Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäripelko -kauhu :(

Vierailija
18.10.2007 |

mun pitäs mennä poistattaan hammas ja mä pelkään ihan hirveesti. Se narina ja rutina, kun irrotetaan. Se, kun lääkäri ihan tosissaan vääntää hammasta irti. Mä en pysty!! Kerran jo yritin varata aikaa, mutta ne ei ottanu mun pelkoa tosissaa!! Naureskeli vain. Ihan kuin mä olisin vitsaillu. Kun sanoin, että pelkään tulla, niin naurahti vain, että no joo, koska sulle sopis, sopisko aika silloinjasilloin. Lopetin puhelun.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii pelko-poli. Soitin ja varasin aikaa kunnallisesta hammashoitolasta itkien. Pelkkä ajatuskin hamaslääkäriin menosta alkoi oksettaa ja hiki nousi pintaa. Kerroin pelostani hoitajalle ja hän kertoi uudesta kokeilusta, eli pelkopolista. Sain viikon päähän ajan, jossa keskusteltiin, mistä pelko on saanut alkunsa. Samalla varattiin aika ja tehtiin hoitosuunnitelma.

Kerta kerran jälkeen oli helpompi mennä hoidattamaan hampaita. Lahdessa toimii ihan oma lääkäriryhmä pelkopotilaille. Olen äärimmäisen tyytyväinen saamaani kohteluun. Enkä pelkää enään.

tsemppiä sinulle! Ota selvää olisikohan paikkakunnallasi moista pelkopotilaille suunnattua hoitolaa tms.

Ja jos joudutaan puuduttamaan niin vaadi sitä ihanaa mansikanmakuista pintapuudutusta ensin, niin se itse puudutuspiikki ei tunnu enään miltään ;)

Vierailija
2/2 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki hammaslääkäriasemien nettisivuja ja jos tarjoavat ilokaasuhoitoa, niin soita ja kysy hintaa. Tuo on kyllä ihan hauska hoitomuoto ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi