Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!! Löysin perästäni kihomadon!!

Vierailija
25.10.2007 |

ÄLLÖÄ!!!! Siis järkyttävää!! Meillä ei edes ole lapsia! Mistä ihmeestä olen voinut saada matoja?

Saako Pyrviniä käyttää jos on raskaana???

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten arvaat olen lukenut kaiken mahdollisen aiheesta viimeisten kahdenkymmenen minuutin aikana.

Kiva kun olen lapsettomuushoidoissa ja nyt on juuri se aika ettei tiedä onko hoidon seurauksena raskaana. Pitää siis soittaa lapsettomuuslääkärille ja kertoa, että " Hei, voinko ottaa lääkettä kun mulla on matoja..?" Että on NOLOA!!!!!!!

Me ollaan ihan normaaleja, siistejä ihmisiä ja hygieniasta pidetään tarkasti huolta.

Vierailija
2/32 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä voi tulla mistä vaan, jos olet edes hipaissut lasta jolla niitä voisi olla, ja sitten vaikka pureksinut kynsiäsi.

Itsekin olen 2 kuuria syönyt joskus. harmittomia ovat, ilkeitä kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki peitteetkin ja tyynyt ja ties mitä... Mietin vaan että miten ihmeessä onnistuu tähän aikaan vuodesta!!!! Ei saa kyllä kuivaksi mitenkään meidän taloudessa.

Vierailija
4/32 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, että saako lääkekuurin syödä jos on raskaana?

Onneksi meiltä löytyy kuivausrumpu. Naapurit saa ylihuomenna ihmetellä siivousvimmaani!! Nehän pestään siis päivä lääkkeenoton jälkeen eikö vaan?

Ap

Vierailija
5/32 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietty petivaatteiden pesu, ovenkahvojen desinfiointi yms.

Kyllä niistä eroon pääsee.

Vierailija
6/32 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kysyä sairaalasta ohjeet ja mainita mahdollisesta raskaudesta

Vierailija
7/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi, että " tuletteko nukkumaan?" Kysyin, että ai ketkä te?? vastaus oli, että no sinä, vauva ja madot...

Huomenna apteekkiin, on tämä vaan niin inhottavaa. ei paljon tee seksiä mieli.

Vierailija
8/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
9/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pesin käsiä paljon, varoin visusti koskemasta peräaukkoon vaikka miten kutitti. Sitten kun mato oikein kutitteli " kaivoin" sen vessapaperilla ulos, tai sen puolikkaan mitä siitä jäi jäljelle. Nyt ei ole enää tuntunut pariin päivään kutinoita eikä mies eikä lapsikaan tunnu saaneen matoja. Tärkeintä on katkaista munien pääsy peräaukon suulta omaan suuhun ja takaisin suolistoon, jolloin kiertokulku jatkuu.

eihän sitä edes huomaa jostain vessapaperista, jos puolikkaan saa kiinni, ne on niin pieniä. Olikohan kihomato...?

Vierailija
10/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihomatoja niin niitä on luultavasti jo kaikilla. Suosittelen syömään sen kuurin!!! Mitä luultavammin olet saanut sen lapseltasi!

Äkkiä kuuri hommaan ennenkuin niitä matoja on tuhansia!

Googlaa kihomato!

Vierailija:

Pesin käsiä paljon, varoin visusti koskemasta peräaukkoon vaikka miten kutitti. Sitten kun mato oikein kutitteli " kaivoin" sen vessapaperilla ulos, tai sen puolikkaan mitä siitä jäi jäljelle. Nyt ei ole enää tuntunut pariin päivään kutinoita eikä mies eikä lapsikaan tunnu saaneen matoja. Tärkeintä on katkaista munien pääsy peräaukon suulta omaan suuhun ja takaisin suolistoon, jolloin kiertokulku jatkuu.

Vierailija
11/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit kuin hygieeninen niin voit saada matoja jo henkitysilman pölystä. Madot elää viikkoja huonepölyssä! Ne matojen munat menee vaikka sieraimiin ja sit sitä kautta " nielet" tai valuu vatsaan.

