Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIES; Mikä isokokoisessa naisessa viehättää?

Vierailija
25.10.2007 |

Tämän ei ole tarkoitus olla mitenkään loukkaava ketju, yhtä hyvin voisin kysyä, mikä hoikassa/normaalipainoisessa naisessa viehättää.

Mutta tämä kysymys näin. Mikä isoissa naisissa sinua vetää puoleensa? Isot rinnat, iso peppu, paremmat rakastelutaidot.. Mikä? Oletko viehättynyt nimenomaan lihaviin naisiin, vai onko sinulle paino sivuseikka?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikamaiset mallit viehättää, nahka-asuiset viehättää, sitominen kiihottaa, isot tissit innostaa... ?

joku tykkää isokokoisista naisista, eli kokonaisvaltaisesti pyöreää emäntää se olla pitää.

itse olen melkein 20kg ylipainoinen mutta rakastan itseäni ja haluan olla naisellinen ja hyvillä geeneillä siunattuna olen muodokasta tiimalasimallia. oikean miehen kanssa tunnen itseni seksikkääksi ja nautiskelen täysillä, estottomasti. joku tykkää vielä lihavammista naisista ja se olkoon heidän ilonsa, minä tuskin kelpaisin..

en haluaisi pakottaa seksiin ;))) miestä joka ei pidä minua seksikkäänä eli ihannoi piukkoja missimisuja, onhan itsellänikin nämä kiksit eli mieskään ei saa olla laiha (ei toki mikään kaljamassukaan, arvatkaa " kuka" on silloin vähän piilossa?) joten rauha maahan ja seksiä kaikille...

Vierailija
22/38 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista kiisteleminen on turhaa, koska jokainen on kohdallaan oikeassa. Itse toki annan ääneni tuhdimmalle tytölle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isolla naisella on aina isot rinnat

Vierailija
24/38 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole totta että kaikilla isokokoisilla naislla olisi isot rinnat.

Mua ainakin viehättää isokokoisissa naisissa muodot, pehmeys se halu antaa ja ovat huomattavasti kiihkeämpiä sängyssä kuin normaalipainoiset.

Oon huomannut myös sen että haluavat ja tekevät paljon enemmän sen eteen että myös mies tykkää.

Vierailija
25/38 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuo kyseisen dokkarin neloselta ja ihmettelin ap:n kanssa samaa.

Vierailija
26/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISOT naiset antautuu estotta seksiin.

Saa mitä haluaa

sillä ISO nainen antaa

ISO nainen HALUAA

ja jotta on haluttava niin antautuu estoitta seksileikkeihin

Niin se vaan on

Ja kunpi miehistä tärkeempää kaunis ulkomuoto vai estoton seksi

Uskon että 90% miehistä vastaa ESTOTON SEKSI

Vierailija
27/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut normaalipainoinen, ja seksissä todella kiimainen, voisi jopa sanoa addikti.

Sitten tuo rintojen ja perseen koko. Ei se korreloi mitenkään läskin kanssa. Tuttavapiirissä on tooodella lihavia naisia, joilla ei ole rintoja juuri nimeksikään ja perse ihan pieni (kankut siis). Läskiä kyllä riittää, muttei minkäänlaisia muotoja. Myös läski voi olla lauta.

Ärsyttää noi kaikenmaailman yleistykset asiasta kun asiasta.

Vierailija
28/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alle 100kg naisella olisi jotain estoja. Väittäisin kuitenkin että estottomuus on TÄYSIN yksilöllistä.

Vierailija
29/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ollut tekemisissä hieman tukevamman naisen kanssa ja tämä ei ollut sinut itsensä kanssa sitten yhtään. Kaikki keskittyminen meni itsensä häpeämiseen.

Lopputulos oli että sänkyyn ei päästy alkuunkaan.

Että se siitä ISOJEN estottomuudesta.

Vierailija
30/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin saada tästä asiallisen ketjun, ja sitten se meni tähän, että tänne kirjoittelevat naiset ja hoikkia naisia ihannoivat miehet.

terv. AP

Vierailija
31/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono kunto sekä mielialasyöminen. Seisovapöytäkin on paljon mukavampi tarjota, kun nainen ei syö kuin lintu. Itse diggaan juuri näitä ominaisuuksia naisessa.

Vierailija:

Mikä isoissa naisissa sinua vetää puoleensa?

Vierailija
32/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet naiset veti hernesoppaa pillillä nenään nenäpäivän kunniaksi =)

Aika hiljaista on tässä ketjussa. Mistähän se johtuu???

Vierailija
33/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä hiljaisuus voidaan päätellä johtuvan siitä, että aniharva mies innostuu isoista naisista, miksi niin moni mies on isokokoisen naisen kanssa? Kun ei parempaa saa?

Vierailija
34/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on estoton hyväkroppainen ja rakastava vaimo.

Roikun täällä lähinnä siksi, koska olen itse miettinyt aivan samaa ap:n kanssa.

Vierailija
35/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos tämä hiljaisuus voidaan päätellä johtuvan siitä, että aniharva mies innostuu isoista naisista, miksi niin moni mies on isokokoisen naisen kanssa? Kun ei parempaa saa?

Vierailija
36/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki naiset sitten olleet seurusteluvaiheessa hoikkia, ja lihoneet vasta liitossa :)?

Vierailija
37/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavilla naisilla on heikko itsetunto...ja antavat miehille kaikkea mitä ne haluavat siinä pelossa että mies jättää tms...itse olen naimisissa ja hyvä kroppainen blondi ja molemmat ollaan tyytyväisiä seksiin ja sitä on usein...

Vierailija
38/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yleensä. Usein varmasti käy niin, että ajaudutaan seurustelemaan naisen kanssa, joka ei ulkonäölliseti vastaa lähimainkaan ihannetta.

Voihan lihavankin kanssa kassit tyhjentää, ainakin paremman puutteessa. Siitä ei ole enää pitkä matka " säännölliseen tyhjennykseen" . 10 vuoden päästä huomaat, että olet kuluttanut parhaat vuotesi läskin ämmän kanssa, elätellen turhia toiveita kuntoilusta ja ihannemitoista. Sitten tuleekin ikä vastaan. Kuntoilukaan ei saa enää kroppaa kuosiin, kun nahat on venytetty ja lihakset hävinneet.

Vierailija:

Ovatko kaikki naiset sitten olleet seurusteluvaiheessa hoikkia, ja lihoneet vasta liitossa :)?