Onko sinulla runotytön luonne mutta kapakkamuijan ulkonäkö tai toisinpäin? Tai
oletko alistuva luonteeltasi mutta olemuksesi on vahvan pomottajan? Tai oletko sivistynyt ja kulturelli luonteeltasi mutta ulkoinen olemuksesi saa ihmiset jostain syystä aina luulemaan sinua jöröksi juntiksi? Tai oletko iloinen ja pirteä mutta olemukseltasi masentuneen näköinen? Tms?
Katselin ihmisiä keskustassa bussin ikkunasta ja ajattelin jostain keski-ikäisestä tanakasta naisesta jolla oli lyhyet mustiksi värjätyt hiukset ja punakat kasvot, että hän on ns. kapakkamuija mut sitten tajusin että hänhän saattaa olla luonteeltaan ihan toisenlainen, mutta joutuu pitämään sellaista tyyliä kun kokee ettei vaikka romanttiset pitkät kiharat hiukset ja röyhelömekko sovi hänelle.
Kommentit (14)
Mä oon takaa ku Marilyn Monroe ja edestä ku Esa Pakarinen, luonteesta niin väliä.,
Olen mielestäni tylsä ja harmaa hiirulainen, mutta jostain kumman syystä ihmiset pitävät minua iloisena.
Minulla on kiltin ihmisen habitus (näin on sanottu), mutta olen aika v-mäinen.
Niin tai näin vääränlainen kuitenkin.
Olen niin kiltin näköinen, että ihmiset aina yllättyvät, että osaan sanoa myös ei. Ja teen sen myös usein ja oman pääni mukaan.
Olen alien, ette saa mielikuvaa minusta ulkonäköni tai edes käyttäytymiseni perusteella
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kiltin ihmisen habitus (näin on sanottu), mutta olen aika v-mäinen.
Minulla on pari kilttiä ihmistä työkaverina, ja näen heistä heti sen v-mäisyyden. Onneksi olen myös heidän johtaja, joten eivät ole enää ensi vuonna työkavereitani.
Kapakkamuijan sielu herttaisen hymyn takana.
Osaan olla varsin pippurinen, mikä varmasti tulisi monelle yllärinä rauhallisen olemukseni perusteella.
Voisin kertoa millainen olen, mutta kertomukseni katoaisi täältä keskustelusta nopeasti.
Olen melko hiljainen seurassa ja ihmiset pitävät minua tavanomaisena. Olen kuitenkin ns. syvä vesi ja todella skarppi näkemään toisen ihmisen ytimeen.
Minua luullaan kiinnostavaksi, meneväksi, sosiaaliseksi, bailaavaksi ja matkustelevaksi. Tosiasiassa viihdyn enimmäkseen kotona yksinäni ja eniten iloa tuottaa uuden tiedon omaksuminen, joten luen paljon.
Ajoin tänään autolla kukkamekossa ja pitkät luonnonväriset hiukset ponnarilla meikittömänä silmälaseissani kuunnellen kovalla volyymillä örinäheviä. Kävi mielessä, että jonkun mielestä saattaisi olla ehkä erikoinen näky.