Me ollaan ihan normaaleja, siistejä ihmisiä ja hygieniasta pidetään tarkasti huolta.

[/quote]

Vierailija
12/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut kaiken mahdollisen kihomadoista ja sain sen tosiaan kiinni kun pyllistin vessassa ja katsoin takapuoltani. Katsoin, että siinä peräaukon suulla on joku vaalea. Se tarttui helposti sormeeni ja sain katsella sitä ihan rauhassa. Voin jopa terveyskirjaston antaman tiedon perusteella sanoa, että kyseessä oli koiras koska mittaa oli sukupuoleen nähden sopivasti.

AP

Vierailija
13/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
14/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kutisee peppua. No mä kurkkasin sen pehvaa. JA sieltä luikerteli heti yks mato ulos. Otin sen veskipaperilla ulos. kyllä ne saa vedettyy ulos jos haluaa sen tehdä.

ne madothan tulee munii sinne peräaukon suulle aamuyöstä tai illalla.. JA niistä munista erittyy jotai nestettä joka aiheuttaa kutinaa... ja se ku se mato jotenki pistää ne munat sinne pehvan suulle.. JA jos lapsi vaikka kynsii käsin pehvaa ja sit laittaa vaikka käden sun käteen, ovenripaan, pöytään, ihan mihin vaan ja toinen koskee samoihin paikkoihin niin saat varmasti tartunnan. Niitä munia kun ei silmä nää.. Ja yks mato voi tehä satoja munia..

Ajatuskin sadoista madoista mahassa oksettaa. vaikka vaarattomia ovatkin.

Ne saattaa muuten aiheuttaa vatsakipuja, laihtumista, ruokahaluttomuutta, kiukkua--->lapsi voi olla tosi kiukkunen, eikä oikee mitää syytä ole..

JA ne saattaa myös luikerrella emättimeen ja aiheuttaa pissatulehduksia!!! Varsinki tytöillä ja naisilla.

Vierailija
15/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jos löysit yhden madon niin olen 100% varma että sulla on niitä enemmänkin!! Onneksi olkoon!

Vierailija
16/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä vaan vilisi... Oli varmaan päässeet lisääntymään pidemmän aikaa, ettei oltu huomattu. Joutui syömään 3 pyrwin-kuuria, että lähtivät.

Vierailija
17/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häviäisköhän nuo madot sitten? Nythän tilanne on se, että samat lapset esim. päiväkodissa uudestaan ja uudestaan tartuttavat muita, KUN VANHEMMAT EIVÄT VÄLITÄ TAI JAKSA PUUTTUA KOKO ONGELMAAN.

Tämä on todella raivostuttavaa..

Vierailija
18/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
19/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuten joku tuossa sanoi, niin niitä hengittää nieluun, josta sitten nielaisee vatsaan, ja kierokulku on valmis.

Jos et saa syödä lääkettä, niin sun täytyy olla todella tarkka hygienian kanssa, lopettaa hedelmien syöminen käsin jne.

Itse olet saattanut saada sen vaikka McDonaldsin ovenkahvasta .

Meillä 3 lasta, ja keskimmäiselle tuli kutinaa ja haavaumaa peräaukolle, se tulehtui ja lopulta hoidettiin antibiootilla. Haavauma kuitenkin oli kivulias, ja siitä tuli kamala housuun-kakkaamisongelma,

että mä en ihan harmittomina noita pidä. Tosin pojalla sain niitä kiinni vain 3, mutta tavallaan kahdessa kierroksessa ja kukaan muu ei perheessämme tietääkseni saanut niitä (kaikki söivät kuitenkin kuurit) mut tän perusteella ajattelen että se tartuntalähde oli jossain kodin ulkopuolella, eikä meillä koti ainakaan kovasti saastunut niistä munista.

Vierailija
20/32 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä yleensä kaikilla on jos yheltä löytyy, varsinkin lapsi perheissä, vaikkei oireita olisikaan ja vaikket muilta löytäsikään!!

Kyllä ne todella tehokkaasti leviää ja lisääntyy.