^^^^^^***HEINÄKUISTEN pe***^^^^^^
Hei heinäkuisille!
En löytänyt turinoita vielä tälle päivälle, joten ajattelin panna pinon pystyy -paljonko meitä löytyy jo?
Kommentit (6)
Tenttiinlukuprojekti päällä, mutta ajatukset jostain kumman syystä ihan muualla. :-O Kai se on vaan pakolla väännettävä...
Hauskaa loppuviikkoa :)
Tänään tein testin ja plussaahan se näytti =) Meidän perheeseen kuuluu jo tyttö-02 ja poika-04 ja toivottavasti uusi pienokainen vuosimallia-08, jos kaikki menee onnelllisesti loppuun saakka. Itse olen vasta kohta 25-vuotias ja mieheni 28. Aina olen halunnut monta lasta ja tänä kesänä vihdoin sain miehenkin innostumaan uudesta vauvasta.
Onnea kaikille odottajille ja tarrasukkia vauvoille matkaan, jotta jaksavat koko matkan.
Onnellinen Sirp@kka ja t-02 ja p-04 sekä masuasukki rv 4+1
kun en heti huomannut tätä aloitusta.
Testin tein torstaina ja silloin tuli haamumaisen haalea tulos. Tänään varmistelin sitten ja nyt oli ihan kunnon selkeä tulos. Raskaana siis ilmeiseti ollaan, vaikka olo on aika epätodellinen. Mitään raskausoireita ei ole ollut huimausta lukuunottamatta (sitä muuten mies arvasi, että olen raskaana vaikka ei testiä ollut vielä tehty).
Meillä on ennestään kaksi lasta: tyttö 07/01 ja poika 07/03.
Tulokkaan la 2.7
Hieno juttu Liina, että olet avannut pinon. Sinut muistankin tuolta kuumeilupuolelta.
Olen käynyt tällä puolella varovaisesti kurkkailemassa. Viime su kp 23 testasin haalean plussan ja olenkin muutaman testin vielä sen jälkeen kuluttanut ja varmistellut. Nyt näyttää laskurin mukaan olevan rv 4+0, mutta todellisuudessa taitaa olla jo pari päivää yli. Tai ei pitäisi kai sanoa `jo`, kun tosi alussa ollaan. Nyt olen sentään uskaltanut ääneen sanoa, että raskaana ollaan, alkuviikosta kun pelotti jos täti vaikka saapuukin.
Meille odotetaan siis neljättä pikkuista. La on 5.7 laskurin mukaan, mutta omien laskujen mukaan 3.7.
Oireita: Eipä juuri, ajoittain paineen tunnetta alavatsassa, vähän menkkamaista jomotusta. Väsymystä löytyy, mutta olen joka syksy väsynyt ja nukkunutkin aika huonosti viime aikoina, joten en sitä suoraan raskausoireiksi laittaisi. Alkuviikon paleli koko ajan ja meni vilunväreitä, nyt on jatkuva hiki.
Kun vaan nämä päivät ja viikot alkaisi kulumaan nopeasti. Varmaan joskus rv 7 tai 8 menen yksityiselle ultraan katsomaan onko mahassa elämää ja onko oikeassa paikassa. Aiemmissa raskauksissa en ole alkuraskauden ultrassa käynyt, mutta nyt on jotenkin niin hermostunut ja epävarma olo.
myös minulle LA 5.7. ja kolmas tulossa toivottavasti ja ultraan haluan minäkin...
Mulla siis tilanne se, että tein maanantaina plussa testin ja nyt siis mennään rv 4+3, joten pitkä huikonen on meillä vielä eessä päin. Pahaolo, palelee niin pe******sti, pissattaa ja VÄSYTTÄÄ -kyllä tämä taitaa olla nyt täyttä totta :)
Lisää plussia!!!!