Laiskuuden huippu! (omassa elämässä)
Kun kaadan kahviin maitoa mä en jaksa avata maitopurkin suuta vaan käännän purkin ylösalaisin ja odotan kunnes on tarpeeksi valunut maitoa kahvin sekaan.
Voisi nopeammin kyllä käydä jos avaisi sen purkin, mutta ei jaksa :D
Kommentit (92)
tarkoituksena on siis heittää ne roskikseen kun ohi kävelen.
No, sitten en muista kuitenkaan tyhjentää taskuja ja kiva kun pesukoneesta löytyy sitten vaikka mitä kamaa.. nenäliinat tietty ihan suosikkeja...
kuivaan tahroja sukkaan
tungen roskia taskuihini + kirjahyllyyn
käytän hiuksia hammaslankana
en poista meikkejä aina
pyyhin lasten nassut paitoihin ja ruokalappuihin
ynnämuuta ynnämuuta
...mä taidan olla joku superlaiskimus jossa kaikkien pienet laiskuuspaheet yhdistyy. yök.
Mutta olen ehkä ainoa joka on ollut vuosia alipainoinen sen vuoksi että on liian laiska tekemään ruokaa tai hakemaan edes voileipää.
jos ootte näiden kanssa tosissanne.
Toisaalta, miksi tehdä joku asia itse, kun on mies, jonka voi laittaa tekemään? Heh.
Mutta jos itse istun pöydässä ja mies seisoo, tuotan sillä itselleni sitä sun tätä.
Mulla on jatkuva pieni nälkä kun en jaksa tehdä syötävää itelleni joko ollenkaan tai sitten tarpeeksi.
Siis pakko olla kerran avattu ja suljettu purkki?
Se vaan että jos on vähänkin täysi, voi tullakin aika voimalla se maito sieltä.
shampoo tai hoitoaine pulloja vessan roskiin (matka 1m), kerään niitä suihkun hyllykköön. Nytkin on yli vuoden vanhoja purkkeja hyllyssä jotka ovat tulleet tänne tyhjinä muuton mukana9kk sitten...
Saatan käyttää samaa paitaa 4-6 päivää (olen mammalomalla esikoinen syntyy muutaman viikon päästä). Olen niin mammutti että en oikeastaan liiku missään joten hikoilu minimaalista.
Opiskeluaikoina elin Saarioisten mikropizzoilla. En jalsanut tehdä ruokaa enkä kaupassa keksinyt muutakaan einestä, joten nami nami jauheliha vai kinkku?
Opiskeluaikana saattoi mennä myös viikonloppu siten etten jaksanut mennä ulos. Eli kävin pe kaupassa koulun jälkeen ja suraavan kerran menin los maanantaiaamuna kouluun lähtiessä, tupakit poltin keittiön ikkunasta... Enkä ikinä siivonnut, oli kiva muuttaa kolmen vuoden jälkeen kun paskaa oli enemmän kuin tarpeeksi pienessä yksiössä.
Kaukosäätimestä oli patterit loppu ja käytin 3v poikaani kaukosäätimenä...
Näin siis kuukaudenpäivät, kun en muistanut ostaa uusia.
Lapsi sai juosta vaihtelemassa mulle kanavia *punastuu*
" muistitikkuna" . Kerron hänelle, että mihin minkäkin esineen laitan, jotta voin sitten sen unohtaessani häneltä kysyä, koska on parempimuistinen. Kakeksi ei kyllä taitaisi suostua meillä :-)
Alipainoa on, mutta kun ei viitsis millään tehdä ruokaa tai tosiaan edes sitä leipää. Se leivän teko on kyllä kaikista hankalinta; pitää roudata jääkaapista voit ja juustot (ei kurkkua ja tomaattia päälle, koska niiden pesemisessä ja leikkaamisessa olis liikaa vaivaa), voidella, höylätä... laittaa tavarat takaisin jääkaappiin... Ei ei ei. Kaikista helpoimmalla pääsee kun avaa keksipaketin ja juo mehua suoraan purkin suusta: nälkä se siirtyy hetkeksi silläkin
Niitä kun lojuu aina sopivasti pitkin huushollia, enkä jaksa etsiä pölyrättejä. (En mä sitten kai olekaan oikeasti laiska, kun ylipäänsä pyyhin pölyjä...)
Vierailija:
Jos anopilla kaatuu jotain niin se ottaa sanomalehden ja laittaa sen siihen läntin päälle.. Lehti kuivaa sen. Mut laiskalla anopilla tuppaa unohtuu se lehti siihen märän päälle. Ja työ on monta kertaa isompi sit ku vahingon huomaa.:)
Luin ensin että: " jos anoppi kaatuu niin otan sanomalehden ja laitan sen... "
Loistava freudilainen lukihäiriö siis:)
Mutta toisaalta aika kätevääkin, kun kyllähän se peittokin pitää aina silloin tällöin pestä... :)
Vierailija:
pesen joskus peitonkin, kun en jaksa irroittaa pussilakanaa..
tungen vaan peiton pussilakana päällä koneeseen:)
Vierailija:
Kun kaadan kahviin maitoa mä en jaksa avata maitopurkin suuta vaan käännän purkin ylösalaisin ja odotan kunnes on tarpeeksi valunut maitoa kahvin sekaan.Voisi nopeammin kyllä käydä jos avaisi sen purkin, mutta ei jaksa :D
Mä jään miettimään omaa vastinetta, nyt ei tule mieleen.
että jos imuroidessa huomaan vaikkapa puolikkaan keksin lattialla, murskaan sen kantapäälläni ja imuroin murut ennemmin kuin nostaisin sen parin metrin päässä sijaitsevaan roskikseen.
meinaan se neste tihkuu suljetusta purkista epätasaisesti, vaikea sihdata kaffemukiin.
Meillä laiskuuden huipentuma on tapa tunkea käteen osuva tavara kirjahyllylle kirjojen päälle - kun ei jaksa ja/tai ehdi viedä sitä paikoilleen.
Meillä on kuusi kirjahyllyä täynnä kirjoja ja niiden päällä on runsaasti " laskutilaa" ... argh!
niin ku 6 ja 7.
Mieheltä oppinut tuon 7. tyylin.:)
Mä muuten tajusin ap:n viestin samoin ku 4. Mietin et miten siitä muka tulee maitoo ettei sitä oo etes avattu.. No vähä aikaa mietittyy hoksasin myös et mistä kyse.:)
Sit jos lapsi kaataa vaikka maitolasin niin otan ekana eteen tulevan vaatteen tai rievun. Jos joku lattialle vaikka unohtanut paitansa. Tai pyyhetelineestä käsipyyhe.
valittaa) jätän kaapin ovet auki kun sieltä jotain otan.
Pesen vessan pöntön kanssa vessapaperilla, meillä ei ole edes vessanpöntölle omaa luutua.
kaivan nenää, mutta en syö sitä, mutta en kyllä jaksa hakea paperia, vaan pyörittelen niin kauan kädes et se on sit mennyt ihan pienen pieneks ja lopulta hävinnyt kokonaan.
en koskaan jaksa lajitella miehen sukkia, vaan vien kaheen sukkavuoren aina sen sukkahyllylle.