Olen älykkäämpi kuin 99% naisista
Olen huomannut olevani huomattavasti älykkäämpi kuin suurin osa tapaamistani naisista. Olen tavannut elämäni ja urani aikana kymmeniä tuhansia naisia eri puolilta maailmaa, lähes jokainen ammattiryhmä on ollut edustettuna. Kuitenkaan en koe olevani parempi kuin 99% maailman naisista koska olen aika ruma.
Kiitos että sain jakaa tämän kanssanne. :)
Tämä ei ole provo, vaan todellinen mielipiteeni. Mielestäni se on huvittava tosiasia.
Kommentit (26)
Olen perheetön omasta tahdostani. En ole koskaan tuntenut vetoa miehiin, mutta vieroksun lesbouttakin. En kuitenkaan ole erakko, minulla on paljon ystäviä. Olen onnekas koska työni kautta olen saanut ystäviä kaikkialta maailmasta, siksi en pelkää jättää kotimaatanikaan. Olen 37 vuotta, tein väitöskirjani ollessani 26. Paljon olen ikääni nähden ehtinyt kokea, nähdä ja tuntea. Minulla ei ole siis perhettä sanan suomalaisessa merkityksessä (jos ei ystäviä lasketa mukaan). Aikomukseni on adoptoida siitä maasta mistä saan miellyttävän työpaikan. Jos saan lapsen ja kaikki menee hyvin, jään siihen maahan. Rakastan lapsia ja siksi käyn silloin tällöin tällä palstalla lukemassa mitä muut äidit keskustelevat pienistään.
18 ja 21 jatkaa
Kiitos vastauksista, oli oikein hauska keskustelu ja onnea sinulle elämääsi. Olen sinua hieman vanhempi ja kahden äiti, iltatähti ja vähän vanhempi lapsi. En ole väitellyt, mutta akateemisesti koulutettu olen. Oli hauska lukea tällaisestä aiheesta, koska olen äitiyslomani aikana jo tylsistynyt näihin vauvani ei nuku-keskusteluihin ym. Onneksi pääsen kohta täältä talosta taas ulos töiden muodossa. Uskon ihan vilpittömästi että olet tosi älykäs.
kaikille vastanneille. Oli hauska keskustelutuokio.
Hyvää yötä.
Terveisin, ap
Itseäkin mensan rajan ylittävänä kiinnostaa se, miksei saisi sanoa ääneen, että on älykkäämpi kuin 98% muista. (huom. en ylitä 99%:a...)
Miksi on kehumista todeta tosiasia?
Se, tekeekö älykkyyteni minusta millään muotoa parempaa ihmistä, onkin sitten kokonaan toinen asia. Omasta mielestäni en ole muita kummempi, mutta lämmittäähän se mieltä tuo testitulos. Että voi blondikin olla älykäs.
Viisas en sitten kyllä usko olevani-mielestäni se on eri asia. Sanoohan vanha kansakin, että älykäs selviää tilanteista, joihin viisas ei edes joudu...
Ap vielä jatkaa sen verran että sanoinhan jo aiemmassa viestissäni, että en ole verbaalisesti kovin lahjakas. Siitä " lammasmainen" kirjoitustyylini voi johtua. Kukaan ei ole täydellinen, en minäkään. Hyvää yötä sinullekin 23.
18 jatkaa
kiitos vastauksesta
- päättelen että olet siis perheetön jos olet valmis lähtemään työhön ympäri maailmaa ? kiinnostaisi vaan tietää
- ja jos olet perheetön/lapseton oletko sitä omasta halustasi
- ilmeisesti olet kuitenkin hieman vanhempi koska olet tavannut jo tuhansia naisia ympäri maailman
- jos sinulla ei ole lapsia niin oletko kiinnostunut saamaan lapsen, ei sillä että kaikkien pitää hankkia lapsi, ihan vain uteliaisuudesta kysyn