Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sauvan koko

Vierailija
25.10.2007 |

Mieheni osti minulle lahjaksi hieromasauvan. Meillä on jo ennestään muutama sauva, mutta ei tämän kokoisia. Pituutta tällä on varmaan parikymmentä senttiä, mutta se on hurjan paksu ja mukavan pehmeää jellyä. Aluksi sauva näytti huvittavalta ja oikeastaan pelottavaltakin, eikä sen käytöstä ensiyrittämällä seurannut muuta kuin naurua. Se vaan ei mahtunut sisääni. Parin päivän päästä mieheni antoi suuseksiä, kunnes yhtäkkiä lopetti ja ehdotti taas sauvaa, Kun hän riittävän kauan jankutti kuinka kiihottavalta se näyttää niin oltiin taas samassa tilanteessa. En tiedä olinko nyt jotenkin kiihottuneempi, koska yllätyksekseni sauva työntyi sisääni. Tunne oli jotenkin ihmeellinen, tuntui että pimpsani oli aivan täynnä. Mieheni työnsi sauvaa hitaasti syvemmälle hieroen samalla klittaani ja minulta tulikin melkein heti. Orgasmi tuntui lähtevän syvältä sisältäni. En ole aikaisemmin saanut yhtä voimakasta orgasmia, tai jotenkin niin erilaista.

Nyt olemme käyttäneet sauvaa muutaman kerran ja kerran olen masturboinut sillä yksinkin. Joka kerta on tuntunut yhtä ihanalta, kunhan olen ensin saanut sen ahdettua sisääni. Miehelläni on ihan mukavan kokoinen penis ja se tuntuu hyvältä. Yleensä saan orgasmin klittaa hieromalla hänen penis sisälläni, mutta se ei kuitenkaan tunnu ihan samalta.

Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Ja laimeneeko ison hohto myöhemmin? Ei minussa kuitenkaan ole herännyt halua saada yhtä isoa oikeaa penistä. Joka tapauksessa iso sauva tuntuu kiihottavan myös miestäni, joten ei kai siitä parisuhteellemme haittaakaan ole?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5,5 cm paksua jellydildoa. Kiristää kuulemma. Harmi, se on niin kiihottavan näköistä ja sillä muija sai todella helposti emätinorgasmin. Nyt on 4 cm paksu käytössä, hyvin sekin tuntuu kelpaavan.

Vierailija:

Epparin jälkeen se ei välttämättä ole enää mukavaa. Tai kenties on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi