Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä elämänhalu takaisin?

Vierailija
25.10.2007 |

Tuntuu etten enää jaksa. Miehen kanssa menee tosi huonosti. Riidellään vaan ja kumpikaan ei anna enää periksi missään. En ole onnistunut saamaan töitä vaan " makaan" työttömänä kotona. Moneen opiskelupaikkaankin olen hakenut, mutta en vaan ole päässyt. Mikä minussa on vikana kun en kelpaa minnekään. Olen ihan fiksu, normaalinnäköinen ja -kokoinen reipas kolmen lapsen äiti. En tiedä enää mitä tekisin. En halua olla kotiäitinäkään ja kun ei minnekään muualle pääse, niin mitä sitten? Eihän tässä enää ole mahdollisuuksia...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kanssa tuntuu etten saa enää mistään asioista sitä iloa mitä ennen. lapset ovat ainoa elämänsuola minulle. miehen kanssa menee suht hyvin mutta välillä tuntuu, ettei jaksaisi sen kanssa kun se ei anna minulle mitään iloa elämään, enemmän vain valittaa miten teen joka asian sen mielestä väärin... tunnen itse olevani hieman sekaisin kun en tiedä mitä tekesi, töihin pitäisi lähteä puolen vuoden päästä mutta en raaskisi millään viedä omia lapsia vieraalle hoitoon. meillä on neljä lasta ja liuta eläimiä. tykkään olla kotiäitinä mutta miehen mielestä minun pitäisi mennä muualle töihin. nyt vain tuntuu, että miten nämä kotihommat sitten hoituu kun menen töihin...plaa plaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä