Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIES; Mikä isokokoisessa naisessa viehättää?

Vierailija
25.10.2007 |

Tämän ei ole tarkoitus olla mitenkään loukkaava ketju, yhtä hyvin voisin kysyä, mikä hoikassa/normaalipainoisessa naisessa viehättää.

Mutta tämä kysymys näin. Mikä isoissa naisissa sinua vetää puoleensa? Isot rinnat, iso peppu, paremmat rakastelutaidot.. Mikä? Oletko viehättynyt nimenomaan lihaviin naisiin, vai onko sinulle paino sivuseikka?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet suomalaisista on ylipainoisia ja parisuhde lihottaa...joten varmaan löytyy aika paljon pareja, joilla molemmilla bmi yli 25

Vierailija
2/38 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo bmi kerro kuin sellaisista, joilla olemattomat lihakset. Jos itse olisin 85 kg bmi 25, olisin aivan helvetin tiukassa ja kuivassa kunnossa. Salitreeniä takana yli 10 vuotta.

Mies 185/98 bmi 29

Vierailija:

puolet suomalaisista on ylipainoisia ja parisuhde lihottaa...joten varmaan löytyy aika paljon pareja, joilla molemmilla bmi yli 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän tuo bmi kerro kuin sellaisista, joilla olemattomat lihakset. Jos itse olisin 85 kg bmi 25, olisin aivan helvetin tiukassa ja kuivassa kunnossa. Salitreeniä takana yli 10 vuotta.

Mies 185/98 bmi 29

Vierailija:

No tarkoitin nyt lähinnä keskivertopulliaisia, olet ihan oikeassa, että todella lihaksikkaalle BMi on huono mittari.

Vierailija
4/38 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lihonut avioliittovuosien aikana tuon 25 kg. Totta kai se vaikuttaa itsetuntoon ja olenkin tässä aloittamassa elämäntaparemonttia, kun lapset ovat vauvaiästä kasvaneet ja jaksaakin paremmin.

On ikävää lukea, miten aliarvioivasti ap:kin kysymyksen esitti. Yksinkertainen totuus on kuitenkin se, että kaikille miehille se ulkonäkö EI merkitse vaan esim. koulutus, yleinen status, henkinen arvomaailma jne. Näin ainakin lähipiirissäni. Ylipainoiset naiset ovat muita enemmän huumorintajuisia, uskaltavat olla jopa itseironisia, ovat iloisia ihmisiä. Ei tietenkään kaikki, mutta ainakin tuntemani ovat!

Mieheni on komea mutta myös lihonut avioliittovuosien aikana ja menettänyt itsetuntoaan. Siten olemme tasoissa ja yhdessä voimme päästä normaalipainoisiksi.

Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta, miten te muut ihmettelet isojen naisten kiinnostavuutta. Tiedän itse, että rakkaus on kaikkea muuta kuin hyvä kroppa. Minulla on nuorempana ollut atleettisia miehiä ja saman verran mitä heillä oli kroppaa, puuttui aivoista. EI se seksi minua kiinnostanut miehen kanssa, jolla raha ja maine oli vain tärkeää. Intohimo on syvä tunne, eikä siinä ulkoiset tekijät vaikuta yhtään!

Olkaamme onnellisia itsestämme !

Vierailija
5/38 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään viehätä

Vierailija
6/38 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen pahoillani, jos kysymyksenkin jo niin asettelin. Ehkä oma asenteeni silti paistoi läpi, vaikka sitä en halunnut julkistaa, vaan ihan avoimesti asiaa kysyä.

Leppoisaa sunnuntaita kaikille koosta välittämättä :)

ap

Vierailija
7/38 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehdys kaiken kokoisille !

Olen itse plus koon naisista pitävä ja olen aina ollut. Se ei itselläni ole niinkään se, mitä plus koon naiset tekevät sängyssä, vaan lähinnä makukysymys. Yksinkertaisesti ns. normaalivartalonen nainen ei saa minussa minkäänlaista reaktiota aikaan.

Terhakasti lihava ja seksikkäästi pukeutuva suurikokoisempi nainen taas kääntää aina pääni. Sängyssä taas laiha nainen alasti tuntuu luisevalta ja lähinnä miesmäiseltä, kun taas plus koon nainen ihanan pehmeältä, hedelmälliseltä ja ja lämpimältä. ( huom. = MINUN mielestäni ).

Muodot ja seksikkyys ovat kuitenkin kaiken a ja o. Nilkkoihin asti ulottuvaan marimekon raitapaitaan pukeutunut, meikkaamaton ja nuhjuinen mätisäkki, ei ole varmasti kenenkään makuun...

Tai mistä sitä tietää, kaikenlaisia makuja sitä on ja kuuluukin olla.

tosimies35

Vierailija
8/38 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaltaisiasi on . Mahtaako olla paljon " kaapissa" ?

Vierailija
9/38 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta puhutaan harvoin julkisesti, koska vallitsevista kauneusihanteista poikkeaminen ja siitä tykkääminen leimataan perverssiksi.

Tosiassa laiha nainen kauneusihanteena on hyvin nuori, paikallinen ja ohimenevä ilmiö.

Vierailija
10/38 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha on lihavan vastakohta. Kumpikaan ei ole terveyden merkki.

Sitä paitsi lihavuus ei ole pelkästään ulkonäöllinen ongelma.

Kömpelyys ei ole välttämättä hyve ainakaan sängyssä.

Vierailija:

Tosiassa laiha nainen kauneusihanteena on hyvin nuori, paikallinen ja ohimenevä ilmiö.

Vierailija
11/38 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa juuri puhuttiin siitä kuinka miehet monesti valitsevat ulkoisesti upean naisen vaimoksen mutta seksiä harrastetaan hieman ylipainoisemman ei niin kauniin naisen kanssa.

Hän perusteli sen sillä että kun olet nuorena ollut kaunis ja hoikka, niin monesti murehdit sitä ulkoista olemustasi koko elämäsi. Kun taas se ei_minkään_näköinen nainen jolla on aina ollut muutaman ylimääräinen kilo on jo hyväksynyt sen ettei ole mikkän kaunotar.

Minä ainakin laihani allekirjoitan tuon. Eli mä mietin omaa ulkonäköäni ja muotojani ja koitan pitää ne kurissa. Ystävien kanssa juuri puhuttiin ja tultiin siihen tulokseen että me jotka ollaan oltu niitä hoikkia ja " kauniita" olemme tyytymättömämpiä kroppaamme kuin ne " tavalliset Lissut" . Ja juuri seksiin tämä meillä ainakin vaikuttaa. Eli mä meinasin penkiltä pudota kun se mun ujo ystäväni (joka on siis ihan nätti, mutta hieman pyöreä eikä mikään kaunotar) kertoi millaista seksielämää hänellä on. Juuri sitä kuinka ei koskaan mieti miltä näyttää tai onko selluliittiä, jne. Minä olen tavallaan jäänyt koukkuun siihen että olen aina saanut " ylistystä" muodoistani ja ulkoisista asioista eli alitajuisesti varmaan kuvittelen että jos lihoa en ole haluttava.

Vaikea selittää, mutta mä voin hyvin kuvitella että keskiverto naisista ne ei_missit on parempia sängyssä. Ja en nyt puhu mistään julmetusti ylipainoisista enkä väitä etteikö laiha voisi olla kiimainen ja estoton. Mutta siis jos yleistetään, niin minä ainakin laihana voin myöntää että mä kiinnitän liikaa ulkoisiin asioihin huomiota seksissä. Ja mulla ainakin on just sitä että miellytän miestä enkä nauti itse täysin rinnoin.

Vierailija
12/38 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että jos nainen lihava niin iso pillu

ja pieni nainen pieni pillu

Voi kokemuksesta sanoa että kerran sekstailin sellaisen 90kg naisen kanssa ja sillä oli älyttömän tiukka pillu

kun sitten toinen tapaus jossa solakka 55kg nainen taas niin neljä sormee meni heittämällä sisään

se siitä!!!

Vierailija
13/38 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitä paitsi lihavuus ei ole pelkästään ulkonäöllinen ongelma.

Kömpelyys ei ole välttämättä hyve ainakaan sängyssä.

Terv. hoikka, jonka satakiloinen kaveri taipuu spagaatiin yms kun taas itse hyvä kun yltää sormenpäät lattiaan...

Vierailija
14/38 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on 40-50 kg läskiä, ei siinä kyllä yleensä kovin kauaa ratsasteta ja kääntyminenkin tuottaa vaikeuksia. Jos verrataan liikuntaa harrastamatonta laihaa ja läskiä, niin kyllä läski on se jolla kropan kannattelu ei vaan onnistu. Iso läskiperse vaatii joissakin asennoissa enemmän ulottuvuutta eli pitemmän kullin. Kokemusta on useammasta läskistä naisesta.

Vierailija:

Lihavuus ei todellakaan tarkoita automaattisesti kömpelyyttä ja laihuus ketteryyttä ja taipuisuutta!

Vierailija
15/38 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota turhaan pohdiskelette ja mietitte moista asiaa...

Meitä ihmisiä on joka lähtöön. Yksi lihava, toinen laiha, kolmas karvainen ja neljäs kiero. Antaa jokaisen olla sellainen kuin on, pakkoko sitä on katsoa, jos ei silmää hivele, puhumattakaan että nussisi jos ei kerran miellytä.

Onneksi makuja on yhtä monta kuin meitä ihmisiäkin, ei kaikkien tarvi tykätä samanlaisesta.

Ja pidemmän päälle, ulkonäkökin menettää merkitystään, kun maksetaan yhteistä asuntolainaa... ;-)

Nauttikoon jokainen juuri siitä mistä sattuu pitämään!

n30

Vierailija
16/38 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voidaankin lopettaa mielipiteiden esittäminen ja niiden perustelut, koska meitä on joka lähtöön. Turha pohdiskella enää yhtään mitään.

Lihavat on lepposia, nauravaisia ja sillä sipuli. Kaikki omalla tyylillään, itse tykkään kakkaleikeistä, turha minua arvostella siitä.

Vierailija:

Kaikki omalla tyylillään!

Mitä tuota turhaan pohdiskelette ja mietitte moista asiaa...

Meitä ihmisiä on joka lähtöön

n30

Vierailija
17/38 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulun pyöreiden naisten kastiin. Tavatessani mieheni olin hieman pyöreä mutta urheilullinen. Mieheni on sanonut, että on aina tykännyt siitä, että nainen on urheilullinen mutta ei kuitenkaan laiha. Kantaansa hän on perustellut sillä, että tykkää pyöreydestä ja pehmeydestä mutta ei sohvaperunoista. Eli pieni pyöreys miellyttää silmää ja urheilullisuus kuulemma kertoo siitä, että nainen haluaa pitää itsensä kunnossa. Minun on helppo uskoa miestäni sillä itse olen aina pitänyt miehestä, jonka kropasta näkee, että tämä urheilee. Silti en pidä aivan laihoista miehistä vaan ihanteeni on se, että miehessä on sekä lihasta että läskiä. Mutta totta on, että kullakin meistä on oma makunsa ja voisin varmasti rakastua myös laihaan mieheen, - ulkonäkö on kuitenkin vain ensivaikutelma.

Vierailija
18/38 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEAT is what men want.

Tosin tarvitaan niitä laihojakin, sillä onhan liha aina makeampaa kun se on luun vieressä.. siis että niiden joukosta voi valita paremmin sen pyöreän naisen.

tosimies 35

Niin ja toisiaan tämä ON treffi-ilmoitus teille kaikille + koon naisille

Vierailija
19/38 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meat is what men want.

Bacon they doesnt want.

English is marvelous language.

Ei mitään pluskokoisia vaan terveitä urheilullisia herkkupeppuja.

M30

Vierailija
20/38 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MEAT is what men want.

It' s called FAT.

Ollaan niin kansainvälistä, niin kansainvälistä.