Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olette meidän lasten haalarimerkeistä?
24.10.2007 |
Lapsi 1: Finnskila, Ciraf, Lassietec, KidsKids (eri paksuisia, osa välikausi, osa toppa, osa kevyttoppa)
Lapsi 2: MOS Kids, Lotta&Lassi, HM, Stormy (eri paksuisia kuten lapsella 1)
Ja myönnän, en edes tiennyt merkkejä ennen kuin katsoin :) Hyvin on pelittäneet eikä päivähoidossakaan ole haukuttu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Palstan innoittamana perehdyin aiheeseen.
Muuten, sinä joka sanoit että on surkeat niin mahtaako löytyä kuitenkaan omakohtaista kokemusta? Hinnan perusteella päättelet laadun? Katsos kun meilllä on kerran ollut sellainen Reimateccikin, ei tosin itse ostamani, ja se kun oli mielestäni ihan yhtä hyvä tai huono kuin muutkin haalarit.
ap