Laiskuuden huippu! (omassa elämässä)
Kun kaadan kahviin maitoa mä en jaksa avata maitopurkin suuta vaan käännän purkin ylösalaisin ja odotan kunnes on tarpeeksi valunut maitoa kahvin sekaan.
Voisi nopeammin kyllä käydä jos avaisi sen purkin, mutta ei jaksa :D
Kommentit (92)
Jos anopilla kaatuu jotain niin se ottaa sanomalehden ja laittaa sen siihen läntin päälle.. Lehti kuivaa sen. Mut laiskalla anopilla tuppaa unohtuu se lehti siihen märän päälle. Ja työ on monta kertaa isompi sit ku vahingon huomaa.:)
että kun unohdan ottaa pyyhkeen mukaan suihkuun, niin kuivaan itseni johonkin likavaatekorissa olevaan vaatteeseen.
että aivan totta se on. Tosin koskaan likavaatteet (t-paidat esim.) eivät ole NIIN likaisia, etteikö niihin ilkeäisi itseään kuivata. Vaikka laiska olenkin, niin pyykkiä pesen reippaasti :-)
onneks on kiintee hinta puheluissa :)
En koskaan muista kastella niitä ja välillä kun en jaksa juoda vetta loppuun niin kaadan loppuveden nuutuneimmalle kukalle :)
Siis ruokailun yhteydessä jos lasiin jää vettä niin kaadan sen kukalle. Välillä olen myös mehun lopun kaatanut (tiivistemehua juon tosi laimennettuna, etten nyt sentään mitään tuoremehua kukille kaada;)
työpaikalla suurelle ruukkukukalle kahvin loput. Mäkään en jaksa raahautua keittiöön kuppia tyhjentämään.
nuorimmainen on kauhea sotkija.. jukurttia on aina naama, hiukset ja päytä täynnä.. :)
otatko vanhalla kupissa viruneella (likaisella) kahvilusikalla sokeria sokerikosta ja sekoitat sen kahvisi joukkoon? Mä en voi ymmärtää tota mieheni tapaa.
kuivaan sukalla nestemäiset tahrat, joskus en jaksa laittaa shampoota hiuksiin vaikka pitäisi... näitä riittää..
Iseasiassa käytän hermesetasta niin purnukasta napautan yhden palan(murusen) kuppiini ;)
Minäkin kuivaan tahrat sukkiin. En päästä vieraita yläkertaan kun en ikinä jaksa kantaa sinne imuria eli joka paikka on pölyn peitossa.
yliopistoon sellaista alaa, jonne arvelin pääseväni lukematta ja pääsinkin. Jälkeenpäin on tullut mieleen, että olisi ehkä kannattanut hakea kiinnostuksen perusteella ja lukea muutama pääsykoekirja...
olen myös valinnut useammankin työpaikan sillä perusteella, että sinne on ollut nopea yhteys eli helppo työmatka, työn sisällöllä ei mitään väliä.
Vähän tyhmää käydä joka toinen kuukausi leikkauttamassa hiuksiin mallia, jota ei sitten kuitenkaan koskaan " käytä" kun ne hiukset on laiskuudesta johtuen aina kiinni. ;)
Joskus sit ravistetaan murut yms. kökkäreet pihalle ja heitetään kerni koneeseen vähän puhdistumaan.
Siinä sitä on sitten laiskalle ihmeteltävää ;-)
siis teen niin kuin 7 ja 8. JA kasin tyylin oon oppinut mieheltäni.;)