.

Kun lapset olivat pieniä ja kumpikin pyöritti samaan aikaan omaa yritystä, oli isot remontit päällä ja minäkin muutaman kuukauden ikäisen ja kaksivuotiaan kanssa tein 14 tuntista työpäivää, imetin ja näimme toisiamme vain öisin. Ja tämä on siis totta, ettei kenenkään tarvi puuttua että provoan. Yritykseni pyöri siis kotona ja lapset siinä mukana. Silloin otti koville. Suhde oli varmasti ohuen ohuen siiman varassa kun olemme jälkeenpäin asioista puhuneet. Ero olisi tullut takuuvarmasti, ellemme olisi järjestäneet aikaa seksiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme