Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa vaikeassa päätöksessä!

Vierailija
25.10.2007 |

Hoitovapaani päättyy vuoden loppuun ja nyt mietin kuitenkin menisinkö töihin vai en. Tyttöni on 1,5-vuotias nyt eli 1v 9kk tammikuussa kun hoito alkaisi.

Sain nyt hyvästä päiväkodista hoitopaikan ja raha olisi tervetullutta meidän talouteemme. Haaveissa on toinen lapsi ja mietin, että jos nyt menen töihin, saisin säästettyä rahaa kuopuksen (ja esikoisen) hoitoa varten. Olen kuitenkin erittäin vaativassa työssä, joten tiedän elämästä tulevan tosi rankkaa, jos aloitan työt. Toisaalta tyttö varmaan oppisi paljon taitoja pk:ssa ja saisi kavereita ja virikkeitä, joita en kotona jaksa järjestää. Itsekin kaipaisin jo elämää kodin ulkopuolella, vaikka toisaalta viihdyn kyllä kotonakin.

Toisaalta, laskimme, että pärjäisimme säästöillä, jos en menisi vielä töihin. Mutta sitten, jos kuopus ilmoittaakin pian tulostaan, ei minulle ole rahaa jäädä enää hoitamaan häntä äitiysloman jälkeen, jos en tässä välissä käy töissä.

Mitä tekisit, jos olisit minun tilanteessani?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit parempaa äitiyspvrahaakin uudesta vauvasta, jos olet ollut vähintään 6 kk töissä ennen uutta älomaa...

soita kelaan- kertovat mielellään

( mutta älä kysy tai vihjaakaan asiasta työnantajallesi...)

Vierailija
2/3 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tuntuu, et onko järkeä laittaa nyt esikoinen hoitoon, jos kuitenkin sinnittelemällä pärjättäisiin kotona olemallakin... Tää on niiiin ahdistavaa.. En osaa tehdä tätä päätöstä!

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteitä, pliis!

ap