Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: te, joilla on vauva ja noin 5v. isosisarus, onko lapsenne hodossa?

Vierailija
25.10.2007 |

Meillä on ensi kesänä se tilanne, että vauva syntyy kesäkuussa ja esikoinen on silloin juuri täyttämässä viisi vuotta. Mietin nyt kuumeisesti, miten tekisin esikoisen hoitopaikan kanssa. Meidän lähellä ei ole kavereita 5 v:lle päivisin ja ainoa puistokin on tyhjillään. Ilmeisesti jokin srk:n kerho olisi kerran viikossa. Miten teillä on tehty? Onko lapsi jatkanut tutussa päiväkodissa esimerkiksi lyhempiä päiviä tai vain 2-3 päivää viikossa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo tammikuussa. Enkä missään nimessä veisi nyt hoitoon. Onpahan kerrankin aikaa viettää lasten kanssa ja osallistumme MLL:n, seurakunnan ym. toimintaan sekä tapaamme lapsia päivittäin puistoissa.

Kuuntelemme äänikirjoja, leivomme, laitamme ruokaa, luemme, laulamme, musisoimme, maalaamme sekä taiteilemme

Vierailija
2/6 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisin viennyt toisten hoidettavaksi jos itse olin kotona toisen lapsen kanssa.

Kyllä ihan itse hoidin molemmat lapseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SRK:n kerhossa käy 2 x vko:ssa ja lisäksi liikuntakerho.

Vierailija
4/6 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, ei ole niin väliä. Olennaista on alkaa tutustua tuleviin koulukavereihin.

Oma 5-vuotiaani on eskarissa, neljä tuntia päivässä, kuukauden joulu- ja kolmen kuukauden kesäloma.

Vierailija
5/6 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt luin että te joilla on vauva ja noin 5v ISOSAURUS

ja aattelin että aikamoinen hirviö teillä kotona

Vierailija
6/6 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän (3kk) 5v. on joka tapauksessa kotona, sen olen jo päättänyt. Kiva olisi kuulla lisääkin kokemuksia. T. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan