Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiskuuden huippu! (omassa elämässä)

Vierailija
25.10.2007 |

Kun kaadan kahviin maitoa mä en jaksa avata maitopurkin suuta vaan käännän purkin ylösalaisin ja odotan kunnes on tarpeeksi valunut maitoa kahvin sekaan.

Voisi nopeammin kyllä käydä jos avaisi sen purkin, mutta ei jaksa :D

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joskus sit ravistetaan murut yms. kökkäreet pihalle ja heitetään kerni koneeseen vähän puhdistumaan.

Vierailija
82/92 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestä iltaisin meikkejä pois kasvoilta, vaan odotan aamun suihkua, jossa pesu menee nopeaan, kamalaa :(.

En jaksa töissä käydä erikseen hakemassa esim. vettä juomiseksi, vaan haen vasta sitten, kun tulee jotain muutakin asiaa, esim. monisteiden haku, vessareissu, aina yhdistelen taskeja, vaikka istumatyössä pitäisi jaloitella aina kun tulee tilaisuus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömme vain eineksiä, koska en jaksa laittaa ikinä ruokaa :( kääk

Saimme anopiltakin kerran lahjaksi pizzaleikkurin :DD

Vierailija
84/92 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ne kutrit tasoittuu.

Vierailija
85/92 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hampaan välissä on jotain, en jaksa lähteä hakemaan hammaslankaa, kun lankamateriaalia kasvaa oma pää täynnä... :-/

Vierailija
86/92 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha lähteä hakea erikseen rättiä tai paperia kun aina puserosta puhdas kohta vielä löytyy...

Vierailija:

nuorimmainen on kauhea sotkija.. jukurttia on aina naama, hiukset ja päytä täynnä.. :)

Vierailija
87/92 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tänään leivoin pizzaa jo samalla, kun lapset katsoivat lasten ohjelmia ja otimme sitä puistoon evääksi.

Vierailija
88/92 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi muuta kuin että kerran herätin miehen olohuoneesta kännykällä (matkaa ehkä 6m) kun olin itse jo nukkumassa eikä huvittanut lähteä sitä herättelemään.

Vierailija
89/92 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras meillä on mun 12v tyttö: kun se on esim syönyt keksiä sängyssä eikä jaksa vaihtaa/ravistella lakanoita, se hakee uuden lakanan kaapista päälle... sitten ihmettelen lakanoita vaihtaessa kun sängyssä on 5-6 lakanaa päällekäin, ja jokunen pyyhe välissä

Vierailija
90/92 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

paras meillä on mun 12v tyttö: kun se on esim syönyt keksiä sängyssä eikä jaksa vaihtaa/ravistella lakanoita, se hakee uuden lakanan kaapista päälle... sitten ihmettelen lakanoita vaihtaessa kun sängyssä on 5-6 lakanaa päällekäin, ja jokunen pyyhe välissä

Kumma, että teillä ylipäänsä on kaapissa puhtaita lakanoita ;DDD

Vierailija
91/92 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri oli nuorena niin saamaton, että opetteli kamalalla vaivalla kääntämään musiikkikasetin varpaillaan. hällä oli mankka sängyn jalkopäässä eikä jaksanut nousta kääntämään kasettia.

Vierailija
92/92 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten kun se hälytys tulee saatan torkuttaa sitä parikin tuntia, koska en jaksa nousta sohvalta hakemaan lääkepurkkia.

Eilen katsoin melkein koko jakson Dr. Philiä vain sen takia että kaukosäädin ei toiminut enkä jaksanut nousta ylös vaihtamaan kanavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä